Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan placering på Google dokumenteres?

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej SEO-eksperter.

Hvis jeg køber noget SEO af dig, vil du så kunne dokumentere min placering på Google (uanset sidetal).

Mvh Miriam

Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 133
Fra  Korn Solutions v/Matias Korn Skrevet kl. 13:10

De kan jo dokumentere en øgning i dit salg eller besøg, hvilket jo er formålet.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 13:18

Miriam Frank:

Hej SEO-eksperter.

Hvis jeg køber noget SEO af dig, vil du så kunne dokumentere min placering på Google (uanset sidetal).

Mvh Miriam

Ja man vil typisk kunne dokumentere det. de fleste som tjekker rankings, tager også en form for screendump af søgeresultatet, dog vil man ikke kunne se høre end til plads 1000. hvilket også er mere end rigeligt, da man i de fleste tilfælde kun tjekker top 100 når der er tale om løbende tjeck. Man siger at alt over plads 30 ikke skaber nogen synlighed for hjemmesiden. side 1 er at foretrække selvfølgelig. førstegangstjeck kan blive lavet så dybt som muligt, for at danne sig et indtryk af hvor gralt det står til.

Men jo man kan godt dokumentere det på samme måde som man kan dokumentere at du får flere visninger, flere klik/besøg og måske endda flere køb.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 13:21

Hej Miriam.

Rigtige SEO eksperter kan både levere og dokumentere deres resultater - typisk via en kombination af egne rapporter og adgang til dine Analytics data, hvor du forhåbentlig kan se de bedre placeringer i søgeresultaterne kaste flere kroner af sig.

Du kan for øvrigt selv tjekke dine siders placering i Google med eksempelvis dette Rank tracker værktøj

Mvh Troels.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Miriam Frank:

Hej SEO-eksperter.

Mvh Miriam

Ja da! Jeg kunne for eksempel lave en lille video, der optager min skærm, mens jeg afprøver dine søgeord på Google uden at være logget ind og med personlige resultater slået fra. Men hvorfor dælen vil du da betale nogen for at gøre det?

Fra København
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 15:48

Det kommer vel også an på hvilke søge ord du snakker om ? :)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 16:03

Tek-2518:
Det kommer vel også an på hvilke søge ord du snakker om ? :)

Hvordan mener du, at søgeordet har indflydelse, på muligheden for at dokumentere hvordan det ranker?

Kan du give et eksempel, jeg er helt blank :-)

Stor hilsen
/Brian

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 16:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej og tak for svarene :-)

Jeg har et lille "udestående" med et SEO firma, som har lovet mig en side et placering på Google. Da jeg bad om dokumentation for at de havde opfyldt denne del af deres aftale, svarede de, at de ikke var i besiddelse af materiale, der kunne dokumentere denne placering.

Firmaet reklamerer med at: "Inden 3 måneder skal min. 40% af søgeordene opnå en side 1-2 placering" og at "I løbet af 2 uger er 50 - 100% af søgeordene på side 1".

Jeg synes jo det er underligt, at man kan påstå så gode resultater, hvis man ikke har noget materiale, at henvise til.

Derfor spørger jeg her om det virkelig kan passe Confused

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 16:13

Hej Miriam.

Det pågældende firma er berømt/berygtet for at love mere end de kan holde - men rent juridisk, så har de deres på det tørre.

Du får umanerligt svært ved at slippe for at betale regningen.

Mvh Troels.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 16:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det må være Google selv du har handlet med, for ingen andre kan give en garanti for at ligge nr 1 på et søgeord i deres maskine :-). Man kan give nogle mere eller mindre sandsynlige indikationer, om hvordan det vil gå - men en garanti, aldrig.

Vend den om, du kan  jo selv dokumentere (som beskrevet i tråden) at du ikke ligger som lovet, og bruge det i din tvist.

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)