Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på nyt affiliate-side i BETA-version

Side 2 ud af 5 (48 indlæg)
Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Havde jeg lige overset:)

Husk at Dk-Hostmasters har en regel, om at man ikke må købe domæner der ligger for tæt op af andre.

:)

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Sep 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 14:42

Der er intet nyskabende ved din side, det ligner mest af alt bare lige en hurtigt oprettet blog. Du har ikke engang skrevet dine egne tekster til de forskellige konkurrencer, men bruger bare de tekster som Euroads har skrevet.

Hvis jeg var dig, ville jeg sætte mig ned og bruge noget tid på at sætte din side op, så den ser rigtig lækker og troværdig ud. Der synes jeg Vinderhimlen er et rigtig godt eksempel på en side der er sat flot op. 

Men når det er sagt, synes jeg da kun det er godt du kaster dig ud i nogle ting, men jeg tror du skal ligge lidt mere arbejde i dem, hvis du gerne vil have bare en smule succes :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 14:50

Siden mangle altså en hel del :) Kan du ikke lige få den gjort færdig og spørge os igen om en uge ? :)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 430
Skrevet kl. 15:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Testbloggen.dk/Kasper:

Husk at Dk-Hostmasters har en regel, om at man ikke må købe domæner der ligger for tæt op af andre.

Det gælder vel mere når der er tale om et brand? Hvis du kalder din side mit-telia.dk vil du jo nok få problemer med Telia pga deres navnebeskyttelse, men test-bloggen.dk kunne vel i princippet stadig bruges af en anden, sålænge du ikke har navnebeskyttelse?

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 15:05

AffiliatePro:

Du har ikke engang skrevet dine egne tekster til de forskellige konkurrencer, men bruger bare de tekster som Euroads har skrevet.

Det er lidt lavt skrevet. Jeg har skrevet teksterne selv.

Men ellers tak for din kritik - men jeg har nu heller ikke sagt, at den var færdig. Jeg er godt klar over, at der mangler en del, og det var derfor jeg skrev dette indlæg; jeg ville gerne have Aminoernes mening el. råd. :-)

De bedste hilsener,
Sebastian Stoll. 

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 15:07

Hej, Kristoffer.

Jo, det skal jeg nok. Jeg skrev nu også indlægget mest for at få at vide, hvad der er vigtigt at få med udover en side med konkurrencer som en hver idiot kunne lave. :-)

De bedste hilsener,
Sebastian Stoll. 

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 15:08

Mobilabonnement og aviser - #retrostil 

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 15:21

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:45

Sebastian Stoll:

AffiliatePro:

Du har ikke engang skrevet dine egne tekster til de forskellige konkurrencer, men bruger bare de tekster som Euroads har skrevet.

Det er lidt lavt skrevet. Jeg har skrevet teksterne selv.

Men ellers tak for din kritik - men jeg har nu heller ikke sagt, at den var færdig. Jeg er godt klar over, at der mangler en del, og det var derfor jeg skrev dette indlæg; jeg ville gerne have Aminoernes mening el. råd. :-)

De bedste hilsener,
Sebastian Stoll. 

De er så korte så , derved vis de har 2 linjer tekst der rammer man sikkert mange ord ens , for jo mindre antal ord vil der altid være et sted der de samme 2 linjer der jo 1000 vis sådanne sider vis man skriver 100 ord er det svære at ramme alle ord der står , for der er flere ord man har skrevet

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 16:12

Lars :

Testbloggen.dk/Kasper:

Det gælder vel mere når der er tale om et brand? Hvis du kalder din side mit-telia.dk vil du jo nok få problemer med Telia pga deres navnebeskyttelse, men test-bloggen.dk kunne vel i princippet stadig bruges af en anden, sålænge du ikke har navnebeskyttelse?

Jeg læste domænenavnet forkert:)

Men hvis vi nu siger billig(eksempel).dk så må man jo ikke købe billig-(eksempel).dk:)

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Side 2 ud af 5 (48 indlæg)