Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan placering på Google dokumenteres?

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er netop hjemvendt fra retten i sagen mod Mediadirekt.

Jeg tabte min sag med flg. begrundelser fra dommeren:

Der bliver ganske rigtigt lovet en placering på side et på Google, som man kan høre i samtalen, optaget af Mediadirekt. Som erhversdrivende burde jeg vide, at der er tale om en salgstale og ikke et løfte, som jeg kan regne med, da man ikke kan give den slags garantier. Der står da heller ikke nogen garanti om placering i min underskrevne aftale.

Ifølge samtalen med sælgeren er der otte ugers gratis prøveperiode, dette er begge parter enige om. Supplementssiden er dokumenteret start torsdag i uge 27. Jeg opsiger aftalen skrifteligt torsdag i uge 34 - præcis 7 uger efter prøveperiodens start.
I min aftale har jeg dog accepteret et abonnement med start i uge 26 og til opsigelse i uge 33.
At siden først kom op at køre næsten to uger senere end aftalt, har ingen betydning for, at jeg har opsagt aftalen for sent (ifølge kontrakten)

Da det er mig, der hævder, at der er en mangel ved det leverede (side et placering på Google), har jeg også bevisbyrden for om jeg har været placeret her.
Da jeg ikke kan bevise min manglende placering, har jeg ikke løftet min bevisbyrde.

Tak til jer Aminofolk, som har svaret og kommenteret på mine mange spørgsmål :-)

Og til jer, der har googlet Mediadirekt, håber jeg at denne tråd samt flere andre tråde her på Amino får dig til at tænke dig rigtig godt om inden, du indlader et samarbejde med dette firma. Men døm selv ;-)

Rigtig mange hilsner fra Miriam

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

du kunne prøve og kontakte dr kontant måske vil de tage historien op

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 19:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:
du kunne prøve og kontakte dr kontant måske vil de tage historien op

Yes Ja der er både muligheder hos DR, TV2, kanal 5 og 6 m.m.  

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)