hvis alle var plus ville det være det samme, nu får i bare færre indlæg så måske bliver det slet ikke nødvendigt at bumpe :-) med dise nye tiltag er jeg ved at side med en grim fornemmelse i maven, at alle brugerne er med til at køre Amino op for investerne kan sælge til ebay, yahoo eller ligende og vi blive efterladt i et betalingshelvede .. Syntes nemlig der er mange flinke Aminoer som hjælper andre gratis, det er vel meningen med et forum ellers var vi her ikke.. eller er fremtiden vi skal til at ha klik betaling fra hinnanden for at svare på spørsmål.. det koster jo også at gå til en Advokat ville nogen sikkert forsvare sig med .. Syntes udviklingen er kedelig.. |
Entrepreneur - Jan:Når man afgiver et tilbud, så er det fordi man har noget at sælge. Har man noget at sælge har man en ydelse der har en vis værdi.
Hvis man fremover ønsker at bruge Amino til salg af sine ydelser, så må man påregne en udgift der svarer til 3 kr. om dagen i sin virksomhed, har man ikke råd til det og hvis ikke man gider samle flasker, så luk lortet.
To muligheder:
1) Du stadig ikke forstået hensigten med Pouls spørgsmål.
2) Der bliver også lukket for muligheden for at afgive tilbud og forsøge sig med opsøgende salg i øvre forummer/grupper (for ikke-betalende medlemmer), hvilket er forbigået Poul og undertegnet, men ikke dig.
Personligt synes jeg tiltaget er fint. Jeg er på ingen måde imod det, men så meget desto bedre, hvis der samtidig kunne skæres ned på de mange "se mig, køb af mig" svar i alle de andre forummer. Hvis der ikke gøres noget ved dem, har jeg svært ved at se, hvordan tiltaget skulle komme platuglerne til livs.