Hvis det er sådan som du siger, så kontakt dem imorgen. Det er mit bedste råd! fortsæt en god aften :) |
Anders Hansen:Linket til dit billede virker ikke
Hvis det er sådan som du siger, så kontakt dem imorgen. Det er mit bedste råd! fortsæt en god aften :) |
Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau
Jeg har selv været udsat for lidt af det samme, da Google havde nedetid før på året, hvor mit screenshot blev stjålet af Comon, men grundet jeg i forvejen fik omtale af dem, valgte jeg, ikke at gøre noget ved det. I det mindste kunne Computerworld da have skrevet "Foto: Emil Stahl", eller lign. Skriv til dem, og kræv penge for billedet :) |
Hej, Jeg synes du har to ting af vælge mellem.. som Mads A skriver så kan du prøve at lave en Eller du kan sende dem en regning på at de har brugt billedet, og da det er brugt i forbindelse med |
linket virker hos mig du kan jo kræve penge for de hugget billedet Dog flink hed om du kunne få et links retur eller noget andet der har en god værdi kunne de jo også tilbyde igen . |
Hvis du har uploadet dine billeder til forskellige billedtjenester, så kan det være du skal læse det med småt før du kontakter Computerworld.
Photobucket terms:
|
Det var kun på min iPhone linket ikke virkede :-) Ring imorgen tidlig og bed dem om at fjerne det med det samme, ellers må du sende en regning. |
Danmarks fedeste Macbook sleeves og Covers.
Jeg har uploadet det til Facebook og Twitters billede tjeneste leveret af Photobucket. Men derfor kan de jo godt snakke med mig først eller skrive at der er mit billede. |
Problemet er ganske enkelt, at du har mistet alle rettigheder til dit billede, i det øjeblik du smed det på Twitter (Photobucket)... Men ellers, så ja - en lille "Billede: Emil Stahl", ville være dejligt. |
Så må jeg bruge andre upload tjenester eller mit eget webhotel hvis jeg ikke vil give alle lov til at bruge mine billeder som de vil :-) |