Det er bedre man får kontant hjælpe så står man hurtigt komme ud på arbejdes markedet , vis går på efterløn er det del svære at få dem ud på arbejdes .
Sund økonomi er der når er vis arbejdsløshed derved har arbejdsgiver gode vilkår for vækst kan holde løn lidt nede udgifter lavere ved høj arbejdsløshed dem der ansættes er mere velkvalificeret da der er flere at vælge imellem
Rød blok vil have alle i arbejde, det giver arbejdsgivere, dårligere vilkår for hvad sker når vækst og private mangler arbejdes kræft offentlige vækst hvor bygges lige nu , med den ikke vilde arbejdsløshed gør private når de skal ansætte nogle får det sværere nu.
samfundet er i krise men jeg synes efterløn skal afskaffes sæt arbejdes uge op til 42 timer og lad arbejdsløsheden stige drastisk nu har arbejdsgiver gode vilkår for væksten
lige nu med den lave arbejdsløshed er det lønmodtager der bestemmer ved lønforhandlingerne det er den forkerte vej vis vi ønsker at få vækst så vi kommer ud ad krisen , kan man ikke få nogle til indse det hele er skruet forkert samme
Som iværksættere ser jeg en høj vigtighed i der kommer vækst ,jeg vil klare mig selv og vil også prøve selv at få flere i arbejde og mit fokus er lev og vær glad for det man laver