Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Thorning som statsminister har de talt stemmer forkert?

Side 12 ud af 19 (184 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 23:04

Stubbe Buchwald, IværksætterGen m.fl. jeg har tidligere opfordret til at man opfører sig ordentligt her, og det gælder osse for jer. Jeg vil nødigt give jer en pause fra Amino, men hvis det gentager sig, gør jeg det.

Neeeeej-da, iflg. Aminos regler er det ikke tilladt at bruge stjerner til personangreb, og du har kastet rigeligt med 1-stjerner, jeg giver dig hermed en stjernepause, så du ikke kan afgive flere stjerner foreløbigt.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:05

Det er bedre man får kontant hjælpe så står man hurtigt komme ud på arbejdes markedet , vis går på efterløn er det del svære at få dem ud på arbejdes .

Sund økonomi er der når er vis arbejdsløshed derved har arbejdsgiver gode vilkår for vækst kan holde løn lidt nede udgifter lavere ved høj arbejdsløshed dem der ansættes er mere velkvalificeret da der er flere at vælge imellem 

Rød blok vil have alle i arbejde, det  giver arbejdsgivere, dårligere vilkår for hvad sker når vækst og private mangler arbejdes kræft offentlige vækst hvor bygges lige nu , med den ikke vilde arbejdsløshed gør private når de skal ansætte nogle får det sværere nu.

samfundet er i krise men jeg synes efterløn skal afskaffes sæt arbejdes uge op til 42 timer og lad arbejdsløsheden stige drastisk nu har arbejdsgiver gode vilkår for væksten

lige nu med den lave arbejdsløshed er det lønmodtager der bestemmer ved lønforhandlingerne det er den forkerte vej vis vi ønsker at få vækst så vi kommer ud ad krisen , kan man ikke få nogle til indse det hele er skruet forkert samme

Som iværksættere ser jeg en høj vigtighed i der kommer vækst ,jeg vil klare mig selv og vil også prøve selv at få flere i arbejde og mit fokus er lev og vær glad for det man laver 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 23:15

Hej NB-Import

Hvis du læser det jeg skriver, så er min pointe at gevinster ved køb og salg af bolig er oplagt at beskatte.

Så du kan nok se at der aldrig kan blive tale om stavnsbinding. Men jeg syntes det er mærkeligt at hvis jeg investere i aktier, så bliver gevinsten beskattet. Men hvis jeg investere i en bolig så bliver gevinsten ikke beskattet. Kan du ikke også se det mærkelige i det? Specielt fordi vi gerne vil havde mere kapital til erhvervslivet.

NB-Import:
Lundsby du lider vist at rodbederød socialdemokratisk misundelse

Det er nok rigtigt! Herfra min herskabslejlighed på Strandvejen i Hellerup, og når jeg kører i min relativt nye bil med taget rullet ned (bare rolig det er kun en Fiat 500C (Det er jo ikke en Jaguar :-) ), når jeg kigger på hvor lovende CloudSprout ser ud, eller når jeg bliver nødt til at skuffe de headhuntere der ringer med freelancejobs til 100K+ om måneden. Jep! Misundelse det er lige mig!

PS: Jeg er faktisk lidt misundelig idag, jeg er nemlig blevet forkølet og må derfor blive hjemme fra en sikkert fantatisk bytur :-(

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 23:18

Hej igen Lundsby

Trods en kedelig debat, faldt jeg lige over en ting på din hjemmeside. Billederne er væk? (Chrome)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 23:22
Ja, sitet er ved at blive lavet helt om, så der er lift flytte rod!
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 23:25

Hehe okay, ellers et lækkert program du har fået sat sammen der.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 23:35
Mange tak! Vi er i også selv rigtigt glæde for det. Mener at vi har en god chance for at blive den næste Skype!

Så skal der betales millionær-skat, men den tid den glæde :-)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Amaris Charvell:
Er blot hamrende ærgerlig over at jeg ikke selv måtte stemme i går, i særdeleshed når jeg nu stadig er dansk statsborger og lægger alle mine skattekroner i Danmark.

Der er vi mange... og NU er det på tide at de 179 på Borgen får mærket det pres vi kan sætte på dem.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 23:39

Dommeren:
Havde Barfod ikke klovnet i det, havde vi stadig haft en borgerlig regering!!!

Du er du en kende urealistisk, Barfod kan næppe klandres for fortidens synder. Hvis der ikke var nogen der havde stemt på KD så ville der jo stadigvæk være borgerligt flertak

Side 12 ud af 19 (184 indlæg)