|
http://trendmoney.dk/koncept Her kan i læse om konceptet.
|
allanisaksen.dk - Online Digital Assistent
http://trendmoney.dk/koncept Her kan i læse om konceptet. |
Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)
Igen, det er ligesom læst. Og jeg er absolut ikke blevet klogere af den grund. Vi udvikler vores egne koncepter...Der skrives at der er 6 koncepter, men de virker hemmelige indtil man har signet sig op som medlem...Ret mig endelig hvis jeg tager fejl. Det virker ikke som MLM, men det kan vel sagtens kaldes netværks markedsføring... |
Det virkede nu ikke sådan på de første kommentarer der kom :-) Det var bestemt ikke møntet på dig ;-) Jeg kan nu heller ikke få noget facit på hvad opgaven som medlem består af, men synes bestemt ikke der er grund til at sable det ned igennem kollektiv MLM mobning |
Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)
Det er da vist noget af et gæt - Det ser jo ikke ud til at der er nogen der har forstået hvad det drejer sig om før det både er udskældt og flyttet til en anden kategori.
Det er vist ikke i Amino ånden ! mvh john sommer |
mvh john sommer|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|
|se: Om mig i min Amino-profil|
Du citerer mig for noget som en anden har sagt - så jeg er lidt i tvivl om jeg skal svare på noget eller???
|
allanisaksen.dk - Online Digital Assistent
Jeg har stadigvæk svært ved at se hvordan jeg skulle få noget økonomisk ud af jeres koncept - især hvis jeg skal dele et overskud med masse andre mennesker. Så kan jeg jo lige så godt investerer i aktier. Der har jeg i det mindste også overblik over, hvad jeg smider penge efter og hvor meget jeg får ud af det, før jeg kaster mine penge efter det. Sådan som jeg ser det skal jeg betale jer, for at promovere jeres produkter, uden jeg ved hvad produktet er eller om det kan give noget afkast. Og derudover skal jeg dele overskudet med andre, som i princippet bare kan læne sig tilbage og skovle ind. Hvordan har i tænkt jer at måle, hvor meget afkast hver bruger giver? Gennem referralkoder eller hvordan? Så kan jeg jo lige så godt melde mig til en affiliateordning. Undskyld, men det er sgu ikke for at være ond ved jer, men i min verden hænger det her sgu ikke rigtigt sammen. Måske skal i lige gå jeres koncept igennem en gang til, før i smider det ud til masserne. |
Guys i stedet for at hakke på Trådstarter så se mugligheden i det, hvis nogen af jer gad og læse konceptet så ville i måske forstå. Trendmoney har intet med MLM at gøre, så at det er blevet flyttet til MLM er ren og skær udnyttelse af sin "flytte magt".. |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Hej Alan, Nej Allan det er ikke dit citatet det var rigtigt nok en andens og det er herfra: David Brodin Larsen Kommentarer af den slags er ikke anvendelige til ret meget - andet end støj - som tilsyneladende blot fortsætter ! Hvorfor debattere et indlæg der ikke har ens interesse – gå dog videre og glem det ! Og hvorfor skal det så bare sønderlemmes - men det er måske et led i markedsføring af egen business!. Jeg arbejder med Network Marketing og har som flere andre bidraget i alle kategorier med markedsføring, økonomistyring og andet der er generelt for det at drive en business og haft glæde af de mange svar på spørgsmål. Network Marketing er kommet for at blive så fat det dog ! Så Amino chefer! Det er tid at nedlægge den kategori og lade debatten forgå i de kategorier hvortil emnet passer ind. - det være sig marketing, jura, salg, økonomi ect. - der er rigeligt med kategorier hvori også Network Marketing kan placeres. Og business-emnerne er de samme som i en hver anden business. Mvh
john sommer
|
mvh john sommer|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|
|se: Om mig i min Amino-profil|
Jeg er ikke moderator af nogen art overhovedet. Jeg sidder, i stil med hundredvis af andre Amino'er, blot med mulighed for at flytte debatter og ændre overskrifter til det bedre. Det kvalificerer mig hardly til moderator. Jeg har dog, i en PM fra Jimmi, også fået at vide, at Mr. T er blevet orienteret om den (måske uberettigede flytning, måske ikke) flytning. Så må vi tage den derfra, når de højere instanser har snakket. |