Beklager jeg så ikke at andre havde svaret ;) |
Handler du B2B er priserne oftest angivet ekskl. moms.
Står andet ikke angivet ville jeg gå ud fra, at priserne er ekskl. moms - og ellers, som du selv er inde på, spørge sælger.
Beklager jeg så ikke at andre havde svaret ;) |
Jeg har lige nogle flere spørgsmål. Hvor ofte skal man indberette moms? Der står på SKATs hjemmeside, at man har pligt til at afregne moms, når omsætningen overstiger 50.000 kr, indenfor en periode på 12 mdr. Betyder det så, at jeg ikke skal afregne moms, før jeg når op på de 50.000 kr i omsætning? Eller skal jeg afregne moms, uanset hvad?
|
Claus..Hvad er det for noget sludder!! Der er faste regler for, hvornår der momses og hvornår ikke!! Den fejl du laver i din beregning er så forkert og elemært...så her står jeg af. Det er en klasisk fejl du begår...i beregningen, som mange iværksættere og så begår. Det burde du have 100% styr på som "rådgiver". MvH Peter |
...og bum var misforståelserne væk |
Claus Fraussing Nielsen, cand.merc.aud.
Talium ApS - Regnskab og rådgivning
Ja..Anna..fordi Claus har rettet indlægget efterfølgende, da jeg havde gjort opmærksom på fejlen, istedet for at indrømme fejlen. Beklager..ser altså rødt, når sådan en elementær fejl laves. MvH Peter |
Anna..du kan prøve at læse lidt her: http://www.jlbr.dk/Raadgivning/Deltidsraadgivning/Oekonomi/Momsregler.htm
MvH Peter |