Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det nye CloudSprout site!

Side 2 ud af 7 (67 indlæg)
Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fedt design men også et meget 'klassisk' CMS design, ikke at der er noget galt i det, men jeg savner mere 'design' teknik og flere farver - det er  de ikke-tekniske-kreative-personer i skal ramme og ikke de grå programmører.

I har et fedt produkt der fortjener at komme helt frem i skoene :-)

/Søren

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 23:02

Klasse! Glæder mig til at se det live, rode med det og se hvad bæstet kan ;)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:14

Yes

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Smukke Faaborg
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 279
Fra  Aquatex Skrevet kl. 23:20

Hej

Elegant design der måske kunne bruge lidt mere spræl, som nogen antyder.

Det jeg mest faldt over, er din brug af tekniske betegnelser i dine overskrifter. Jeg tror, at mere ligefremme og korte overskrifter med almindelige danske ord vil tiltrække din målgruppe i højere grad.

Brug færre informationer men mere call to action.

Spændende projekt. Held og lykke

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:36

Nederste i venstre  side , står der luft og neden under beskrivelse , hvad betyder det 

Det med grupper og ny bruger i højre sidens i billedet forstod jeg heller ikke .

Jeg zoom lidt ind på billedet

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 11:42

Hej Kim

Kim Dolleris:

JA!

Meget moderne, meget lækkert, meget appellerende!

Super! Ligesom Alexander er du jo lige målgruppen, så det er jo perfekt!

Nogle af de andre kommentarer går på at det mangler spræl , hvad er din mening der?

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 11:54

Har ikke brug for spræl.

Jeg har brug for at system der virker, er indbydende og let at bruge - både for mig og min kunde. Det behøver slet ikke at råbe så meget.

Spræl og råb kan vi jo selv smide i det sites vi nu får lavet i systemet.

Man kunne måske godt savne en tour-video-cta ved siden af 'prøv det nu' - måske i en sækundær farve.

No nonsense...

:) Kim

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:01

Jeg synes, det ser let, lækkert og professionelt ud. Glæder mig til at afprøve platformen, når I er klar til launch i november.

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 12:23

Hej Lundsby.

Virkelig lækkert og indbydende udkast til designet - jeg kan godt lide looket. Jeg er ikke selv i målgruppen, da jeg selv laver mine projekter fra bunden af, men for dem der ikke kan eller vil, er en løsning som CloudSprout jo en rigtig god idé.

Angående sloganet, så bør I nok lade det fremgå tydeligere, hvilken form for designer, der er tale om. Hvis jeg var i målgruppen, ville jeg nok blive mere tiltrukket af en tekst, som nævner "programmøren" eller "webdesigneren" - fremfor blot "designeren" (min første tanke var, om vi var ude i noget Calvin Klein eller lignende brands).

Ellers synes jeg, at det ser både professionelt og troværdigt ud.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 12:50

Hej Lundsby,

Dit "Free the designer" er ganske lyrisk, men antyder samtidigt lidt for kraftigt at din kunde skulle være fanget eller fastlåst i forvejen - og det er måske en formodning som kunden ville tænde af på. Det var i hvert fald den smag jeg fik i munden, inden jeg kom til at tænke på et computerspil eller "Free Willy".

I stedet ville jeg nok overveje et andet positivt ladet udtryk, der ikke er helt så udvasket. Noget der siger "vi gør dig endnu bedre", i stedet for bare "vi gør dig god". Det kunne f.eks. være "Empowering designers" eller "Uninterrupted design" (eller "Design, uninterrupted") eller måske "More design, less bullshit".

Hvis du helst vil blive ovre i frihedsafdelingen, kunne "Emancipated design" også være en mulighed, som der er knap så meget "Free Willy" over.

Bortset fra det, så ser din side rigtig fed ud. Meget bedre end som jeg husker den. Er vild med screendumps i skyerne.

Side 2 ud af 7 (67 indlæg)