Hej Viktor Jeg har fået mærket, MAKGIO Women's accessories, til Danmark og Sverige og har tillige agenturet i Finland og Island, og det fik jeg for 1 år siden. I februar i år havde jeg en stand på modemessen for første gang og det gik godt. Jeg er i en del butikker i Danmark og Sverige. Det er et enkeltmandsfirma og jeg er eneste medarbejder. Det betyder at jeg alene står for alt opsøgende salg, markedsføring, ordretastning, logistik, regnskab etc. Det er for meget for én person og jeg har lige gjort status og tænker på flere alternativer: 1. Jeg får en investor eller partner og åbner butik(-ker), har planer om lokation og overslag på omkostninger. 2. Jeg får en investor og ansætter en administrativ medarbejder og 1-2 sælgere, så vi på kortere tid kan øge omsætningen og indtjeningen. 3. Jeg sælger agenturet til andre, som har midlerne og evnerne til at føre det videre med mig som konsulent eller ejer af en butik. Mærket er sexet og tilføjer noget, jeg ikke mener, vi har i Danmark pt. Det bliver meget positivt modtaget af både kunder og stylister på modebladene, som jeg også har været repræsenteret i. Mærket er overordentligt succesfuldt i Grækenland - hvor det er fra - med mange egne butikker og stor omsætning. |
viktor:Så er det måske mig..
Jeg har en smule penge og jeg søger"ideen" til at investerer i..
Jeg har nok at se til til dagligt så kan ikke tilbyde at gå fuldtid ind i et projekt men vil selvfølgelig være tilgængelig for feedback, sparring mv.
Projektet jeg søger er mere end en ide, du er kommet længere end"bare" en god ide, projektet skal have internationale chancer/visioner og du skal være personen som kan/vil fører projektet til tops..
Branche mv er ikke altafgørende for mig og jeg er åben for det meste. dog er jeg ikke interesseret i cafe, disko, restaurant og lignende.
Beløbsmæssigt ligger vi over 1 mill. men det afhænger jo af meget hvilke beløb jeg ønsker at investerer og det kan både være større og mindre, så jeg er jo ikke nogen von and men der er jo også muligheder indenfor omtalte rammer.
Så kontakt mig med dit projekt og lad os se hvad vi kan finde ud af..
Jeg underskriver selvfølgelig gerne en NDA hvis dette ønskes, og kan selvfølgelig garanterer seriøsitet og forventer det samme den anden vej.
viktor:Så er det måske mig..
Jeg har en smule penge og jeg søger"ideen" til at investerer i..
Jeg har nok at se til til dagligt så kan ikke tilbyde at gå fuldtid ind i et projekt men vil selvfølgelig være tilgængelig for feedback, sparring mv.
Projektet jeg søger er mere end en ide, du er kommet længere end"bare" en god ide, projektet skal have internationale chancer/visioner og du skal være personen som kan/vil fører projektet til tops..
Branche mv er ikke altafgørende for mig og jeg er åben for det meste. dog er jeg ikke interesseret i cafe, disko, restaurant og lignende.
Beløbsmæssigt ligger vi over 1 mill. men det afhænger jo af meget hvilke beløb jeg ønsker at investerer og det kan både være større og mindre, så jeg er jo ikke nogen von and men der er jo også muligheder indenfor omtalte rammer.
Så kontakt mig med dit projekt og lad os se hvad vi kan finde ud af..
Jeg underskriver selvfølgelig gerne en NDA hvis dette ønskes, og kan selvfølgelig garanterer seriøsitet og forventer det samme den anden vej.