Brug grønne knapper - Dette kan øge konverteringen af salg, som kan være 60%. Test og analyser resultatet!
Søgemaskineoptimering - Hvor meget tid bruger i på dette? Der kan altid bruges mere tid!
6 Step checkout: Jeg er kommet frem til at i har et checkout forløb på 6 steps. Der er flere løsninger med feks. 2-3 steps, som kan øge salgene stort da kunderne har færre steps til at droppe købet i!
Tusind tak for alle de gode råd... ja der er altid forskellige meninger omkring frontend men det er mange gange smag og beha´g kontra hvilke produkter du sælger og hvilken stemning du vil skabe overfor brugeren...
jeg bruger =0 tid på søgemaskine optimering da jeg ikke har behov for nogen vild indtægt for drift af shoppen.
så vil jeg hellere bruge tiden på at finde gode produkter og kunderådgivning og så lade kunderne om at vende tilbage når de har fået god service og det rette produkt.
personligt tror jeg på at søgemaskinerne er gode til at sørge for at brugerne finder de produkter de leder efter og derfor får man besøg som er relevante.
bruger hellere 2 min på en tilfreds kunde og 0 min på optimering i stedet for 1 min på en tilfreds kunde og 1 min på optimering. "dertil skal det siges at shoppen ikke er min levevej og jeg ikke har behov for en stor omsætning"
René: jeg synes det er rigtige produkter og jeg får helt lyst til at ville have en helikopter! :) vidste ikke at de var så billige, og det er jo bare sejt at styre noget der ikke har ledning og det hele koblet til. Jeg har dog desværre ikke tid til det, men jeg kom i tanke om at når jeg kiggede på din side ville jeg gerne se dem i aktivitet... er de gode til at holde stille i luften, og hvad kan de m.v. og med det mener jeg eksempelvis nogen små videoer - bare optaget med en nyere smartphone burde være nok.
Et godt råd hvis du vil, eller har nogen der vil, lave artikler på din side, så kunne du jo skrive om andre steder hvor der foregår træf måske, eller detaljerede informationer om de forskellige produkter, eller gode råd til vedligeholdelse eller reperation af dem. Der er et væld af muligheder - men som alt andet, så tager det jo tid at sørge for alt dette. Dette er ment som både kundeservice men samtidig også indhold til søgemaskinerne, så du slår to fluer med et smæk. :)