Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem er flinkest på Amino? (Hvem vinder)

Side 2 ud af 7 (61 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Halfdan Timm:

Amino's bedste og mest fair moderator: John Nielsen 

Yes JEPS. Selvom han fornyelig gav mig 1 stjerne. Men "nag" må aldrig spille ind på en vurdering.

Forøvrigt et vældigt godt iniativ fra M.T.

De ca. 2 år jeg har "fulgt" synes jeg debat kulturen har været meget under forandring, desværre i nedadgående retning.

Men følger måske ikke nok med til at kunne "vurdere" dette objektivt. Men det skyldes også at jeg det seneste ½-1 år ikke synes motiveret, grundet for mange tråde der går op i "hat og briller".

Men derudover er der også mange faglige kompetence personer udover ekspertblogger m.m. der højner Aminos niveau.

De debatører der også har "kant" synes jeg også bidrager positivt til Amino. Det kan f.eks. være Jan Entreprenør, selvom denne somme tider går lige rigelig langt i særdeleshed på det sidste (½ år). Men har en god og meget alsidigt erfaring indenfor iværksætterområdet. Hvad jeg tror mange måske i særdeleshed nye kan bruge. Modsat råd fra eksperter der måske i særdeleshed for nybegynder kræver nogen indsigt.

Så som så meget andet rådgivning, kræver det også en niveaumæssig inddeling, hvornår en rådgivning er god.

Ja "stripper" Michael er altid hjælpsom.

Kim fra KTJ og Thomas Frost, Webcoders er også gode til at give gode råd.

"Eksperterne" Thomas Rosenstand og Hans Kjær er gode og Frank Hellerup, dog lidt i perioder, men gode blogs. Er tit bedre end svar i enkelte tråd. Bl.a. den med SEO i excel regneark, kan forstås af ikke nørderer.

Og jeg kunne sikkert blive ved.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 22:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ekspertblogger: Anette Sand

Anette har sat os ind i det regnskabshelvede vi alle er pisket til at sætte os ind i. Det er en fantastisk hjælp! Så kan vi nemlig koncentrere os om at gøre det vi i virkeligheden synes er sjovt - det hver vores respektive forretninger er sat i søen for.

Tak til Anette!

----

Debatør: Sokkekongen, Casper Schneidereit

Utrolig aktiv, hjælpsom, spændende og kreative tanker, realistisk. Og en rasende rar person!

----

Held og lykke!

:) Kim

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 22:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mest værdiskabende synes jeg nok er Morten ( Fashion-seller ) trods den til tider hårde facon Smile, men en utrolig bred viden om alle mulige ( mærkelige emner).

Ligeledes Michael ( stripperkongen) , er jo altid frisk på hjælpsomme kommentarer omkring feedback på nye

sider.

De andre emner følger jeg ikke nok med.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ps:

Og ja det er lidt tarveligt at skulle vælge mellem så mange gode. Michael, stripper ( kom så med det backlink, nu har du teksten ), er virkelig en fighter og en mand at se op til. Han burde få et gavekort til en tøjbutik for Årets Værste Billede postet på Amino. Han ved selv hvad det er

;-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 290
Skrevet kl. 22:16

Casper Schneidereit  - Fordi han altid er aktiv, og klar til at hjælpe andre Amino'er med deres problemer..

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:27

Martin Thorborg:
* Amino's mest hjælpsomme debattør

Den er svær, for der er mange. Men det er jo også derfor Amino er hvad det er :o)

Men hvis man skal vælge én, kommer vi ikke udenom stripper Mikael. Så det er min nominrering.

Mikael har altid overskud til at hjælpe andre, og på trods af at han til tider bliver misforstået, bevarer han roen, og fortsætter med at argumentere for sin sag, uden at han på noget tidspunkt bliver ubehagelig i tonen.

Mikael er bare en behagelig person herinde, og hans hjælpsomhed er til tider helt overvældende, Han fortjener helt sikkert at blive anerkendt.

Martin Thorborg:
* Amino's bedste Ekspertblogger

Her bliver det meget tæt løb mellem Rolf Høgh og Jannik Olander, der på hver deres måde har en super inspirerende historie at dele. Desværre er ingen af dem så aktive på bloggen. Men hvis valget kun må bestå af én, bliver det Rolf.

Rolf har været en stor inspiration for mig, længe før han blev aktiv på Amino. Man er ikke i tvivl om at han har erfaring, han ved hvad han taler om, og han formår at lade sin begejstring smitte af på modtagerne af hans budskaber.

Han kan om nogen se mulighederne i enhver situation, og er dygtig til at give den evne videre til os andre.

Martin Thorborg:

* Amino's bedste Iværksætterblogger

* Amino's bedste og mest fair moderator

Jeg læser ikke iværksætterbloggene, så her vil det ikke være fair at jeg kommer med et bud.

Jeg er sikker på at det meste af moderatorernes arbejde, ikke er noget vi lægger mærke til. Men jeg synes generelt at moderatorne gør et rigtigt godt arbejde, så jeg synes sgu at de alle har fortjent at blive hædret derinde.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:33

Jeg vil indstille  

Soulaima Gourani

som bedste ekspertblogger.

Godt nok er hendes indlæg ikke altid meget konkrete, men de stråler af engagement og uselviskhed. Hun skriver blændende godt og inspirerende.

Venlig hilsen

Hans

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Den mest hjælpsomme debatør er altså en udfordring.
Der er mange, som bare giver og giver og giver igen og igen og igen.

Men Peter Revisor er godt nok en oplagt kandidat.

Se, feks. i denne tråd http://www.amino.dk/forums/t/134819.aspx formår både at give trådstarter helt konkret hjælp, at formidle generel viden om problemstillingen til alle, der bare læser med, og at kæmpe indædt for at holde tråden på sporet.

Peter er en helt - ham indstiller jeg.

Venlig hilsen Hans

Fra Fredericia
Tilmeldt 23. Sep 10
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 22:51

Der er jo rigtig mange man kan vælge.

* Amino's mest hjælpsomme debattør

Jimi Hove, Peter fra PP Consult og Fashion-Seller kunne nævnes, men jeg hopper med på Michael Christiansen vognen.

* Amino's bedste Ekspertblogger

Rolf Høegh og Tune Hein er bejlere ligesom Christina Klitsgaard og Jesper Norsbøll (men han har jo diskvalificeret sig selv), men alene på hans blog her til aften render Hans Stokholm Kjer med nomineringen herfra.

* Amino's bedste Iværksætterblogger

Det er ikke lige i den sektion jeg færdes mest, så der vil jeg afstå fra at nominere nogen.

* Amino's bedste og mest fair moderator

I sport er de bedste dommere dem man ikke ser, det gælder nok ikke helt for moderering på forum; Men jeg synes at John Nielsen altid virker fair og på den måde ser jeg ham ikke rigtig. Så John må leve med at være nomineret her.

Med venlig hilsen

Michael Rode

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 22:54

Debattør: Casper Schneidereit

Ekspertblogger: Morten Vadskær

Iværksætterblogger: Per Allerup

Moderator: John Nielsen

Side 2 ud af 7 (61 indlæg)