Hej Kristian,
Jeg har kigget lidt på dit site, bær over med mig hvis jeg overser noget da jeg er lidt træt:)
1) Du har ikke nogen penalty
Du ranker nr. 1 for din title og dele af den, derfor er det stærkt usandsynligt at du har en penalty i Google, MEN.. det kan ikke udelukkes at du har fået en algoritmisk timeout af den ene eller anden grund. De kan vare alt fra 30 dage til 3 måneder og mere. Det er svært at vide noget om uden at kende sitets historie.
2) Du har ikke blokeret Google i din robots.txt
Dit site bliver crawlet og indekseret.
3) Du ranker i Bing og Yahoo men ikke Google
Du gør altså noget som Google ikke kan lide eller også er du udsat for en algoritmisk filter/test/straf.
Jeg kan af gode grunde ikke se om du laver noget mærkeligt i din .htaccess fil, men jeg tvivler.
Mit bud:
Du har nogen mærkelige og måske konflikterende Meta tags. Fx:
<meta name="distribution" content="global" />
Den er helt overflødig, væk med den.
Dine Category pages har du lavet <meta name="robots" content="noindex,follow" /> på med All In One SEO. Samtidig har du et andet Meta Robots tag <meta name="robots" content="follow, all" />. Du har altså to Meta Robots tag som siger noget forskelligt. Det er ikke hensigtsmæssigt.
Dog burde det ikke nødvendigvis være et problem.
Du har altså valgt ikke at indexere dine Category pages. Det er der delte meninger om, jeg tester selv på det. Jeg mener ikke du har behov for ikke at indeksere dem. Der er ikke nogen umiddelbar duplicate content risiko. Jeg foreslår derfor du fjerner det overflødige Meta Robots tags og lader Google indeksere dine categories.
Jeg synes også du skal rette dit Title tag. Få smidt 'Automobilet' om bagved, vælg et eller to søgeord du vil satse på og brug dem på forsidens tag. Lav landing pages for de andre søgeord. Det er ikke fordelagtig at prøve at ranke for mere end to søgeord pr. side i min erfaring (nogle er sikkert uenige). Når du retter dit Title tag vil Google også genoverveje din forside. Normalt er det ikke en god ting, da man kan miste rankings, men her har du ikke noget at tabe.
Byg nogen flere gode interne links.Link til forsiden med ankertekst fra undersider. Tilføj evt footerlinks eller sidebar links med anker tekst.
Få nogen flere indgående links. Du har ikke ret mange eller gode links. Få nogen flere.