Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Test Aminos nye android app

Side 4 ud af 11 (110 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 498
Fra  Amino ApS Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicklas h brøndum:
Kommer der ikke en til iPad

Jo, der kommer en version til apple også...

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 18:36

There's an error in the "last post by" line.

It doesn't list the user who posted last. It lists the person who started the post.

Also - I think it would be nice, if the Amino-logo in the upper left hand corner took you to the start-page.

I don't really like, that the app lists the newest posts first. As an Amino user, this is not how we are used to read posts. Wink

As someone mentioned earlier, I also don't see the idea with the sign-up button on the login page.

If you decide to keep it there, I would move it down a nudge - as I keep hitting it by mistake.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 04:30

I do not agree with Deleuran regarding the colors of the icons on the menu bar. I like it the way it is due to the fact that I believe it would look a bit messy having a larger scale of colors or shades on such a small space.

I do agree with Allan that it´s annoying that the threats are in descending order where it would have been a lot better if it was ascending as it is on Amino.dk.

The males shouldn´t be able to read the topic named "De seje tøser" and older people shouldn´t be able to check out the topic called "de unge helte". It should be as it is structured on Amino.dk.

The app. hasn´t been translated to danish yet but I bet that you´re aware of that part :)

I´m using an HTC Desire HD, Android-version 2.3.3. and I did my test on the latest app. that I recieved on Sep. 13.th.

-Regards, Rune Gjersvik.

Tilføj mig på Twitter

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 09:25

The wait time in the new version has improved a lot!

The "building list" popup only shows in about 2-3 seconds instead of up to 10-12 seconds in the previous version.

Also the Up and Down arrows within the posts react way quicker.

Regarding the delay between "retrieving posts" and "building list" I don't seem to have that problem on my HTC Desire (Android 2.2) unless by lag you mean, that the "retrieving posts" pop-up closes, and a new pop-up with the "building list" message shows? Are the two messages supposed to show in the same pop-up?

I still would like, if the Amino-logo took you somewhere. Preferrably to the New Threads page. :-)

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra København
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 09:57

Ærgerligt at den ikke er i beta til iPhone :(

Fra København S
Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 498
Fra  Amino ApS Skrevet kl. 10:25

Appen til iOS skal nok komme, den er under udvikling, og skrider frem dag for dag. 

Så glæd dig, den er på trapperne...

Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Aug 11
Indlæg ialt: 313
Fra  Talium ApS Skrevet kl. 11:48

Testet på HTC Flyer med Android 2.3.4

1. Når jeg opdaterer listen over tråde og vælger en tråd jeg vil læse, indlæses en anden tråd end den der vælges. Så vidt jeg husker forsøgte jeg at åbne tråden "APS Opstart" men tråden der blev åbnet var vist "Økonomisystem.. Hvilket skal jeg vælge?".

2. Scroller man tilpas langt ned begynder tråden at "loope". Der er altså reelt kun mulighed for at læse måske 10-15 poster i en tråd.

Claus Fraussing Nielsen, cand.merc.aud.
Talium ApS - Regnskab og rådgivning

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 17:11

Rune Gjersvik:

The males shouldn´t be able to read the topic named "De seje tøser" and older people shouldn´t be able to check out the topic called "de unge helte". It should be as it is structured on Amino.dk.

I´m using an HTC Desire HD, Android-version 2.3.3. and I did my test on the latest app. that I recieved on Sep. 13.th.

I´m now using the latest version of the app. and I´m still able to enter the topics mentioned above.

-Regards, Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 17:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
ok ..... its a web service that needs updating, I'm sure Paul can get it done tomorrow!
Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 10:43

har testet den nyeste version lidt.

Og har fundet ud af flg.

1. Når jeg har disabled screenrotation i telefonen og lægger telefonen ned i Landscape mode, så roterer Amino app'en aligevel.

2. Når der kommer svar på de tråde jeg har deltaget i så får jeg en notifikation om dette, når jeg trykker på dem, fejler app'en hver anden gang, og ellers så vises den blå skærm med amino logo på og ikke andet. 

3. Jeg ville ønske det var muligt at ændre på skrift størrelsen i tekstren i indlægene, jeg bruger oftenst amino app'en til at følge med i enmer, når jeg er uden for, fx på vej i fakta for at handle, og det kan godt være svært at læse indholdet når man går, da man ikke kan holde telefonen helt stillle.

4. Jeg vil meget gerne af med "More" knappen i listen over emner, for at kunne læse emnet, syntes det fungerede fint med at trykke indlæget, i kan evt bare gøre overskriften klik bar til indlæget.

Ud over det så oplever jeg jævnligt at appen fejler og jeg skal gennemtvinge lukning.

Jeg tester på en LG Optimus 2X

Side 4 ud af 11 (110 indlæg)