Forøvrigt et vældigt godt iniativ fra M.T. De ca. 2 år jeg har "fulgt" synes jeg debat kulturen har været meget under forandring, desværre i nedadgående retning. Men følger måske ikke nok med til at kunne "vurdere" dette objektivt. Men det skyldes også at jeg det seneste ½-1 år ikke synes motiveret, grundet for mange tråde der går op i "hat og briller". Men derudover er der også mange faglige kompetence personer udover ekspertblogger m.m. der højner Aminos niveau. De debatører der også har "kant" synes jeg også bidrager positivt til Amino. Det kan f.eks. være Jan Entreprenør, selvom denne somme tider går lige rigelig langt i særdeleshed på det sidste (½ år). Men har en god og meget alsidigt erfaring indenfor iværksætterområdet. Hvad jeg tror mange måske i særdeleshed nye kan bruge. Modsat råd fra eksperter der måske i særdeleshed for nybegynder kræver nogen indsigt. Så som så meget andet rådgivning, kræver det også en niveaumæssig inddeling, hvornår en rådgivning er god. Ja "stripper" Michael er altid hjælpsom. Kim fra KTJ og Thomas Frost, Webcoders er også gode til at give gode råd. "Eksperterne" Thomas Rosenstand og Hans Kjær er gode og Frank Hellerup, dog lidt i perioder, men gode blogs. Er tit bedre end svar i enkelte tråd. Bl.a. den med SEO i excel regneark, kan forstås af ikke nørderer. Og jeg kunne sikkert blive ved. Ib Abildgaard Råd & Mal
|
Ekspertblogger: Anette Sand
Anette har sat os ind i det regnskabshelvede vi alle er pisket til at sætte os ind i. Det er en fantastisk hjælp! Så kan vi nemlig koncentrere os om at gøre det vi i virkeligheden synes er sjovt - det hver vores respektive forretninger er sat i søen for.
Tak til Anette!
----
Debatør: Sokkekongen, Casper Schneidereit
Utrolig aktiv, hjælpsom, spændende og kreative tanker, realistisk. Og en rasende rar person!
----
Held og lykke!
:) Kim