Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor blev kunderne i min webshop af?

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg købte for en uges tid siden et nyt design til min hjemmeside, - og opgraderede til en nyere version.

Det drejer sig om www.olsens-it.dk

Mit besøgstal er ca. det samme som det plejer, - men salget er faldet med 70-80%.

Det på trods af at jeg synes det nye design er federe i mine øjne.

Er der noget der skræmmer Jer væk ved første øjekast? Som I nok ved er det meget svært at se sin egen webshop med klarsyn.

Tilmeldt 23. Sep 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan seriøst ikke lide de røde bogstaver i toppen - det ser meget uprofessionelt ud i mine øjne. 

Lidt tekst på forsiden ville nok heller ikke skade - eller nogen produkter - eller bare et eller andet.

Tilmeldt 25. Sep 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må give nikolaj fuldstændig ret! Skynd dig at få lavet det om.. Min indre stemme siger mig med det samme, at jeg ikke skal handle sådant sted! og det er jo ikke godt når vi ikke er nået længere end på forsiden! 

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Dit top logo - Se at få det erstattet af noget bedre. Det skriger af u seriøsitet. 

Derudover så bør du nok overveje din tone, når du modtager klager. Det er sådan noget der skræmmer mig væk. (Hint - Trustpilot)

Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 155
Fra  Worldwide Scamfighters Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen,

Hvordan så din hjemmeside ud før?

Mit første indtryk er, at du har valgt rød til "Olsens IT Aps" og under det står der (også med røde bogstaver) IT pusher siden 2005. Samtidig savner jeg billeder, der gør siden lidt lækker at se på.

Heldigvis har vi alle forskellig smag og der er med garanti andre, der vil opleve din hjemmeside på en anden måde end mig.

Mvh

Heidi

Fra Jammerbugt Marketing
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 28
Fra  Jammerbugt Marketing Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolaj Vium:
Jeg kan seriøst ikke lide de røde bogstaver i toppen - det ser meget uprofessionelt ud i mine øjne. 

Fuldstændig enig! Det skriger i øjenene.

Jeg er ked af at sige det men dit nye design skal ud! Hvis det gamle virkede hvorfor så skifte så dramatisk? Måske det var en bedre løsning at lave små tilpasninger løbende og opdateringer løbende i det gamle design?

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

OK - jeg starter med at få fikset forsiden - jeg tænkte det måske ikke var så vigtigt når de fleste kom ind direkte på produktsiderne via google.

Herefter logo - hvor mange kroner ville I investere i et passende logo i mit sted og hvor ville I købe det?

Det der undrer mig meget er at før var det et helt standard prestashop template - og jeg synes virkelig siden er blevet pænere, - så jeg undrer mig virkelig - men det kan jo være det er logoet som jeg lavede i en online-logo-generator - der skræmmer folk væk :(

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hi Jørgen,

I know this is blunt but I'm telling you what you  you need to hear and I wish more people had done this to me when I was asking for feedback on my websites

please see my video below.

Please don't take this  in a bad way

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Forsiden er altid vigtig - Og de store røde bogstaver skriger lidt mod himlen - også fordi de ikke formidler noget fornuftigt. 

Min første tanke, når jeg kommer ind på siden er også at slå bak og komme væk igen.

Hvor meget jeg ville ofre på et logo, ved jeg ikke - men slå da opgaven op på amino-freelancer, så kan det jo være, du er heldig og få et flot logo til en billig pris :)

Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 155
Fra  Worldwide Scamfighters Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Olsen:
Det der undrer mig meget er at før var det et helt standard prestashop template - og jeg synes virkelig siden er blevet pænere, - så jeg undrer mig virkelig - men det kan jo være det er logoet som jeg lavede i en online-logo-generator - der skræmmer folk væk :(

Af og til er standard det bedste, men det er meget afhængigt af, hvilken branche det gælder.

Hvis du er kreativ, så kan du sagtens selv lave et logo. Jeg ville selv lave det og så bede om feedback fra mine omgivelser.

Hele dit design og dermed det du signalerer er vigtig og det er uanset hvilke sider kunden er på.

Mvh

Heidi

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)