Vi har ik sendt produkter med, som havde en direkte relation til solbriller eller briller. Første gang sendt vi sjovt nok Diesel sokker med. Anden gang testede vi med Stimorol tyggegummi, som kan købes til en ganske udemærket pris hos Fleggaard og sidste gang var det en tshirt eller en top... Tshirts/Toppe var ik den store succes i forhold til de andre produkter, da flere ik kunne passe dem! Så pas på med produkter, hvor der er flere størrelser! |
Hej Michael.
Jeg er altid på jagt efter tilbud på poser med (indpakkede) karameller eller chokolade. Dumle, Twist eller lignende.
Jeg putter et par stykker chokolade, en lille håndskreven hilsen på fakturaen og et visitkort med kalender på bagsiden ned i en lille farverig slikpose og sender sammen med det tøj, kunden har købt.
Så sender jeg - så vidt muligt - pakken samme dag og skriver en e-mail om at pakken er på vej og hvor de kan følge den.
Hvis jeg har lidt ekstra merchingdise i det mærke kunden har købt, sender jeg også det med.
Jeg får mange positive tilbagemeldinger både på mail, brev eller telefon, hvor kunden ringer eller skriver blot for at sige tak for god service - og chokoladen :-)
At være lidt personlig i din forsendelse er som at smile farvel til kunden og ønske dem en god dag, hvis du har en fysisk butik. Du er pludselig lidt mere end bare en ligegyldig ekspedient eller en ligegyldig webshop. Du har gjort dig umage for at de skal føle sig godt tilpas i din butik/webshop.
Så på med tænke-hatten og find ud af hvordan du kan forkæle netop dine kunder :-)
Mange hilsner Miriam
Bliv gratis medlem