Windows webhoteller hos azero kan også afvikle php. Jeg har ikke selv prøvet at køre en WP ved dem, men ring/skriv evt. til dem, de plejer at være flinke til at svare.
Windows webhoteller hos azero kan også afvikle php.
Tak for tippet Henrik. Det vil jeg kigge nærmere på. Har haft dem som webhotel tidligere men synes de var lidt dyre i forhold til jeg bare havde en personlig hjemmeside. Til gengæld var de meget pro også mht supportsider. Kan være relevant at kigge den vej igen :-)
Det kommer vel an på hvilke slags verdener der er tale om? :-)
Ja, det er subjektivt hvad der er godt. Jeg kan godt lide fransk rødvin og mørbradbøf af grønlandsk rensdyr. De skal bare lige være tilgængelige på samme tid :-)
Valget mellem pest og kolera er også nødvendigt engang imellem. Det vil jeg dog ikke kalde Umbraco og WordPress. De er fede på hver deres måde. En fusionering kunne være bedre endnu bedre - i mine hybridøjne.
Derudover ville det, selv med et statisk billede, være en fordel at kunne bruge .htaccess-filer da det gør ting langt nemmere og sparer en del tid.
Ahaa..... der har Umbraco jo en genial 404-FileNotFound handler du kan bruge. Der skal så godt nok laves en DLL til det. Ellers mener jeg at Umbraco også bruger http://www.urlrewriting.net som er en erstatning for .htaccess på IIS.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Det kommer vel an på hvilke slags verdener der er tale om? :-)
Ja, det er subjektivt hvad der er godt. Jeg kan godt lide fransk rødvin og mørbradbøf af grønlandsk rensdyr. De skal bare lige være tilgængelige på samme tid :-)
Valget mellem pest og kolera er også nødvendigt engang imellem. Det vil jeg dog ikke kalde Umbraco og WordPress. De er fede på hver deres måde. En fusionering kunne være bedre endnu bedre - i mine hybridøjne.
Ja det skal jeg så ikke kunne sige. Dertil har jeg ikke arbejdet med umbraco.
Alternativt kan du have to ipadresser på serveren og så have iisen til at lytte på den ene og installere apache og php til at lytte på den anden.