Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler du en investor til dit projekt.?

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren:

viktor:
Projektet jeg søger er mere end en ide, du er kommet længere end"bare" en god ide, projektet skal have internationale chancer/visioner og du skal være personen som kan/vil fører projektet til tops..

Er jeg den eneste der læser denne linie? Synes der bliver pitchet mange "jeg har verdens bedste ide" indlæg.

"Derfor søger jeg interesserede, der i samarbejde med hjemfisk.dk, ønsker at åbne/investere i en fiskebutik på Nørrebro. Helst et sted på Nørrebrogade."

Nogen læser det der står, andre skriver bare :)

Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 11:24

jeg kan desværre ikke være behjælpelig

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 387
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 17:31

Er det bedst, at kommunikere via email el. via her?

Email: sanderpennerup@hotmail.com

Vedr. min ide er jeg nu blevet kontaktet af STV, Mastiff (tv-produktionsselskab), der ønsker, at holde møde mig mig pga. ideens unikke koncept. TV ønsker simpelthen at følge en iværksætter fra bunden af, os se hvordan projektet tager form.

Blev på 15 min. kontaktet af ca. 40 forskellige webprogrammører og potentielle investorer efter, at have fortalt lidt om ideen.

Har haft en dialog med stifter af Just-eat.dk, der ser potentiale og har en dialog med ungarbejde.dk.

Men jeg ønsker, at gøre det selv.

Derfor.. skal jeg skrive om denne ide her inde el. via email.

I følge tv-produktionsselskab og andre er det en potentiel verdenside.

Mvh.

S. Pennerup

Fra Århus
Tilmeldt 12. Dec 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:49

Hej Viktor..

Jeg er en ung,erfaren og meget innovativ kvinde, som ønsker en investor til mit projekt. Jeg har været til møde med mange forskellige mennesker, som er kompetente på mit område. De har allesammen rådet mig til at komme i gang hurtigst muligt. Jeg har lavet forretnings plan samt budgetter. Jeg ønsker ikke at skrive hvad projektet drejer sig om på denne side. Beløbet som skal investeres er Ca. 150.000. Jeg håber at høre fra dig, hvor jeg kan få mulighed for at uddybe mit projekt nærmere. Jeg er ikke i tvivl om at med dette projekt er der mulighed for hurtigt vækst. Jeg håber at høre fra dig. kikisoerensen@hotmail.com

Vh Kiki Sørensen

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)