Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Computerworld.dk bruger mit billede!

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Stahl Pedersen:
Men så har de jo ikke gjort noget forkert,

Derfor har jeg tilladt mig at ændre overskriften. Vi skal jo helst ikke have at det hele vender, og de lige pludselig kommer efter dig :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 22:21

Larsbachs:

Hvis du har uploadet dine billeder til forskellige billedtjenester, så kan det være du skal læse det med småt før du kontakter Computerworld.
Photobucket terms:
  • If you make your Content public, you grant us a worldwide, non-exclusive, royalty-free license (with the right to sublicense) to copy, distribute, publicly perform (e.g., stream it), publicly display (e.g., post it elsewhere), reproduce and create derivative works from it (meaning things based on it), anywhere, whether in print or any kind of electronic version that exists now or later developed, for any purpose, including a commercial purpose.
  • You are also giving other Users the right to copy, distribute, publicly perform, publicly display, reproduce and create derivative works from it via the Site or third party websites or applications (for example, via services allowing Users to order prints of Content or t-shirts and similar items containing Content, and via social media websites).

Nu har jeg læst det der, og så har jeg et spørgsmål.

Alle billeder som ligger på photobucket. Må man FRIT tage det og bruge til eget brug?

Nu er jeg ikke photobucket ekspert, men ud fra det der, så er det efter man har smidt det derpå alle mands eje?

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 22:25
igang:

Emil Stahl Pedersen:
Men så har de jo ikke gjort noget forkert,

Derfor har jeg tilladt mig at ændre overskriften. Vi skal jo helst ikke have at det hele vender, og de lige pludselig kommer efter dig :o)

Det er bare helt ok, tænkte også lige på det :-)

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 22:26

Morten Madsen:
Nu er jeg ikke photobucket ekspert, men ud fra det der, så er det efter man har smidt det derpå alle mands eje?

Det kommer an på, hvad der står i photobuckets betingelser. 

Hvis man uploader billeder til forskellige services, som man ikke vil have andre bruger, så skal man lige huske at læse betingelserne.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Larsbachs:

Hvis du har uploadet dine billeder til forskellige billedtjenester, så kan det være du skal læse det med småt før du kontakter Computerworld.
Photobucket terms:
  • If you make your Content public, you grant us a worldwide, non-exclusive, royalty-free license (with the right to sublicense) to copy, distribute, publicly perform (e.g., stream it), publicly display (e.g., post it elsewhere), reproduce and create derivative works from it (meaning things based on it), anywhere, whether in print or any kind of electronic version that exists now or later developed, for any purpose, including a commercial purpose.
  • You are also giving other Users the right to copy, distribute, publicly perform, publicly display, reproduce and create derivative works from it via the Site or third party websites or applications (for example, via services allowing Users to order prints of Content or t-shirts and similar items containing Content, and via social media websites).

Hmm hvad gør de, hvis den der uploader billedet kun har brugsret, men ikke er fotografen bag billedet. De kan ikke opstille regler, der går imod dansk lovgivning.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 22:30

Så vidt jeg kan læse i Google Picasas betingelser så mister du ikke retten til billedet hvis du uploader til picasa. Så dem kan du vel bruge istedet for..

Tilmeldt 23. May 11
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 22:31

Emil:

Morten Madsen:

Det kommer an på, hvad der står i photobuckets betingelser. 

Hvis man uploader billeder til forskellige services, som man ikke vil have andre bruger, så skal man lige huske at læse betingelserne.

Ja, men hvis nogen har svaret på dette, så vil jeg ikke læse betingelserne igennem selv, så det var egentlig mere derfor.

Med Venlig Hilsen
Morten

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 22:32

Det er helt klart dit billede.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 22:34
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Morten Madsen:

Ja, men hvis nogen har svaret på dette, så vil jeg ikke læse betingelserne igennem selv, så det var egentlig mere derfor.

Med Venlig Hilsen
Morten

Det tager altså ikke mange minutter lige at skimte betingelser for en hjemmeside igennem. Jeg gjorde det lige for photobucket og her er dit svar:

Tilmeldt 23. May 11
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 22:41

Emil:

Morten Madsen:

Med Venlig Hilsen
Morten

Det tager altså ikke mange minutter lige at skimte betingelser for en hjemmeside igennem. Jeg gjorde det lige for photobucket og her er dit svar:

EDIT:

Nu har jeg været inde på Photobuckets hjemmeside, og der er altså langt flere "terms of use", end de 2 punkter der.

http://photobucket.com/terms

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)