Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Computerworld.dk bruger mit billede!

Side 2 ud af 5 (45 indlæg)
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er sådan som du siger, så kontakt dem imorgen.

Det er mit bedste råd!

fortsæt en god aften :)

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 21:52

Anders Hansen:
Linket til dit billede virker ikke

Her er et direkte link til billedet på Twitter

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 21:53

Jeg har selv været udsat for lidt af det samme, da Google havde nedetid før på året, hvor mit screenshot blev stjålet af Comon, men grundet jeg i forvejen fik omtale af dem, valgte jeg, ikke at gøre noget ved det.

I det mindste kunne Computerworld da have skrevet "Foto: Emil Stahl", eller lign.

Skriv til dem, og kræv penge for billedet :) 

Fra Danmark
Tilmeldt 14. May 06
Indlæg ialt: 54
Fra  CC DATA ApS Skrevet kl. 21:53

Hej,

Jeg synes du har to ting af vælge mellem.. som Mads A skriver så kan du prøve at lave en
deal med dem.. måske du kan få noget markedsføring i deres blad eller site.

Eller du kan sende dem en regning på at de har brugt billedet, og da det er brugt i forbindelse med
et medie, så kan du sende dem en regning på tariffen.. og mener jeg kan huske fra jeg selv arbejdede som fotograf, at tariffen er kr. 1500,- ex. moms.

Jeg selv ville vælge at se om de har noget andet at handle med som Mads A foreslår.. måske du kan få meget mere for dit billede :-) 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:56

linket virker hos mig 

du kan jo kræve penge for de hugget billedet 

Dog flink hed om du kunne få et links retur eller noget andet der har en god værdi  kunne de jo også tilbyde igen  .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 23. Sep 11
Indlæg ialt: 49
Fra  Brisingi Magneter Skrevet kl. 21:56
Hvis du har uploadet dine billeder til forskellige billedtjenester, så kan det være du skal læse det med småt før du kontakter Computerworld.
Photobucket terms:
  • If you make your Content public, you grant us a worldwide, non-exclusive, royalty-free license (with the right to sublicense) to copy, distribute, publicly perform (e.g., stream it), publicly display (e.g., post it elsewhere), reproduce and create derivative works from it (meaning things based on it), anywhere, whether in print or any kind of electronic version that exists now or later developed, for any purpose, including a commercial purpose.
  • You are also giving other Users the right to copy, distribute, publicly perform, publicly display, reproduce and create derivative works from it via the Site or third party websites or applications (for example, via services allowing Users to order prints of Content or t-shirts and similar items containing Content, and via social media websites).
Fra Købenahvn
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 21:57

Det var kun på min iPhone linket ikke virkede :-)

Ring imorgen tidlig og bed dem om at fjerne det med det samme, ellers må du sende en regning.

Danmarks fedeste Macbook sleeves og Covers.

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Fra  SB Group Skrevet kl. 21:59

Larsbachs:

Hvis du har uploadet dine billeder til forskellige billedtjenester, så kan det være du skal læse det med småt før du kontakter Computerworld.
Photobucket terms:
  • If you make your Content public, you grant us a worldwide, non-exclusive, royalty-free license (with the right to sublicense) to copy, distribute, publicly perform (e.g., stream it), publicly display (e.g., post it elsewhere), reproduce and create derivative works from it (meaning things based on it), anywhere, whether in print or any kind of electronic version that exists now or later developed, for any purpose, including a commercial purpose.
  • You are also giving other Users the right to copy, distribute, publicly perform, publicly display, reproduce and create derivative works from it via the Site or third party websites or applications (for example, via services allowing Users to order prints of Content or t-shirts and similar items containing Content, and via social media websites).

Jeg har uploadet det til Facebook og Twitters billede tjeneste leveret af Photobucket. Men derfor kan de jo godt snakke med mig først eller skrive at der er mit billede.

Fra Herning
Tilmeldt 22. Aug 10
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 22:08

Problemet er ganske enkelt, at du har mistet alle rettigheder til dit billede, i det øjeblik du smed det på Twitter (Photobucket)...

Men ellers, så ja - en lille "Billede: Emil Stahl", ville være dejligt.

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Fra  SB Group Skrevet kl. 22:12
Men så har de jo ikke gjort noget forkert, men de kunne jo godt have skrevet hvem der har taget det.

Så må jeg bruge andre upload tjenester eller mit eget webhotel hvis jeg ikke vil give alle lov til at bruge mine billeder som de vil :-)

Side 2 ud af 5 (45 indlæg)