Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gør man når en kunde ikke betaler?

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Endnu bedre, så burde det skrives i panden på dem, så alle andre er advaret.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 10:10
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

hej

det er en ting jeg har lært, at kunden skal forudbetale om det vil det eller ej.Vil de ikke forudbetale, så er det noget galt, har de ikke tilllid til en virksomhed, så er det også noget galt som vil også volde problemer i fremtiden.

L

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 10:13

Helt enig, når det gælder privatkunder, vil du hurtigt sluse de useriøse fra med forudbetaling.

Inkasso- inkasso

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 10:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Et eller andet sted kan jeg godt foelge din holdning, man sidder inde med viden omkring en amino og man kan ikke bringe det videre eller advare andre inden de kommer i faelden. Men paa den anden side, maa man jo heller ikke haenge nogen ud. Et andet problem er jo ogsaa, at sagen skal vaere oplyst til bunds, inden man kan saette den etikette paa andre.

Ellen Dancontact telemarketing www.dancontact.dk

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 10:27

Nu kan man stätte stjerne på indläg i debatten.

Hvad med at göre det samme på folks profiler i forbindelse med hvordan de opförer sig forbindelse med forretning.

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 10:34

Michael_N:

Nu kan man stätte stjerne på indläg i debatten.

Hvad med at göre det samme på folks profiler i forbindelse med hvordan de opförer sig forbindelse med forretning.

Det vil være misbrug af stjerne. Det er ikke det de har til formål. Det er generelt en dårlig ide at hænge folk ud på Amino. Det har været oppe at vende mange gange, og næsten hver gang er det endt med at tråden er blevet låst. Jeg kan dog nemt følge dig.

Tilmeldt 14. Jun 10
Indlæg ialt: 37
Fra  BE communication Skrevet kl. 10:45

Kære alle

Det er IKKE min mening med denne debat at hænge nogen ud - den er ganske enkelt oprettet for at få gode råd, omkring hvordan I gør i forbindelse med dårlige betalere.

Mht. private kunder, så er min politik og har altid været det, at de foretager en forudbetaling, inden vi leverer oversættelse og det har aldrig været noget problem - og i nogle tilfælde opretter jeg en kontrakt sammen med kunden/virksomheden, men I det fleste tilfælde, sender jeg først en faktura når opgaven er udført - efter aftale med kunden.

Synes selv at det med RKI kunne være en løsning fremadrettet, da jeg gerne vil undgå at komme til at stå i samme situation som den jeg skal stå i, imorgen, hvor jeg skal møde op i en domstol - og hvor kunden garanteret ikke møder op. Men lad mig nu se, det kunne være at jeg blev glædelig overrasket!

God dag til alle herinde!

Tina/BE Communication

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Nov 06
Skrevet kl. 10:49

Hej Michael

Saa er man igen ude i at saette en daarlig etikette paa folk og deres firma, uden sagen er oplyst fra begge parters side. Tror mange ville betakke sig for at vaere medlemmer her, hvis man kunne blive udsat for en slags forfoelgelse. Der kan jo vaere flere grunde til at der opstaar tvister mellem parter og jeg tror ikke amino har kapacitet til at ansaette en sagbehandler til at finde til bunds i, hvem der har ret osv osv. Det kan jo nemt blive haevntogter, hvis man begynder at haenge hinanden ud for alt muligt paa en offentlig tilgaengelig side. Systemet med stjernerne, synes jeg kun skal bruges positivt, hvis man virkelig synes et indlaeg er godt, man skal ikke give lav-karakterstjerne for et indlaeg.   

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 19:52

elda:
Der kan jo vaere flere grunde til at der opstaar tvister mellem parter og jeg tror ikke amino har kapacitet til at ansaette en sagbehandler til at finde til bunds i, hvem der har ret osv osv

Hvordan har du det så hvis der faktisk er afsagt en dom mod vedkommende, men han stadig ikke betaler, en DOM mod personen, er vel bevis nok eller ?

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Nov 06
Skrevet kl. 22:47

Hej

Jamen det er en anden sag, saa er der jo et bevis paa, hvem der er den forurettede. Men er enig i, det er et svaert spoergsmaal, jeg mener bare, derskal vaere hold i tingene inden man skal begynde at anklage og haenge andre ud. Som foer naevnt i traaden, er jeg selv blevet snydt for mine penge, har sendt det til advokat, og sagen har koert over flere maaneder, og har indset, hun ikke kan betale. Har ogsaa bestemt, hvis der kommer et indlaeg fra vedkommende om hjaelp til ydelser her paa amino igen, vil jeg via tlf eller pm advare, dem der byder ind paa det, da jeg ved andre heller ikke vil faa deres penge for det arbejde de udfoerer. Det er totalt frustrerende, hvis man er vidne til det, og vil ogsaa foele, jeg har skyld, naar man sidder med en viden og ikke advarer andre.

Men igen, det er et meget svaert spoergsmaal, uanset, hvad man goer, haenger man jo egentlig folk ud. Ja maa indroemme, jeg er i vildrede.

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)