Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Test Aminos nye android app

Side 3 ud af 11 (110 indlæg)
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :
indholdsruden med debatindlæg kunne godt udnytte bredden meget bedre på min fylder indlæg kun lidt over det halve . dog er det pænt centreret. jeg har en garmin a50 nüvi

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 15:57

ikonerne i toppen, bør være mere diffentierede - evt. med farveforskel - det er sgutte til at se hvad der er hvad.

(nyt tråd - oversigt over tråde)

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 16:07

ikonet (taleboble med stjerne): når jeg trykker på den, henter den nye tråde (skriver den) men skærmen forbliver tom efterfølgende(dog stadig med menulinien synlig)

A50 Garmin nüvi (Android 2.1)

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 16:25

Her kommer mine første "fejl" / undringer.

For god ordensskyld så tester jeg på en LG Optimus 2X med Android 2.2

1) Er egentlig ikke en fejl, men en undren, Efter at have indtastet mine login info, trykker jeg udfør på tastaturet, hvilket får det til at forsvinde, men programmet logger ikke ind, det ville være rart hvis den gjore det.

2) Hvorfor er der en Signup knap? hvor mange som ikke bruger Amino forventer i vil starte ud på android app'en?

3) Sad og kiggede lidt rundt i programmet, og pludselig ringede telefonen, tog samtalen og efter endt samtale får man vist det fine Amino billed som i starten af app'en og lige efter får jeg en fejl. [Programmet Amino (process com.software.1902.amino) er stoppet uventet. Prøv igen] 

4) Jeg har forgæves forsøgt at få loaded denne tråd færdigt, Kan se den viser den nyeste øverst, og så scroller jeg ned og får så vist "Claus Fraussing Nielsen" første besked. hvilket vil sige de 3 første beskeder i tråden kan jeg ikke få vist. (trådstarter og 2 svar). Den bliver ved med at sige "Retrieving Threads..." efter den er færdig kan man ikke altid få lov at scrolle i programmet igen, uden den kommer med beskeden "Retrieving Threads..." igen og igen og igen (skiftende antal gange)

5) knapperne Up|Down på vis emne siden, Når der trykkes på dem, går der noget tid inden der sker noget, jeg formoder at app'en har loaded indholdet af tråden da den jo viser de første karakter af indholdet i listen over indlæg. så hvis den henter indlæget igen, så bruger den da ekstra meget datatrafik, og så vil folk nok overveje en ekstra gang at bruge jeres app, ud over at i også selv vil sende en helvedsmasse data også.

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 16:57

Jeg foreslår at vi har en Gruppe på Amino hvor vi tester App´en, og kommer med feedback. Jeg har oprettet en gruppe til formålet, hvis det har en interesse:

Amino´s Android App. (TEST)

Gruppen står som åben for alle, og alle kan læse med.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra København S
Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 498
Fra  Amino ApS Skrevet kl. 08:53

Der ligger en ny version i jeres mailbox.
Indtil videre skal i fortsætte med at skrive feedback her i tråden...

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 08:56

Morten.

Kan vi få afvide hvad der er rettet i den nye version? så vi kan teste om det virker?

Fra København S
Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 498
Fra  Amino ApS Skrevet kl. 10:43

Michael R. Gertz:

Morten.

Kan vi få afvide hvad der er rettet i den nye version? så vi kan teste om det virker?

Jep, de er sendt på mail

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 10:59
gider I skrive på engelsk så kan ,Paul læse og evt svare nogle af indlægene. skrevet på HTC desire....
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:09
Kommer der ikke en til iPad
Side 3 ud af 11 (110 indlæg)