Jeg er ikke rigtig kommet i gang med SEO endnu, og har da næsten heller ikke ikke modtaget nogle besøg fra google. Dette skal der naturligvis kigges på snarligt.
229 besøg er det blevet til, men de er næsten alle kommer fra henvisningswebsteder, så der er langt til succes.
11 blogindlæg er der blevet skrevet, hvilket er for lidt. Langt størstedelen har været ifm. sport og betting. I fremtiden vil jeg forsøge at skrive mere til de andre kategorier.
Det er satme aggresivt at smide 3.000kr på Schalke som vinder af Europa League, når FCK stadig er med.
Nej, well done, dér kan du noget, jeg aldrig har haft evne til. Jeg havde på et tidspunkt opkæmpet mig fra 100kr til 600kr på en Unibet konto, men så smed jeg det hele væk på et eller andet tennisgøjl. Men jeg fik i det mindste et gavekort på 500kr eller noget i den stil til Unisport.
Damn du ligger 5% højere end det system jeg gør. :D hehe flot klaret med det odds.
In case you dont know, så kan du få en kæmpe bøde for at reklamere for bookmakers, hvis du bor i danmark (som jeg ikke ved om du gør.) - just so you know. Du kan vælge at gøre siden objektiv altså uden bannere med objektiv analyser af bookiesne, så kan du slippe uden om denne regel.
Damn du ligger 5% højere end det system jeg gør. :D hehe flot klaret med det odds.
In case you dont know, så kan du få en kæmpe bøde for at reklamere for bookmakers, hvis du bor i danmark (som jeg ikke ved om du gør.) - just so you know. Du kan vælge at gøre siden objektiv altså uden bannere med objektiv analyser af bookiesne, så kan du slippe uden om denne regel.
mvh
Seiven.
Det er jeg godt klar over :)
Heldigvis træder den nye spillovgivning i kraft ved årsskiftet :D
mvh
Seiven.
Det er jeg godt klar over :)
Heldigvis træder den nye spillovgivning i kraft ved årsskiftet :D
Mvh. Stubbe Buchwald
Helt okay, det var bare hvis du ikke vidste det.
Vil følge din side, lige pt ligger mit betting system på 26% overskud over 50kampe. - men jeg vil følge med i din blog, det virker som om du har tjek på det! - Trader du også?