Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til opsætning af Wordpress theme

Side 3 ud af 5 (46 indlæg)
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg aner jo ikke, hvor mange timer der skal bruges. 

En Blog forsiden, og en forsiden, der kan smides over, når jeg ønsker det.

Få undersider med ens opbygning. Lidt tekst med få billeder evt-

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 17:07

Thomas Frost:

Hvor mange timer regner du med en webmand skal bruge på din side?

Skal personen opsætte forside efter dine ønsker samt opsætte de forskellige undersider?

Det virker lidt som om det er noget der ikke blot er gjort på 4 timer og hvis du skal have seriøs professionel hjælp, jamen så koster det jo noget pr. time. Selvom du bruger et template er der jo stadig arbejde i at få det hele sat op og installeret plug-ins osv.

Men WordPress er dejligt at arbejde med og du skal nok kunne finde en der kan hjælpe dig, bare husk at hvis du kun ser på prisen kan du godt blive skuffet når du ser servicen.

Jeg er meget enig med Thomas.

Problemet er generelt at folk vælger at købe ydelser af anonyme personer uden hjemmeside/referencer, og så kommer de med et elendigt resultat, og ender med at købe den lidt dyrere (men bedre) service bagefter, og så har man i sidste ende brugt flere penge på det end hvis man valgte den rigtige service til at starte med. 

Tilmeldt 11. Aug 11
Skrevet kl. 17:29

Ændrer jo ikke 2000, eller 5000kr er mange penge. for noget så enkelt som det jeg leder efter.

1 blog forside
En konkret forside

Få undersider, som skal ligne hinanden

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 17:42

Maingano:

Ændrer jo ikke 2000, eller 5000kr er mange penge. for noget så enkelt som det jeg leder efter.

1 blog forside
En konkret forside

Få undersider, som skal ligne hinanden

Hvis du ikke aner hvor lang tid opgaven vil tage hvordan ved du så at 2000,- er for mange penge? Jeg siger ikke det er forkert, men det hænger bare ikke helt sammen.

Hvis du har lidt tålmodighed er der sikkert en af de unge herinde der kan hjælpe dig billigere.

Men du skal nok have specificeret helt præcist hvad det er du ønsker hjælp til. Skal personen sætte undersiderne op for dig eller er det noget du selv vil gøre i WordPress? Og hvad med det Adwords der skal være plads til, hvordan skal det inkorporeres i temaet/designet?

Du gør dig selv en tjeneste ved at beskrive hver enkelt opgave så detaljeret som muligt, på den måde undgår du flest misforståelser mellem dig og den, måske uerfarne person der ønsker at lave opsætningen for f.eks. 1000,- eller 500,-.

Det ville måske være lettere hvis du skrev hvad dit budget er. Altså du skriver at 2000,- er for meget. Hvis du skrev hvad du mente det skulle koste, bare sådan ca. kunne folk lettere henvende sig til dig.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:43

Hej Maingano

Jeg vil give dig verdens bedste Amino tilbud. og jeg laver min egne themes, og det er så billigt at du falder om!!

Kontakt mig på admin@e-sorensen.dk / Eller i en Privat besked.

Jeg sætter Wordpress op for dig, og laver costum theme for alt mellem 200-300 kr :)

Hilsen

Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 17:48

Du kan evt tage et kig på det tilbud jeg tilbyder her, med en wordpress side.
Og så kan vi hvis prisen er for høj evt snakke videre om hvad dine ønsker med mere er.

Er du interesseret så kontakt mig via PB.

Mvh Christoffer Nielsen
Craditec

Tilmeldt 11. Aug 11
Skrevet kl. 18:16

Hej

Dine priser er jo så over de 2000kr som jeg tidligere fik tilbudt en "pakke" for

Thomas:
Som udgangspunkt ville jeg gerne selv lave så meget som muligt, men da jeg er ny inden for området, så er det svært. Jeg har leget en del med installeringen af themes, og plugins, men synes nemt jeg mister overblikket.

Måske kunne man få henvisninger til guides, videoer osv 

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 18:40

Ja, men det var også derfor jeg sagde du kunne kontakte mig hvis det ikke var noget du var interesseret i fordi prisen var for høj, så kan jeg nemlig, hvis du kommer med dine ønsker, skræddersy et tilbud til dig, det kræver dog du sender en besked med hvad du præcist ønsker, så vil jeg kigge nærmere på det.
For jeg kan forstå på dig at du ikke er så vil med time afregning, så derfor tilbyder jeg dig et tilbud i stedet.

Mvh Christoffer

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 18:46

Maingano:

Thomas:
Som udgangspunkt ville jeg gerne selv lave så meget som muligt, men da jeg er ny inden for området, så er det svært. Jeg har leget en del med installeringen af themes, og plugins, men synes nemt jeg mister overblikket.

Måske kunne man få henvisninger til guides, videoer osv 

Det er fint nok du gerne vil lave så meget som muligt selv, men det giver faktisk stadig ikke mig eller andre et bedre indblik i hvad du rent faktisk præcis skal have lavet.

Du spørger om henvisninger til videoer og guides, endnu en gang er jeg lidt usikker på hvad du ønsker henvisninger til. Er det opsætningsvejledning, hvordan kontrolpanelet virker, HTML/CSS videoer?

Du kan eventuelt prøve at søge på Google efter "WordPress tutorials" eller "WordPress guides" eller "WordPress tutorial videos" eller noget i den retning, så skal du nok finde noget omkring WordPress i hvert fald. Skift WordPress ud med HTML eller CSS hvis det er det du søger.

Tilmeldt 11. Aug 11
Skrevet kl. 18:49

Jeg har da skrevet mine ønsker?

Side 3 ud af 5 (46 indlæg)