Ja det har du, men de forklarer stadig ikke helt af hvad du forventer en evt leverandør skal lave for dig, du må uddybe mere præcist hvad du laver og din leverandør skal lave, og så må du meget gerne sende en PB så vi kan snakke via det:) |
Maingano:Jeg har da skrevet mine ønsker?
For at tage et eksempel har du skrevet der skal opsættes en forside. Men intet om hvad du egentlig ønsker på den forside. Skal der bare være noget tekst eller skal der indsættes grafik? Hvordan skal dine sidebarer opsættes og skal der bruges den samme sidebar på alle undersider hvor der eventuelt skal være sidebarer, eller skal der være individuelle?
Hvordan skal adsense inkorporeres præcis.
For mig som udbyder af WordPressløsninger er det ikke nok at få at vide der skal opsættes en forside og at der skal være adsense. Jeg skal vide mere præcis hvad du ønsker for at være sikker på jeg kan give dig det korrekte uden at skulle bruge en masse tid på at lave det om flere gange fordi der fra start har været tvivl om en masse.
Jo mere præcis du er jo større chance er der for at du og udvikleren forstår hinanden.
Derudover skriver du at du gerne vil lave så meget som muligt selv, men ikke hvad du ønsker at lave selv, derfor er det jo svært for at udvikler at vide hvor du slutter og han starter.
Måske du kan finde en der gerne vil have en reference og vil gøre det billigt og udvikle det sådan lidt løbende efter dine ønsker. Men professionelle udviklere skal have nogle flere detaljer fra start så der ikke spildes en masse tid.