|
Til forslaget: |
Martin Thorborg:Så fordelen ved at begrænse til Plus'er, er at det tager maks en time at lave, det er effektivt og det giver penge i kassen som vi har brug for.
Vedtaget :-) !!
Debat
|
Til forslaget: |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Vedtaget :-) !! |
Super, og især hvis det så accepteres der er bud i tråden |
Køb ren argan olie her
He he, så er jeg også på |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
|
Nu har jeg ikke læst hele tråden men jeg mener også helt klart, vil man sælge noget eller btde så må man være plus. Intet godt er gratis i dag og det skal det heller ikke være. Så jeg syntes man skal ved oprettelse af plus medlem, CPR godkendes og som der bliver sagt så har Amino jo kundens kort data. Der kan svindles med kort, men det er der også en løsning på ;-) |
Forstår dig fuldt ud men heri livet er der forskellige meninger det er OK med mig |
CPR godkendelse har vidst et fee på 5-10 kr - siger min hukommelse mig.. Men måske skal man kunne tilkøbe CPR validering, en gang i fremtiden? Mere sikkerhed for brugerne, flere penge til Amino :-) |
|
Hej Martin Det lyder genialt!! |
|
Hvis det koster 5-10,- det er jo ingen ting for at jeg ved at den jeg handler med findes og ikke er en "fiktiv" person. Jeg mener helt sikkert det er givet godt ud og det vil højne kvaliteten og seriøsiteten på sitet. Godt være man vil have alt gratis, men man får også et produkt derefter ;-) |
Det koster under 3 øre om dagen Det kunne da være en fed plusfordel, at man blev CPR valideret. Samtidig kunne der være en funktion der gjorde, at hvis man sætter noget til salg, så accepterer man at Amino må udlevere personoplysninger til købere, hvis de føler sig snydt. |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement