Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Platugler skal ud af Amino, her er mit forslag

Side 21 ud af 32 (319 indlæg)
Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 23:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:
Jeg anser det for ren tiggeri at folk har et problem med at betale 100kr for noget der kan give dem en langt større indtægt, måske hykleri er et bedre ord

Jeg har ikke været aktivAmino i temmelig lang tid, men når jeg har været forbi, har jeg typisk fået indtrykket af, at der er overordentlig mange meget unge medlemmer (teenagere), som er ret aktive herinde. Hvis de ikke har fået hul på (penge)bylden endnu og ikke har gavn af de kommende rabatordninger, synes jeg personligt det ville være fint, hvis de kunne blive Amino+ medlemmer for en - for dem - mere overkommelig pris.

Min indskydelse var, at det måske er et overset segment, som Amino kan tjene en del på at konvertere til plusmedlemmer alene baseret på volumen, hvilket gavner alle i sidste ende. Det baserer jeg dog kun på førnævnte indtryk.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:23 | Låst

Gita Street:

Der er lang snor herinde. Jeg har set nogen af de største kritikere af at betale her i tråden spamme debatten dagligt. Jeg kan dog godt lide der er lang snor herinde. Det gør stedet langt mere interessant for mig at der er plads til folks forskelligheder og at der er mange forskellige slags mennesker. 

Det var noget af en hård stempling af de 4-6 personer, som faktisk prøver at komme med konstruktive løsninger, som er i Aminos egen interesse... Hvem der så er den omtalte spamer, ja det ved kun du...

Men du fremhæver forskelligheder, som værende noget godt, men alligevel vil du begrænse nogle brancher på Amino. Er det ik at modsige sig selv?

Iøvrigt så tror jeg, at dette tiltag vil betyde væsentlig færre salgstråde, samt at Amino mere og mere bevæger sig fra at være en iværksætter portal, til at være en portal for erhversvdrivende med online interesser. Tendensen har været der længe, men det bliver mere og mere tydeligt, at offline verdene afskærmes.
Om det så skyldes en fokuserings strategi, eller om der ligger andre planer for fremtiden, hvor dette indgår, det ved kun Martin og Amino...

Men igen så er det sjovt, at alle dem som bønfalder forslaget ikke vil lytte til dem, som egentlig jævnligt sælger fysiske varer herinde. For når selv Jesper fra Sliknet siger, at det mere er branding end salg, hvorfor skulle mit eksempel med Gertrud, så betale 99 kr for at sælge ingenting?
Og gælder denne stil også service ydelser? For så lukker Amino døren for en masse yngre mennesker, som skriver tekster, laver banner, laver knapper osv. Personer som sådan set er fremtidens Amino brugere...

Jeg har ik løsningen på de problemer, som stilles til grund for denne tråd, men jeg mener helt sikkert, at tiltaget svækker Amino fremadrettet, og det er sådan set derfor, at jeg vælger at ytre mig. For ellers kunne jeg være skide ligeglad, da min profil er + indtil engang i 2013 eller er det 2014...

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 23:31 | Låst

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:

Gita Street:
Problemet er der allerede blandt gratister, som dagligt spammer næsten samme salgstale herinde og som nu også råber højt over at der skal betales herinde

Det er vel ligesom IRL.

Tror mange kan nikke genkendende til, at de kunder, der skal have det billigst, bedst og nogle gange næsten gratis, ofte også er dem, der er mest utaknemlige og "bøvlede" med minimum af respekt for andres tid og forretning.

(I parentes bemærket er det heldigvis et fåtal, men de kan desværre nogle gange trække kræfterne ud af én...)

Det er meget præcist. Det kan så i sidste ende komme til at gå udover os glade brugere - uanset om vi er gratis- eller betalende profiler :-) Jeg sender tit Amino en taknemmelig tanke fordi jeg har fået så meget mere end jeg havde troet - og det har jeg fået som gratist. Jeg har senere valgt at blive betalende - men det er en anden sag. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 23:38 | Låst

Fashion-Seller:
Det var noget af en hård stempling af de 4-6 personer, som faktisk prøver at komme med konstruktive løsninger, som er i Aminos egen interesse... Hvem der så er den omtalte spamer, ja det ved kun du...

Jer der kritiserede udfra Aminos interesse - eller for den sags skyld kunne se det fra modsatte vinkel, så jeg heller ikke som de største kritikere. I er netop nuancerede!

Det var faktisk endda med i mit forrige oplæg, men jeg må indrømme at jeg så personligt i stedet begyndte at tænke på tider hvor jeg har knoklet og bagefter måttet knokle dobbelt for at få pengene. Jeg kunne sagtens se mig selv skrive dine kloge indlæg og også de andres som talte for, men pludselig så jeg bare den tid jeg har spildt på folk der kun vil have noget gratis og hvor meget det har kostet for mig personligt. Men så lærer man jo noget henad vejen. Jeg har stor respekt for folk der ser tingene nuanceret - sådan er jeg selv. Jeg er bare færdig med at arbejde gratis for folk der synes tager det for givet. 

