Et design i wordpress (Rettelser indtil du er tilfreds).
Inkluderet i denne pakke tilbyder jeg at installere wordpress, og evt plugins og få dit unikke design til at virke på din wordpress side/blog.
Der medfølger også en PDF med evt guide af design og facts om hvor lang tid det har taget at lave design, hvad prisen har været og kontakt info til os, så hvis du til en senere gang skal bruge noget hjælp, er det rig mulighed for det.
PRIS: 2500 -, DKK
Magento shop:
Et design til Magento (Rettelser indtil du er tilfreds).
Opsætning af magento og design, og evt plugins.
Der medfølger også en PDF med evt guide af design/ opsætning og facts om hvor lang tid det har taget at lave design, hvad prisen har været og kontakt info til os, så hvis du til en senere gang skal bruge noget hjælp, er det rig mulighed for det.
PRIS: 4500 -, DKK
Der medfølger også support i 10 dage i begge pakker.
Vi skal selvfølgelig også lige vise dig nogle referencer så du kan se hvad du kan forvente:
Har du flere spørgsmål er du selvfølgelig velkommen til at kontakte mig, og hvis i kun har kritik så lad venligst hver med at skrive det i debatten men send venligst en privat besked.
Er du interreseret i tilbuddet er du velkommen til at kontakte mig i en privat besked, det vil sige at alt kontakt skal først og fremmest køres over PM, evt videre kontakt (Skype, mail etc.) aftales internt
Og forresten det er to forskellige tilbud jeg tilbyder, og altså ikke en magento shop og wordpress side samlet, men to pakker, jeg tænkte nemlig det var en lidt speciel måde jeg havde skrevet det på :)
Jeg sendte dig en mail, den anden dag, men det lader ikke som om du svare tilbage.
Hmm lyder mærkeligt jeg plejer ellers altid at svare på mine mails, er du sikker på det er den rigtige mail du har skrevet på, altså christoffer.o.nielsen (a) gmail.com