Hej Casper. Nej, de skriver jo også "kun" med min. 50% af søgeordene (det fik jeg så heller ikke) Jeg kan jo kun bevise, hvordan min placering er d.d, hvorimod jeg gik ud fra, at et SEO-firma, der sogte optimering havde andre muligheder. Troels, hvorfor mener du at firmaet har deres på det tørre, hvis det kan dokumenteres, at de har lovet mere end, de kunne holde? |
Miriam Frank:Troels, hvorfor mener du at firmaet har deres på det tørre, hvis det kan dokumenteres, at de har lovet mere end, de kunne holde?
Det er ret beset forkert af mig at skrive at firmaet har sit på det tørre uden at vide præcis, hvilken aftale du har indgået.
Men der er en række andre hjemmesideejere, som er endt med at betale for SEO arbejde af tvivlsom kvalitet fra det pågældende firma.
Er det korrekt at antage, at det pågældende løfte kun står på deres hjemmeside? - og ikke i den kontrakt, som du har indgået med dem? - i så fald kan det blive bøvlet, men ikke nødvendigvis umuligt, at løfte bevisbyrden i en retssag.
Principielt burde du køre den hele vejen - men spørgsmålet er du ikke får mere ud af at bruge energien på at udvikle din egen forretning i stedet - og så huske at Google leverandøren eller spørge Aminoer til råds, inden der vælges SEO leverandør næste gang