Jeg ser de største kritikere som dem der praler om hvor mange penge de tjener på stedet andre steder og så bliver sure herinde over at de ikke længere må spamme gratis herinde.

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:43 | Låst

Gita Street:

Fashion-Seller:

Jer der kritiserede udfra Aminos interesse så jeg heller ikke som de største kritikere. I er netop nuancerede!

Jeg ser de største kritikere som dem der praler om hvor mange penge de tjener på stedet andre steder og så bliver sure herinde over at de ikke længere må spamme gratis herinde.

Så gav din tidligere kommentar mere mening ;D
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:49 | Låst

Er du gal for en maraton-tråd, denne her! Der har du sgu' rigtig fået blæst Amino-styrkerne til angreb, Martin!

Som en amino sagde (for længe siden i denne tråd): Prøv det, Martin, prøv det og se, hvad der sker!

Bare et hurtigt spørgsmål: Du nævner, Martin, at tiltaget skal minimere antallet af platugler, der bruger "Jeg har et godt tilbud til dig". Men platuglerne kan vel også søge at sælge plat UDEN om "Jeg har et godt tilbud til dig" - har du taget højde for det eller hur?

(Måske ER mit spørgsmål allerede besvaret i et tidligere indlæg, men da jeg havde læst 65 et halvt indlæg igennem, orkede jeg ikke søge mere bare for at undgå duplicate content)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:02 | Låst

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:

Gita Street:
Problemet er der allerede blandt gratister, som dagligt spammer næsten samme salgstale herinde og som nu også råber højt over at der skal betales herinde

Det er vel ligesom IRL.

Tror mange kan nikke genkendende til, at de kunder, der skal have det billigst, bedst og nogle gange næsten gratis, ofte også er dem, der er mest utaknemlige og "bøvlede" med minimum af respekt for andres tid og forretning.

(I parentes bemærket er det heldigvis et fåtal, men de kan desværre nogle gange trække kræfterne ud af én...)

Fuldstændig enig om de gratister og dem som ønsker det billigt for os hvor er det besværligt med dem for os iværksættere 

Det er altid dem der ønsker det billigste , hvor jeg haft problemer med den hver eneste mønt skal vendes glemmer læse vores strip booking betingelser laver glat gulv glider  gulv er øl , vand eller andet eller glemmer musik anlæg mv.

tilbyder jeg laver lap danse på klap stol eller gynge stol , fejl var den gang troet på ærligheden skrev på siden vis klager fik pengene retur og vis kommer forsent det medført bare det omvendt kunder søgte hvad vis sagde plus og minus dette tidsrum men vis kom yderkanten forvente de mere i rabat med nu havde sagt ok det tidsrum så jeg lært meget af de gratister sæt prisen så høj så folk læser hvad de køber og gør sig umage for de får de bedste vare ud ad det de bestiller 

på portalen ser man samme igen og igen dem få meste gratis klager også meste for det er tit dem der ikke læst hvad siden betingelserne hvad de går ud på .

Både mit daglige arbejde og hvad ser her gentagene gange kan man kun sige jo billigere eller gratis jo mindre læser de hvad går ind og mere utaknemlige er de over hvad der leveres  

Ganske enkel træt af folk der forventer alt gratis eller billigt , de læser aldrig hvad de bestiller for de får det så billigt at det ikke koster dem ret meget mv.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 00:23 | Låst

Man kan også tage skridtet helt ud og lave det 100% "seriøst", jeg tænker her på B2B forstået på den måde at det KUN er plus medlemmer der kan oprette annoncer MEN det er også KUN plusmedlemmer der kan se dem.

Problemet for dem der opretter disse annoncer er vel så at målgruppen bliver temmelig "smal" og det vil ikke være interessant og der ville hurtigt findes andre og bedre måder/steder at annoncere varer til salg på.

Men så ville det da kun være "seriøse" der oprettede OG læste/brugte salgs annoncerne, altså B2B i stedet for en skæv vridning med at ikke plus må ikke oprette (sælge) men de må gerne læse (købe)

Best regards

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 00:29 | Låst

Poul Madsen:
Bare et hurtigt spørgsmål: Du nævner, Martin, at tiltaget skal minimere antallet af platugler, der bruger "Jeg har et godt tilbud til dig". Men platuglerne kan vel også søge at sælge plat UDEN om "Jeg har et godt tilbud til dig" - har du taget højde for det eller hur?

Ja, det har jeg også spekuleret over. Der bliver smidt et hav af tilbud og "Det kan jeg klare for dig, send mig en e-mail" beskeder afsted i andre grupper og via private beskeder.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 00:32 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Lasse H. Kristiansen:
Ja, det har jeg også spekuleret over. Der bliver smidt et hav af tilbud og "Det kan jeg klare for dig, send mig en e-mail" beskeder afsted i andre grupper og via private beskeder.

Hvilket blot understreger useriøsiteten fra dem der gør det og med risiko for at de får ufrivillige pauser.

Utroligt som der skal tærskes langhalm på noget der koster 2 tomme flasker om dagen.

Køb ren argan olie her

Side 21 ud af 32 (319 indlæg)