Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Platugler skal ud af Amino, her er mit forslag

Side 23 ud af 32 (319 indlæg)
Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 01:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
Faktisk er grunden til dette tiltage at det ellers ville lukke mere grundet tiltaget salgs tråde der ender i mudderkastning eller bump 10 gange vis skal bumpe så mange gange er problemet nok mere at de ikke ses godt nok og de kommer tit til ødelægge så meget og morraterne på amino.dk arbejder gratis kan være det kræver mere arbejdskræft men ser ikke andre muligheder nu og her.

hvis alle var plus ville det være det samme, nu får i bare færre indlæg så måske bliver det slet ikke nødvendigt at bumpe :-)

med dise nye tiltag er jeg ved at side med en grim fornemmelse i maven, at alle brugerne er med til at køre Amino op for investerne kan sælge til ebay, yahoo eller ligende og vi blive efterladt i et betalingshelvede ..  Syntes nemlig der er mange flinke Aminoer som hjælper andre gratis, det er vel meningen med et forum ellers var vi her ikke.. eller er fremtiden vi skal til at ha klik betaling fra hinnanden for at svare på spørsmål.. det koster jo også at gå til en Advokat ville nogen sikkert forsvare sig med ..

Syntes udviklingen er kedelig..

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 01:25 | Låst

Entrepreneur - Jan:

Når man afgiver et tilbud, så er det fordi man har noget at sælge. Har man noget at sælge har man en ydelse der har en vis værdi.

Hvis man fremover ønsker at bruge Amino til salg af sine ydelser, så må man påregne en udgift der svarer til 3 kr. om dagen i sin virksomhed, har man ikke råd til det og hvis ikke man gider samle flasker, så luk lortet.

To muligheder:

1) Du stadig ikke forstået hensigten med Pouls spørgsmål.
2) Der bliver også lukket for muligheden for at afgive tilbud og forsøge sig med opsøgende salg i øvre forummer/grupper (for ikke-betalende medlemmer), hvilket er forbigået Poul og undertegnet, men ikke dig.

Personligt synes jeg tiltaget er fint. Jeg er på ingen måde imod det, men så meget desto bedre, hvis der samtidig kunne skæres ned på de mange "se mig, køb af mig" svar i alle de andre forummer. Hvis der ikke gøres noget ved dem, har jeg svært ved at se, hvordan tiltaget skulle komme platuglerne til livs.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 01:31 | Låst

Jack:
hvis alle var plus ville det være det samme, nu får i bare færre indlæg så måske bliver det slet ikke nødvendigt at bumpe :-)

Amino får færre nytteløse indlæg som spammer søgemaskinerne. Smile

Hvilket så vel på sigt gavner Amino da der vil være flere kvailitative indlæg der når frem på side 1.

Jeg under 100% at Martin & Co i fremtiden får solgt Amino og tjener kassen på det, så de kan lave flere spændende ting der har deres interesse.

Dagene hvor man lavede noget for ideologiens skyld i al evighed er forbi. Ethvert produkt der har tilstrækkelig succes vil altid være mål for investorer, og heldigvis for det - ellers sad kvinderne stadig derhjemme med garnnøglerne og mændene drømte om en Ford Granada med 2.8L motor Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 01:37 | Låst

Lasse - jeg er ikke fatsvag Cool

Pouls spørgsmål er i min verden ikke relevant, da jeg har en formodning om at det vil blive selvregulerende i form af:

1. Plusser der flytter indlæggene til "Jeg har et godt tilbud til dig" kategorien og så lukkes det vel hvis medlemmet ikke er PLUS.

2. Der er da ikke noget galt i at byde ind med en pris på en ydelse som ikke PLUS medlem, det er jo ikke det som hele snakken går på.

Med mindre jeg har misforstået noget, så går det på at man skal være PLUS medlem for at oprette en tråd i kategorien "Jeg har et godt tilbud til dig". Jeg har ikke set nogen steder at der er nogen der ønsker at begrænse afgivelse af tilbud til folk der opretter et ønske om tilbud i kategorien "Jeg ønsker et godt tilbud fra dig"...

I øvrigt har Amino jo så 1.300 ambassadører i PLUS medlemmerne der kan bistå med oprydningen for de medlemmer der ikke kan finde ud af det, så det vil blive selvregulerende.

Køb ren argan olie her

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Skrevet kl. 01:40 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jack:
med dise nye tiltag er jeg ved at side med en grim fornemmelse i maven, at alle brugerne er med til at køre Amino op for investerne kan sælge til ebay, yahoo eller ligende og vi blive efterladt i et betalingshelvede ..

Du lyder temmelig forurettet. Du er vel klar over, at du ikke død og pine skal bruge Amino? Det står dig frit for. Ingen tvinger dig.

