Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

7 dage med blog - 4675 kr.

Side 1 ud af 8 (77 indlæg)
Tilmeldt 1. Jul 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Min blog har nu været online i 7 dage, og jeg vil her gøre lidt status.

Indtjeningen på spilforslag = 4675 kr. 

Jeg er ikke rigtig kommet i gang med SEO endnu, og har da næsten heller ikke ikke modtaget nogle besøg fra google. Dette skal der naturligvis kigges på snarligt.

229 besøg er det blevet til, men de er næsten alle kommer fra henvisningswebsteder, så der er langt til succes.

11 blogindlæg er der blevet skrevet, hvilket er for lidt. Langt størstedelen har været ifm. sport og betting. I fremtiden vil jeg forsøge at skrive mere til de andre kategorier.

Hvad kan jeg gøre bedre?

Mvh. Stubbe Buchwald

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 10:44

Hold da op! Det er da en ren pengemaskine du har gang i.

Tillykke med det - og forsæt det gode arbejde.  

 iPhone 6

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 10:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er satme aggresivt at smide 3.000kr på Schalke som vinder af Europa League, når FCK stadig er med. 

Nej, well done, dér kan du noget, jeg aldrig har haft evne til. Jeg havde på et tidspunkt opkæmpet mig fra 100kr til 600kr på en Unibet konto, men så smed jeg det hele væk på et eller andet tennisgøjl. Men jeg fik i det mindste et gavekort på 500kr eller noget i den stil til Unisport. Stick out tongue

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 227
Fra  Webfaktor Skrevet kl. 11:04

Rigtig godt gået - Det må være med til give motivationen et kæmpe boost.

Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 11:08

Damn du ligger 5% højere end det system jeg gør. :D hehe flot klaret med det odds.

In case you dont know, så kan du få en kæmpe bøde for at reklamere for bookmakers, hvis du bor i danmark (som jeg ikke ved om du gør.) - just so you know. Du kan vælge at gøre siden objektiv altså uden bannere med objektiv analyser af bookiesne, så kan du slippe uden om denne regel.

mvh

Seiven.

Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 11:11
Rigtigt godt gået Stubbe!

Du skal helt sikkert nok få succes med det.

Keep up the good work Smile

Mvh.

Daniel
Tilmeldt 1. Jul 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 11:25

Seiven:

Damn du ligger 5% højere end det system jeg gør. :D hehe flot klaret med det odds.

In case you dont know, så kan du få en kæmpe bøde for at reklamere for bookmakers, hvis du bor i danmark (som jeg ikke ved om du gør.) - just so you know. Du kan vælge at gøre siden objektiv altså uden bannere med objektiv analyser af bookiesne, så kan du slippe uden om denne regel.

mvh

Seiven.

Det er jeg godt klar over :)

Heldigvis træder den nye spillovgivning i kraft ved årsskiftet :D

Mvh. Stubbe Buchwald

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 11:27

Stubbe Buchwald:

Seiven:

mvh

Seiven.

Det er jeg godt klar over :)

Heldigvis træder den nye spillovgivning i kraft ved årsskiftet :D

Mvh. Stubbe Buchwald

Helt okay, det var bare hvis du ikke vidste det.

Vil følge din side, lige pt ligger mit betting system på 26% overskud over 50kampe. - men jeg vil følge med i din blog, det virker som om du har tjek på det! - Trader du også?

mvh

Seiven

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 11:41

Er temmelig imponeret må jeg sige :)

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 11:42

Hej

Godt gået Stubbe, nu taler folk systemer - bruger du et specifikt system Stubbe eller et hjemmelavet? :)

Bendtsen

Side 1 ud af 8 (77 indlæg)