Første tilbagemelding: Det at skrive sit brugernavn gav lidt vanskeligheder. Hver gang jeg havde skrevet ét bogstav røg jeg ud af tekstfeltet, og skulle derefter kæmpe lidt for at komme ind i feltet på ny og skrive næste bogstav. |
Test Aminos nye android app
Claus Fraussing Nielsen, cand.merc.aud.
Talium ApS - Regnskab og rådgivning
Så skulle i alle sammen gerne have fået en mail. Vi mangler en enkelt person der gerne vil være med... |
På tide at skifte ejendomsadministration? - Få 3 tilbud her
Hej Claus Hvilken telefon og android version bruger du? |
Jamen, så er jeg på Amino via den nye Amino Android app. Login skete helt problemfrit. Benytter HTC Desire med Android 2.3.5. Det duer da! EDIT: Nå, linieskift i editoren fungerer dog ikke pt. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Hej Morten Ja, det skulle jeg selvfølgelig lige huske at have skrevet også. Jeg har en HTC Sensation med Android-version 2.3.4 |
Claus Fraussing Nielsen, cand.merc.aud.
Talium ApS - Regnskab og rådgivning
Hej Morten. Så snupper jeg den sidste plads ;) Jeg roder selv med udvikling af app's til android, så skulle gerne kunne komme med lidt fejl / anbefalinger af hvad der ville være godt. |

Hvis der er flere pladser, så er jeg klar :) |
|
Så har de sidste fået mail, vi lukker for testere i denne omgang. Alle i andre kan godt glæde jer, det bliver en fed app :) |