Det er sandt, Miriam. Og derfor blogger jeg og skriver her - så yder jeg mit lille bitte bidrag til, at flere mennesker tjekker flere ting. |
Miriam Frank:Jeg er ikke den første og med garanti!.. heller ikke den sidste der hoppede i denne (SEO) fælde, derfor vil jeg ikke acceptere uden videre. Der må en advarsels trekant op her ;-)
Der er desværre rigtig mange, der hopper i en fælde, om det er SEO, AdWords, Google Places osv. Google er bare et enormt stærkt medie og værktøj til hurtige sælgere. Vi oplever ret tit, kunder der henvender sig til os, som netop også har fået lovet det ene resultat efter det andet. Ofte lever de faktisk også op til dét, de lover - men så er konkurrencen på søgeordene også så godt som ikke eksisterende. Det ved kunderne ikke, er glade for deres topplaceringer og betaler hjertens gerne.
Hvis jeg var dig, ville jeg ikke betale, men sikr dig, at du ikke har indgået en aftale med dem, hvor de faktisk har deres på det rene. Man kan desværre ikke skjule sig under sin uvidenhed, så de har retten på deres side, hvis du har bekræftet en aftale, hvor de, i deres fulde ret, kan fakturere dig for dét, du har "fået" - hvad enten det er tilfredsstillende for dig eller ej.