Jeg sender altid en smagsprøve med på evt. nye produkter, eller hvis jeg har en kasse af et eller andet produkt, hvor den yderste embellage er smadret, så sender jeg varerne med. En overraskelse vil altid være positivt. Hey! - gratis ting!
Om det gør noget viderehen er jeg da sikker på. Men det er langsigtet - og dyrt i længden......
Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.
Det er dog ikke afprøvet endnu, men mere for at sige at det ikke behøves at være fysisk. Hvis der er nogle der mener de har nogle golfspillere i målgruppen kunne jeg godt være frisk på at bytte visitkort :)
Grunden til at jeg spørger er, at jeg overvejer at sælge disse små gaver til Jer webshop-ejere. Jeg må tænke lidt mere over, hvad jeg vil sælge og hvad der kunne være interessant for Jer...
Glem alt om slik og søde sager (tyggegummi er okay). Der er nemlig alt for meget fokus på sundhed, og mange har en sund livsstil... Derfor ser disse kunder det ikke som en ekstra service, men mere som et mindre irritations moment...
Kender to webshops, som sendte Haribo poser og nogle andre poser med, og reaktionen fra flere kunder, var negativ, hvilket slet ik var forventet...
I (webshop ejere) burde "gå" sammen og sende prøve pakker eller mindre reklame/visitkort fra hinandens webshop, når en kunde skal have sendt en pakke.
Eksempelvis skal en kunde have tilsendt en pakke med kasketter, og med i pakken ryger et visitkort om webshoppen, hvor solbriller kan købes til sær pris. Og modsat.
Her i Tyskland er de 10 største webshops gået sammen, og får lavet sådan en flot mini brochure. Der står en kort og præcis beskrivelse af shoppen, der er lidt billeder + en rabatkode. Dvs kunderne fra disse 10 shops modtager denne "rabat brochure" med deres køb. Hvordan effekten er, det vil de sjovt nok ik udtale sig om, men de har gjort det i snart 2 år, så noget må det give enten i troværdighed, branding eller salg...