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Jun 10
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 01:41 | Låst

Jeg kan faktisk rigtig godt li at man som almindelig bruger kan bruge Amino helt gratis. Det er selvfølgelig forståeligt nok at i også skal tjene nogle penge på jeres portal hvor der jo også er en hel del trafik, men jeg syntes det ville være ærgerligt hvis det hele bliver for Amino Plus Fikseret.

Personligt syntes jeg ikke at jeg som almindelig/mindre aktiv bruger af Amino kan se de store fordele ved at blive et plus medlem herinde og det at "Tvinge" folk til at blive plus medlem for at poste gode tilbud på jeres side vil i mine øjne hæmme folket og udbudet mere end det vil hjælpe.

Derimod kan jeg godt se at der skal et tiltag til for at fjerne svindlere og plattenslagere, det gælder for den sags skyld både her og mange andre steder på nettet, men jeg tror ikke at betaling vil være løsningen.

Bare min holdning til sagen, nu der bliver spurgt.

Hilsen

Lasse

De nyeste spil til de bedste priser - CDKeys.dk

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 01:43 | Låst

Entrepreneur - Jan:
Amino får færre nytteløse indlæg som spammer søgemaskinerne

vi får at se, som jeg ser det er det ikke det som er problemet, men nærmere at lukke et område mere af for at få flere plus brugerer, jeg tror bare det giver den modsatte effect...

Hvis man virkelig var så træt af der er for mange useriøse indlæg i den tråd, hvorfor så ikke slette den og evt lave et marked,  der kunne laves en fane i toppen i stil med Virksomhedsbørs / lokalebørs osv hvor der kunne laveds et "marked" hvor tingende var delt lidt mere overskuligt op, så ville det plusseligt give værdi for alle uden at spame seneste forum indlæg..  

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:46 | Låst

Mikael christiansen:

Faktisk er grunden til dette tiltage at det ellers ville lukke mere grundet tiltaget salgs tråde der ender i mudderkastning eller bump 10 gange vis skal bumpe så mange gange er problemet nok mere at de ikke ses godt nok og de kommer tit til ødelægge så meget og morraterne på amino.dk arbejder gratis kan være det kræver mere arbejdskræft men ser ikke andre muligheder nu og her.

Salgstråde der ender i mudderkastning? Der er da mindst ligeså mange politik tråde, MLM tråde, SEO tråde, transport tråde mm, som ender i mudderkastning, ja hvis ik flere... Så den køber jeg altså ik!

Men hvis du læser mit indlæg, så står der sådan set meget tydeligt, hvorfor det her er en farlig vej at gå. Og det siger jeg som +medlem!

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Skrevet kl. 01:50 | Låst

Entrepreneur - Jan:
Lasse - jeg er ikke fatsvag Cool

Godt at høre. Jeg blev sgu lidt bekymret. Stick out tongue

Entrepreneur - Jan:
2. Der er da ikke noget galt i at byde ind med en pris på en ydelse som ikke PLUS medlem, det er jo ikke det som hele snakken går på.

Jeg tænker mere de mange tilfælde, hvor en person eksempelvis stiller et spørgsmål relateret til udvikling af en hjemmeside, hvorefter de får +10 besvarelser a la "Det kan jeg klare for dig, send mig en mail", som ingen værdi tilføjer til trådstarteren eller Amino i det hele taget. Det tangerer ofte spam, når trådstarteren efterspørger svar og ikke en leverandør.  

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:53 | Låst

Martin Thorborg:

Nu har jeg læst dine besvarelser igen, og det virker lidt som om, at du virkelig gerne vil have flere +medlemmer, hvilket er forståeligt nok. Så hvorfor ik løse de to sager uafhængigt?

Et løsningsforslag kunne være, hvis du gerne vil have kreditkort + person info på sælgerne, at opkræve et årligt gebyr for ikke +medlemmer på f.eks 25 kr eller 50 kr. Så har du fået dine info, og den del af sagen er løst...

Når du gerne vil have flere +medlememr, hvorfor opretter du så ik en tråd, hvor du spørger efter tiltag, som ville få folk til at konvertere fra normal til +medlem?
Jeg kunne nemt komme på 1-2 forslag, som ville øge antallet af +medlemmer, uden at det skader jeres nuværende annoncører, og uden at I skal arbejde en masse for det...
Amino har en masse områder idag, som ik bliver udnyttet optimelt, herunder især den nye virksomhedsdatabase... Hvorfor ik benytte den konstruktivt, så samtlige B2B firmaer herinde ville skyde sig selv i foden ved ik at være +medlem?
Nu er den jo endelig blevet lanceret, og så er det da en skam, at den ingen opmærksomhed får og lidt død pt... Et par smarte moves, og alle var +medlemmer og registreret i databasen, hvis de ville lave forretning på eller via Amino Smile
Side 23 ud af 32 (319 indlæg)