Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt tilbud til dig merchandise + reklame

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg sender en masse sokker ud via min webshop NyeSokker.dk. På den fabrik, hvor jeg får produceret sokkerne, talte vi lidt om hvad vi ellers kunne lave af sjove ting.  De kan blandt andet lave telefon sokker med logo. De kan se sådan her ud:

.

Altså en sok som ens telefon kan ligge i når den er i lommen, og på den måde være bedre beskyttet mod ridser, grus m.m. Min tanke gik på, jeg gerne vil give alle mine kunder en gave i form af sådan en "sok". Derfor tænker jeg, at der måske var nogle herinde som kunne være interesseret i at få produceret ex. 200 sokker med logo/reklame på, sammen med en lille reklame der vedlægges i Sokken, som så løbende bliver sendt ud med de ordre jeg sender ud?. Prisen vil ligge på ca. 10 kr. pr enhed inklusiv produktion og forsendelse. Min. køb er 200 (dvs for 2.000 kr)

Jeg har ikke selv haft dem i hånden endnu. Jeg får først nogle prøver i løbet af denne måned. Hvis det lyder interessant for jer, så kan i smide mig en mail til: info@ioosinternet.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 316
Fra  db web ApS Skrevet kl. 21:42

Hvor mange farver kan der være på logoet?

Det kunne jo være man kunne bruge den som "muse sok" til gaming musen :)

det kunne da være fedt til f.eks. den her gaming mus

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som udgangspunkt er der ingen begrænsninger. Det er ikke et tryk, men syet. Jeg vil dog gerne undersøge hvert enkelt tilfælde, da jeg ikke er ekspert :-). Nuance mæssigt er der nogle begrænsinger i de tråde som de har til rådighed, men de har et rimeligt stort udvalg.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)