Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du en god netværker? Så se en unik mulighed her.

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

David Brodin Larsen:

Pyramider / matricer og 117 andre former for såkaldte network marketing scams

Det ville da klæde dig at komme med en indikation af, hvorfor det er et scam. Indtil videre er det jo blot injurier, og i det hele taget dårlig stil at mistænkeliggøre andre folks forretninger, uden at have noget at have det i.

@Jimmi: Men du er nok nødt til at komme med lidt mere info - for jeg har også svært ved at se, hvad det er man tilmelder sig - og hvilke produkter/koncepter det er man køber sig adgang til?

Som du har formuleret det lige nu, lyder det som om, at I kan komme lidt i problemer med forbrugerombudsmandens retningslinjer, der siger, at max ca. 45% af omsætningen i netværket må komme fra indskud fra nye medlemmer - ellers vil det blive vurderet som pyramidespil og ikke et lovligt netværk.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 15:30

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 15:41

M.P:

http://trendmoney.dk/koncept Her kan i læse om konceptet.

Igen, det er ligesom læst. Og jeg er absolut ikke blevet klogere af den grund. Vi udvikler vores egne koncepter...Der skrives at der er 6 koncepter, men de virker hemmelige indtil man har signet sig op som medlem...Ret mig endelig hvis jeg tager fejl.

Det virker ikke som MLM, men det kan vel sagtens kaldes netværks markedsføring...

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 15:53

Det virkede nu ikke sådan på de første kommentarer der kom :-) Det var bestemt ikke møntet på dig ;-)

Jeg kan nu heller ikke få noget facit på hvad opgaven som medlem består af, men synes bestemt ikke der er grund til at sable det ned igennem kollektiv MLM mobning Skype-TongueOut

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 15:57

Det er da vist noget af et gæt - Det ser jo ikke ud til at der er nogen der har forstået hvad det drejer sig om før det både er udskældt og flyttet til en anden kategori.

Allan I:
 Pyramider / matricer og 117 andre former for såkaldte network marketing scams

Det er vist ikke i Amino ånden !

mvh

john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 16:03
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

john sommer:

Det er vist ikke i Amino ånden !

Du citerer mig for noget som en anden har sagt - så jeg er lidt i tvivl om jeg skal svare på noget eller???

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 107
Fra  Cassiopeia Skrevet kl. 16:10

Jeg har stadigvæk svært ved at se hvordan jeg skulle få noget økonomisk ud af jeres koncept - især hvis jeg skal dele et overskud med masse andre mennesker. Så kan jeg jo lige så godt investerer i aktier.

Der har jeg i det mindste også overblik over, hvad jeg smider penge efter og hvor meget jeg får ud af det, før jeg kaster mine penge efter det. 

Sådan som jeg ser det skal jeg betale jer, for at promovere jeres produkter, uden jeg ved hvad produktet er eller om det kan give noget afkast. Og derudover skal jeg dele overskudet med andre, som i princippet bare kan læne sig tilbage og skovle ind. Hvordan har i tænkt jer at måle, hvor meget afkast hver bruger giver? Gennem referralkoder eller hvordan? Så kan jeg jo lige så godt melde mig til en affiliateordning.  

Undskyld, men det er sgu ikke for at være ond ved jer, men i min verden hænger det her sgu ikke rigtigt sammen. Måske skal i lige gå jeres koncept igennem en gang til, før i smider det ud til masserne. 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:22

Guys i stedet for at hakke på Trådstarter så se mugligheden i det, hvis nogen af jer gad og læse konceptet så ville i måske forstå.

Trendmoney har intet med MLM at gøre, så at det er blevet flyttet til MLM er ren og skær udnyttelse af sin "flytte magt"..

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 17:23
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Hej Alan,

Nej Allan det er ikke dit citatet det var rigtigt nok en andens og det er herfra:   David Brodin Larsen 

Kommentarer af den slags er ikke anvendelige til ret meget - andet end støj - som tilsyneladende blot fortsætter !

Hvorfor debattere et indlæg der ikke har ens interesse – gå dog videre og glem det !

Og hvorfor skal det så bare sønderlemmes - men det er måske et led i markedsføring af egen business!.

Selv moderator tillader sig at flytte et indlæg uden at vide sig sikker på indholdet !

Jeg arbejder med Network Marketing og har som flere andre bidraget i alle kategorier med markedsføring, økonomistyring og andet der er generelt for det at drive en business og haft glæde af de mange svar på spørgsmål.

Network Marketing er kommet for at blive så fat det dog ! 

Så Amino chefer!

Det er tid at nedlægge den kategori og lade debatten forgå i de kategorier hvortil emnet passer ind. - det være sig marketing, jura, salg, økonomi ect. - der er rigeligt med kategorier hvori også Network Marketing kan placeres. Og business-emnerne er de samme som i en hver anden business.

Mvh

john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 17:31

john sommer:
Selv moderator tillader sig at flytte et indlæg uden at vide sig sikker på indholdet !

Jeg er ikke moderator af nogen art overhovedet. Jeg sidder, i stil med hundredvis af andre Amino'er, blot med mulighed for at flytte debatter og ændre overskrifter til det bedre. Det kvalificerer mig hardly til moderator.

Jeg har dog, i en PM fra Jimmi, også fået at vide, at Mr. T er blevet orienteret om den (måske uberettigede flytning, måske ikke) flytning. Så må vi tage den derfra, når de højere instanser har snakket.

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)