Husk, når du kommer så langt, at indskyder garantien kun dækker 100.000,- Euro. Det er jo sur mås at stå tæt ved målet og se banken gå konkurs og så miste et par hundrede tusinde der.
Jeg bygger min udtalelse på at hvis jeg går ned og smider 100kr. på disken til en kamp, til odds 1,5 og den går hjem så hæver jeg 150 kr, og skat har efter min viden ingen hjemmel til at komme og kræve skat af gevinsten, men du har helt sikkert noget at have dine udtalelser i, så vil du ikke godt uddybe dit indlæg, PFT
Jeg bygger min udtalelse på at hvis jeg går ned og smider 100kr. på disken til en kamp, til odds 1,5 og den går hjem så hæver jeg 150 kr, og skat har efter min viden ingen hjemmel til at komme og kræve skat af gevinsten, men du har helt sikkert noget at have dine udtalelser i, så vil du ikke godt uddybe dit indlæg, PFT
Mvh
RJ-Trade
Danske spil afholder alle udgifter til Skat. Hvis du vinder de 150 kr så er der andre der har tabt. Den procentdel som Danske spil får ved alle spil er nok til at de tjener på spil og betaler skatten. Hvis du vinder i Lotto så har de allerede inden du ser prognosen trukket skat af præmiepengene.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Du får sku da fart i et pengeskab, problem solved!
Et decideret pengeskab er måske lige i overkanten :-) Men du kan skaffe dig et lille værdiskab der er brandsikkert og har lidt indbrudssikring... De fås for under en tusse.
Ellers så brug danske-spil og sæt dem trygt ind i banken.... Det havde jeg nok gjort :)