Hej
Først held og lykke med dit projekt, det kan lade sig gøre
bare man ikke bliver for kåd!!!
Først og fremmest findes der en side på skats hjemmeside hvor der står om hvilke selskaber, dog pokersites hvor gevinsten er skattefri, reglerne har jeg ladet mig fortælle er de samme for både pokersites og gamblingsites, virksomheden skal have en licens registreret i et EU land og diverse andre ting som jeg ikke kan huske (http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1816974)
Du kan herudover få et bindene svar fra SKAT mht. om dine gevinster er skattefri, det koster et par hundrede kroner at få et sådan svar, me du sikrer dig hermed at de ikke kan komme efter dig i 5år (mener jeg det er)
Gevinster fra Danske spil er altid skattefri, hvis du spiller på udenlandske sites er det et krav for bindende svar at gevinsterne ikke må være din primære beskæftigelse, (må ikke læses som indkomst, du kan godt tjene flere penge på spil end på dit "arbejde" og stadig være skattefritaget på gevinsterne) Så så længe du går fultids i skole eller arbejder fultid, burde det ikke give problemer.
Hvis du har Netbank kan du normalt selv oprette en ekstra konto, som du kan putte dine gevinster ind på
Mvh
RJ-Trade