Du skal logge ind før de bliver vist, det gør du ved at trykke på menu knappen. Jeg er enig i at det ikke er gjort tydeligt om man er logget ind eller ej, og hvordan man logger ind.
Den skulle meget gerne komme når du logger ind.
Jeg er ikke helt med på hvad du mener her, reklamen bliver vist hver gang du har set 10 indlæg.
Det tager vi med i vores overvejelser...
Vi har haft fokus på at få rettet en masse andre ting først, og er endnu ikke nået til det. |
Morten Rasmussen:Michael R. Gertz:Hvor blev "Mine Emner | Skriv |Indstillinger" af???
Du skal logge ind før de bliver vist, det gør du ved at trykke på menu knappen. Jeg er enig i atdet ikke er gjort tydeligt om man er logget ind eller ej, og hvordan man logger ind.
Super, login muligheden vises rigtig nok, under siden hvor man kan vælge "Debatter|Blogs" på
listen over debatter ikke på listen over indlæg i en debat, og når et indlæg vises virker menu
knappen slet ikke. Efter endt login starter appen "forfra" den viser hvertfal PArtner skærmen og
Amino Plus reklamen, og så skal man vælge Debatter eller Blogs igen.
Et lille tip, kunne være altid at vise dem, og så bare vise en info om at man ikke er logget ind
når man trykker på dem, og så med mulighed for at trykke sig til login siden
Morten Rasmussen:Michael R. Gertz:Hvor er SVAR knappen blevet af?
Den skulle meget gerne komme når du logger ind.
Yeps det gør den også.
Morten Rasmussen:Michael R. Gertz:Når jeg trykker på NED knapper vises beskeden om AMINO PLUSreklamen en gang i mellem, den viser den nye besked, i ca. 1 sek og så viser den
AMINO PLUS reklamen.
Jeg er ikke helt med på hvad du mener her, reklamen bliver vist hver gang du har set 10 indlæg.
Det gør den også, lidt belastende, gik ind i en tråd med 8 svar og trådstarter, og dem viser den
fint, det jeg så trykker på en ny tråd, og trykker på første indlæg (trådstarter) så vises reklamen,
det er godt nok belastende.
Morten Rasmussen:Michael R. Gertz:Hvis jeg trykker på "Seneste indlæg" i oversigten scroller denautomatisk til sidste indlæg, hvilket er fint, men har jeg fx læst de første 4 svar, og der er 10
svar så er det ikke optimalt den scroller ned til 10 svar og ikke 4 :D
Michael R. Gertz:App'en låser så længe "Vent Venligest Henter Data" beskedenvises, før hen kom trådene frem når de var klar til visning hvilket gjore at man kunne trykke
på dem inden hele listet var serveret, det kan man ikke nu.
Det tager vi med i vores overvejelser...
Super, for det er må da siges at være et skridt den forkerte retning.
Morten Rasmussen:Michael R. Gertz:App'en roterer stadig til landscape mode trods screenrotationer slået fra. (android 2.2.2)
Vi har haft fokus på at få rettet en masse andre ting først, og er endnu ikke nået til det.
Gerne hurtigt,