Hej Martin, hvor du dog bare en eksquisit partner her.hehe.
Se dette er grunden til at skriftlig kommunikation kan "sucke" bigtime.
...ja...
1. Båtnakker...ahhh, Lone fra programmet syntes jeg da ganske godt om, syntes netop det er fedt, at hun ikke vil sælge til andre fordi hun ikke kan stå inde for konceptet. Så Christian, jeg syntes du generalisere. At tabe 100.000 fordi man bliver ved og ved og ved....ahh, der syntes jeg selvfølgelig at der er noget der er helt galt - både at det er muligt men også at man ikke lugter lunten langt før. Så jeg syntes let din kommentar kan forstås som forsvar for DubLi og i mine øjne er begge sidder "snotdumme" her i nogle af tilfældene. Stort minus til DubLi i forbindelse med salget af aktier...Aktiekursen må da i øvrigt bekymre Jer....
det er ikke Lone, men en partner.
jeg har haft kontakt med Lone og en god dialog igang.
de 100.000 er faktisk kun30.000 resten er fundet. Vedkommende har bare ikke hørt efter i timen og det må han æde for egen regning. han er jo "chef" i sit eget firma, men hvis der ikke gøres som rådgivere siger.....hm...
Det skal også opfattes som forsvar for DubLI, da det ikke er DubLis skyld, men helt og holdent deres egen.
har ikke forstand på aktier...men jeg vil stadig købe nogen, vel at mærke for intjente penge.
Mig bekendt er det ikke DubLi der holder møderne, men de forskellige "DubLi folk" (nu kender jeg ikke opbygningen, for kunder vil normalt bare være en kunde og ikke en der taber 30.000 i en
mlm forretning, men DubLi folk mener jeg selvstændige folk som har købt licens eller hvad de nu kalder det)
Du har ret. Det er møder i egne rækker. og kunder er kun kunder. Det er selvstændige der har købt licens. ja.
Der bør helt sikkert være en opfølgning både mht. hvad man har gjort ved Villads og hans materiale
det er jeg også spændt på.
men ved, at Villads har fået nogle "øretæver". Materialet er ændret. Nu er det sådan hos DubLi, at når partnere opnår en vis rang, så stoler DubLi så meget på dem, at de selv må fabrikere materiale. Bliver det ikke med det rette indhold, ..ja så skal det jo gå galt på et tidspunkt, og det var i tirsdags.
hilsen Christian K.