|
Du er en fucking affiliate pusher! :-) Godt vi andre har noget at se op til! FLOT KLARET!!! - Emil |
Super godt arbejde Casper!! Tillykke!
Debat
|
Du er en fucking affiliate pusher! :-) Godt vi andre har noget at se op til! FLOT KLARET!!! - Emil |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
|
Super godt arbejde Casper!! Tillykke! |
|
Kanon Casper! Du var også oprindeligt grunden til at jeg startede, da du publicerede din indtjening for et stykke tid siden :) |
|
Mange tak :-). Jeg har kun danske sider, fordi engelsk ikke er en af mine stærke sider. Siderne bygger på systemer jeg selv udvikler og tilpasser. |
|
Hej, Casper. Det ser da ikke dårligt ud. Tværtimod! Det ser super godt ud! Det er et syn, der er sundt for øjnene :-) De bedste hilsener, |
|
Stort tillykke herfra! Af ren nysgerrighed er din mobilpris-side håndlavet? |
|
Stort tillykke med den indtjening rekord Dog det vigtigste det forsætter jævnt altid for som iværksættere er man altid ud efter at øge ens indtægt for evigt |
|
Det var godt nok dejligt. :-) Jeg har netop været inde på Nyesokker og bestille et par sokker. Kan rigtig godt lide købsflowet -> tre skridt på siden -> ét skridt til betaling = fire skridt og så er jeg om et par dage nye sokker rigere. :-) Så er SMS notificering også bare tommel op! ;-) |
|
Mange tak. Så håber jeg du bliver glad for dit nye par sokker. Det fungere rigtig godt for mig, og er med til at folk kan huske "NyeSokker.dk". Så det kan du da bruge som et salgsargument når du skal sælge din SMS løsninger :-) |