Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvornår er et affiliate-projekt succesfuldt for dig?

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Maria F:

Tobias:
så man er først iværksætter når man kan leve af sin virksomhed

Hvis man ikke over tid kan leve af den, så er det jo ikke et erhverv, og hvordan kan man så være iværksætter? At være iværksætter er jo bare et smart ord for at man har startet en virksomhed.

Mvh Maria

Men det var jo ikke hvad du skrev før..

Mvh Tobias.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:36

Det er en lidt skæv tilgang at have til ordet.

Efter dit udsagn er Morten Lund ikke værksætter da han ikke tjente penge på Nyhedsavisen?

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 09:42

Ja, jeg synes nemlig også at det er en sjov tilgang til ordet..

Mvh Tobias.

Fra Herning
Tilmeldt 4. Sep 10
Indlæg ialt: 197
Fra  JH Media ApS Pricebook ApS Skrevet kl. 10:16

Jeg laver med glæde mine affiliate sider i fritiden. Mine er ligesom mange andre sig successfulde når de giver overskud i forhold til det kapital jeg smider i dem.

Angiv dit mobilforbrug og find det billigste mobilabonnement med http://mp.dk

Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 14:00

For mig er en iværksætter en, der starter en virksomhed, og selv om jeg fornemmer af tråden at det mere er en status end en funktion, så kan man altså i min verden ikke være iværksætter uden at starte en virksomhed.

I "gamle dage" hed det at være selvstændig. Så gled det over i at man var iværksætter de første 3 år af virksomhedens levetid. Hvad er det i dag?

Mvh Maria

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 14:22

Hej

En iværksætter er en der sætter ting i gang

(se en definition her: http://da.wikipedia.org/wiki/Iv%C3%A6rks%C3%A6tter)

Man behøver ikke at starte en virksomhed for at være iværksætter, men oftest er det et mål at starte en virksomhed eller et mål at iværksætte nye tiltag i en eksisterende virksomhed f.eks. ved at skabe et helt nyt produkt/en hel ny afdeling.

En person der laver affiliate projekter kan derfor godt være iværksætter, ligesom vedkommende også kan køre det som en hobby. Det handler om hvad målet er.

At være selvstændig betyder at man ikke er aflønnet, men selv skaffer sin indtægt.

Man kan sagtens være iværksætter selvom man ikke er selvstændig.

@trådstarter:
Et affiliate projekt er en succés når man selv synes det er en succés. Når man kan klappe sig selv på skulderen og sige: Det er squ godt gjort.

Det er en succés når ens mål er nået, dvs. man definerer selv hvornår det er en succés.

Et mål for succés kan være at nå en vis indtjening, et vist antal brugere, en vis kendskabsgrad etc.

Men hvis man opfatter sig selv som iværksætter og gerne vil kunne leve af affiliate, så kan man opstille det som hovedmål og arbejde hen imod det. Så er ens første succés at man kan leve af det og ens anden succés må så være at kunne sige sit lønmodtagerjob op.

Mvh. Ken

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Sep 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 17:36

For mig er mine affiliate websites en succes når jeg begynder at opnå den placeringer i søgemaskinerne, som jeg sat som mål fra starten, og kan se de begynder at tjene penge :)

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Dec 09
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 17:50

Mit kriterie er at de skal give over 5000kr om året, uden nogen særlig vedligeholdelse ud over opdatering af priser med mere. Samt skrive en artikel en gang om måneden.

Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 08:58

Ken Schultz:
En iværksætter er en der sætter ting i gang

Så vil jeg gå ud og iværksætte noget aftensmad Big Smile

I min verden er man iværksætter de første 3 år af virksomhedens levetid.

Mvh Maria

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 09:05
Side 3 ud af 3 (30 indlæg)