Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler du en investor til dit projekt.?

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Helsinge
Tilmeldt 17. Jan 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Viktor

Jeg har fået mærket, MAKGIO Women's accessories, til Danmark og Sverige og har tillige agenturet i Finland og Island, og det fik jeg for 1 år siden. I februar i år havde jeg en stand på modemessen for første gang og det gik godt. Jeg er i en del butikker i Danmark og Sverige.

Det er et enkeltmandsfirma og jeg er eneste medarbejder. Det betyder at jeg alene står for alt opsøgende salg, markedsføring, ordretastning, logistik, regnskab etc. Det er for meget for én person og jeg har lige gjort status og tænker på flere alternativer:

1. Jeg får en investor eller partner og åbner butik(-ker), har planer om lokation og overslag på omkostninger.

2. Jeg får en investor og ansætter en administrativ medarbejder og 1-2 sælgere, så vi på kortere tid kan øge omsætningen og indtjeningen.

3. Jeg sælger agenturet til andre, som har midlerne og evnerne til at føre det videre med mig som konsulent eller ejer af en butik.

Mærket er sexet og tilføjer noget, jeg ikke mener, vi har i Danmark pt. Det bliver meget positivt modtaget af både kunder og stylister på modebladene, som jeg også har været repræsenteret i. Mærket er overordentligt succesfuldt i Grækenland - hvor det er fra - med mange egne butikker og stor omsætning.

Skriv eller ring og så kan vi mødes, eller jeg kan sende dig noget mere.
mail: makgio@makgio.dk
mobil: 287 287 40

Mange hilsner
Jeanett 

Tilmeldt 11. Oct 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:13
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

viktor:

Så er det måske mig..

Jeg har en smule penge og jeg søger"ideen" til at investerer i..

Jeg har nok at se til til dagligt så kan ikke tilbyde at gå fuldtid ind i et projekt men vil selvfølgelig være tilgængelig for feedback, sparring mv.

Projektet jeg søger er mere end en ide, du er kommet længere end"bare" en god ide, projektet skal have internationale chancer/visioner og du skal være personen som kan/vil fører projektet til tops..

Branche mv er ikke altafgørende for mig og jeg er åben for det meste. dog er jeg ikke interesseret i cafe, disko, restaurant og lignende.

Beløbsmæssigt ligger vi over 1 mill. men det afhænger jo af meget hvilke beløb jeg ønsker at investerer og det kan både være større og mindre, så jeg er jo ikke nogen von and men der er jo også muligheder indenfor omtalte rammer.

Så kontakt mig med dit projekt og lad os se hvad vi kan finde ud af..

Jeg underskriver selvfølgelig gerne en NDA hvis dette ønskes, og kan selvfølgelig garanterer seriøsitet og forventer det samme den anden vej.

viktor:

Så er det måske mig..

Jeg har en smule penge og jeg søger"ideen" til at investerer i..

Jeg har nok at se til til dagligt så kan ikke tilbyde at gå fuldtid ind i et projekt men vil selvfølgelig være tilgængelig for feedback, sparring mv.

Projektet jeg søger er mere end en ide, du er kommet længere end"bare" en god ide, projektet skal have internationale chancer/visioner og du skal være personen som kan/vil fører projektet til tops..

Branche mv er ikke altafgørende for mig og jeg er åben for det meste. dog er jeg ikke interesseret i cafe, disko, restaurant og lignende.

Beløbsmæssigt ligger vi over 1 mill. men det afhænger jo af meget hvilke beløb jeg ønsker at investerer og det kan både være større og mindre, så jeg er jo ikke nogen von and men der er jo også muligheder indenfor omtalte rammer.

Så kontakt mig med dit projekt og lad os se hvad vi kan finde ud af..

Jeg underskriver selvfølgelig gerne en NDA hvis dette ønskes, og kan selvfølgelig garanterer seriøsitet og forventer det samme den anden vej.

Tilmeldt 11. Oct 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:24

hej .vi er to som i mange år har arbejdet på et projekt som ikke er helt almindeligt,men jeg har lige fået svar fra en investor i dag .havde jo ikke pengene da det kom til stykket.så nu er vi på jagt efter investor igen.det er lidt specielt ,så hvis du er interesseret i at høre om det må du meget gerne ringe på 25601810.   ''det er ikke så stort et beløb som du har ,men der er mange penge at tjene.håber at høre fra dig,                                                       omba

Tilmeldt 1. Jun 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:10

Hello Hello,

Jeg er sikkert lidt sent ude, men syntes alligevel jeg ville give dig en chance for at vurdere om dette projekt er noget for dig.

Søger egentlig ikke det store, lidt vejledning og sparring er vist på sin plads, men derudover er det ikke  nødvendigt med en kæmpe økonomisk indsprøjtning for ''min'' forretning til at komme igang. (Vi snakker her om en webside oprettelse, samt online betalings modul (PBS,Paypayl.) Derudover lidt markedsføring)

Dette projekt henvender sig til alle i alderen 1-99år. Store som små. Det er et konsept jeg har tyv stjålet fra udlandet hvor jeg har set det fungere over ALT forventning. Har undersøgt marked i Skandinavien og set at vi på det punkt stadig er LANGT bagefter (PT. er der ingen nævneværdige konkurenter) Derfor går jeg også stille med dørene indtil jeg har fundet den helt rigtigt sparrings partner. Det er min plan på sigt at (forhåbentligt) kunne opsige mit job og leve af dette. Så derfor leder jeg med lys og lygte efter den rigtigt indfalds vinkel.

Hvis dette lyder bare en smule intrassant kan jeg træffes herinde (PB), eller på: +310621195606

Mvh

Tilmeldt 24. Oct 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:10

hej Viktor

har stadig du stadig lyst til at invistere i et firma.

MVH

peter

Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 06:43

Har et handelsfirma, der er kørt fast pga bank og dårlig rådgivning.

Handel og service.

På de første år er der således tabt over 1. mio. Der kommer halvdelen eller + hjem i år.

Ligger højt i søgeord,der relaterer.

Ordrebeholdning for resten af november ca. 200.000,00 db 50%.

Lager på ca. 250.000,00

Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:58

Hej Viktor

Er du stadig interesseret i at støtte et godt projekt, så vil jeg gerne i kontakt med dig. Jeg er med et par andre personer, i gang med at igangsætte en produktion af LED lys-løsninger. Men desværre er bankerne slet ikke til at tale med for tiden, også selvom vi har mange interesserede købere, derfor kniber det med at finde kapital til at opbygge produktionsapparatet. Med højkvalitets dioder og aluminiums plader er det muligt for os, at mere end fordoble levetiden for dioderne, effektiv varmeafledning, enkel produktion, pladsbesparende og sidst, men ikke mindst: betydeligt højere lumen pr. Watt, (eller samme lys for betydeligt færre penge!).

Håber at høre fra dig!

Med venlig hilsen

Michaela Forchhammer

Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 11:05

send mig en besked og lad mig hører noget mere.?

Fra Hinnerup
Tilmeldt 27. Jul 11
Indlæg ialt: 190
Fra  BilligtSlips.dk Skrevet kl. 11:06

Hmm, hvaa Viktor? har du allerede udpeget et projekt siden du ikke yder nogen respons? For så gider jeg da ikke bruge tid på at skrive her ;-)

mvh JG

Fra Hinnerup
Tilmeldt 27. Jul 11
Indlæg ialt: 190
Fra  BilligtSlips.dk Skrevet kl. 11:08

Vi svarede vidst på samme tid ;-)

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)