Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler du en investor til dit projekt.?

Side 3 ud af 5 (44 indlæg)
Tilmeldt 14. Sep 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi,

We are interested in opening interior design (Architect) and custom made furniture combined with a "lounge" ... the project comprises international cooperation and exchange of expertise from abroad. After researching the market for over 3 months, we can assure you that the idea hasn't been implemented in Copenhagen yet. Starting capital is way less than 1 Million Kr. So why not consider splitting your 1 Million over different business ideas rather than one?

Feel free to contact me if any of this sounds interesting to you.

Yours,

A.G

Tilmeldt 17. Sep 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:46

hej med dig viktor, ja jeg har et projekt og er sikker på det vil give pengene mange gange igen og det er helt med mig at du ik har så meget tid jeg vil helst email med dig om det men kan fortæle at jeg har kontakt men nogen om det med venlig hilsen lars legaard

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 21:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

viktor:
Projektet jeg søger er mere end en ide, du er kommet længere end"bare" en god ide, projektet skal have internationale chancer/visioner og du skal være personen som kan/vil fører projektet til tops..

Er jeg den eneste der læser denne linie? Synes der bliver pitchet mange "jeg har verdens bedste ide" indlæg.

Fra Sorø
Tilmeldt 7. Jan 11
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 22:06

Jeg har det hele :o)

Det ville være rart, hurtigere og nemmere med en pose penge. Omvendt set er jeg også glad for at have startet alt op uden en krone på lommen, kassekredit eller lån :o)

Jeg ved, at det bliver stort, internationalt og med en betragtelig omsætning.

Tænke, tænke, tænke ...

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Sep 11
Indlæg ialt: 2
Fra  Dansk ForsikringsAgentur Esbjerg Skrevet kl. 20:27

Jeg har behov for en investor, jeg kan trække på, hvis jeg får behov for det. Det er i forbindelse med ansættelse af ekstra mandskab, hvis tingene går stærkt. Det er indenfor forsikringsbranchen. Kunne det have interesse? Størrelse ca. kr. 100.000,-

Fra Tåstrup
Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 21:18

Rasmus Lindgren:

viktor:
Projektet jeg søger er mere end en ide, du er kommet længere end"bare" en god ide, projektet skal have internationale chancer/visioner og du skal være personen som kan/vil fører projektet til tops..

Er jeg den eneste der læser denne linie? Synes der bliver pitchet mange "jeg har verdens bedste ide" indlæg.

;-)

Tilmeldt 21. Sep 11
Skrevet kl. 15:09

Hej Viktor,

Vi står for etablering af televirksomhed i 2011 eller 2012. Vi ønsker at bryde TDC monopolet og har i den forbindelse udviklet en særdeles fræk og inovativt løsning. Vores løsning henvender sig både til mobil og "fastnet" internationalt/nationalt.

Har du lyst til at arbejde med televirksomhed er du måske den investor vi mangler.

Du kan kontakte os for et uforbindende møde/drøftelse af de muligheder vor løsning vil/kan bidrage med til det Danske telemarked.

Med venlig hilsen

Jens Pries +45 28452817

Tilmeldt 21. May 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:13

Hej Viktor

Jeg har et projekt, med 100% sikkert afkast, send mig venligst din mail adresse på tc@it-reputation.dk så retunerer jeg projekt .

Mvh

Thomas

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 387
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 17:24

Jeg står og er indehaver af hjemfisk.dk - en kørende fiskehandler.

Men nu hvor, der siden sommeren 2010 ikke har været én eneste fiskebutik på hele Nørrebro synes jeg nu, at det er på tide, at åbne en sådan butik.

Derfor søger jeg interesserede, der i samarbejde med hjemfisk.dk, ønsker at åbne/investere i en fiskebutik på Nørrebro. Helst et sted på Nørrebrogade.

Med venlig hilsen

Sander Pennerup

Hjemfisk.dk

hjemfisk@hjemfisk.dk

Tilmeldt 10. Oct 11
Skrevet kl. 15:15

Hej Viktor.

Jeg har et brændende ønske om at skabe en klinik som kan afhjælpe stress fysisk såvel som psykisk. Jeg mangler dog en der vil investere i dette projekt!

Min plan er flg.

1. investering i en floating tank. ca. 130000.

2. massør uddannelse. 30.000.

3. hypnoseuddannelse 25.000.

4. Instruktør. mindfulness. 10.000.

5. akupunkturuddannelse ca.85.000 kr.

Samlet kapital behov: 280.000 kr.

De to uddannellser er meget kortvarige og kan sætte gang i en virksomhed på kortere sigt.
Jeg tror at fremtids perspektivet for en stress klinik er god, og at jeg besidder de menneskelige såvel som de forretningsmæssige talenter for at kunne få  etableret en god og sund forretning.

Håber at dette kan vække din interesse. Jeg er åben for at uddybe planen nærmere.

Venlig hilsen

Jane 

Side 3 ud af 5 (44 indlæg)