|
Hej Casper. Hvilken placering har dine hjemmesider generelt på google? |
Er de penge tjent udelukkende på Adsense?
Debat
|
Er de penge tjent udelukkende på Adsense? |
Er du nået de 10.000 eller er du allerede over? |
Det kan jeg ikke svare entydigt på. Men det er sjældent der er indtjening på et keyword, når siden er på side 2 eller derunder. Men det kommer vel næppe som en overrakselse :-) |
Nej, tværtimod det er primært affiliate kampagner. |
Det er jo en absolut top indtjening (for en dag*) jeg fremhæver :-). Mit daglige gennemsnit er meget meget lavere. * På Partner-ads.com går uret forkert en halv time forkert, så der løber en dag fra 00:30 og 24 timer frem. Adsense er forskudt 9 timer (så vidt jeg husker), så der starter dagen kl 09:00. Mit indtjeningssystem er dog ikke gearet til det, så det regner bare en dag fra 00:00 og 24 timer frem. |
|
Det gav lidt henvendelser, at tråden blev genoplivet (både via mail og tråden). Flere af svarene kan findes i disse to podcast, selvom det ikke direkte handler om affiliate marketing. Svære links podcast http://www.antphilosophy.com/svaere-links/ . Del 1. |
|
Har du stadig over 80 websites eller er nogle af dem lukket efter der er kommet så meget gang i sokkeriet :-) |
De bedste hilsner
Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk
|
Ikke dårligt, stort tillykke til dig! Forsæt endelig med det super gode arbejde! Forsat god weekend! :-) Best regards / Bedste hilsner Frederik - Stokholm Jewelry |
|
Casper: Hvilket system benytter du til at holde styr på dine varer og sådan? Her tænker jeg magento etc. Hilsen jacob :) |