Ja tak for en super dag.
Gode foredragsholdere, rare mennesker, og som det allerede er nævnt - godt at få sat ansigt og håndtryk på profilenavnene :o)
Tak til dig Martin for at uddybe jeres forretningsmodel ifm. Spamfighter. Det satte nogle ting på plads omkring et projekt jeg går og tænker på at sætte igang (når jeg nu er færdig med det EU-projekt jeg i fredags fik besked om at jeg sammen med en samarbejdpartner har vundet licitationen på - nok den fedeste dag dette år!!! 

(jeg kan slet ikke få armene ned)
Jeg deltog i en workshop på Iværk om eftermiddagen omkring oplevelsesøkonomi (som Martin så smukt udtrykte det : forskellen mellem "den italienske restaurant med ternede duge og mama Rosa i bagrunden" vs. "1 kg. pasta for en 10'er") - jeg vil dog ikke give Martin ret i at oplevelsesøkonomien er overstået. Jeg tror på at det meget komme an på produktet - og ikke mindst hvad dine konkurrenter i markedet foretager sig (eller rettere - Ikke foretager sig)
Her fik jeg noget ultrafedfed sparring på førnævnte projekt, med en gut, Kasper, der ikke er Amino (endnu) - men jeg gjorde en indsats for at få ham til at kigge indenfor 
Især det at få kigget på de negative ting din fremtidige kunde vil kunne have ifm. dit produkt, og så se om man kan justere lidt for at få minimeret disse ting, uden at gå på kompromis med basisydelsen, fandt jeg meget brugbart.
Så til alle jer der sidder med en superfed idé - se at få den vendt med en fremmed. Du vil blive overrasket over hvad der kan komme ud af det. Og jo højere detaljegrad, des flere både positive og negative vinkler vil du blive opmærksom på - og kan derved gøre noget ved det.
Og til sidst tak til alle jer jeg fik en sludder med - både jer jeg havde mødt tidligere og til de nye ansigter...
mvh
Jan