Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dubli Network - Argumenter imod og for..

Side 16 ud af 33 (329 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Nu bliver jeg selvfølgelig selv lidt nysgerrig og vælger at spilde min tid på at se det. Har du mulighed for at komme med forklaringerne på pengene der tales om? 

Er det muligt for folk at tabe 30-100.000,- og hvad er det disse penge bruges på? Vil en person der har været i DubLi forretningen 6 måneder for at tjene penge blive kaldt en kunde?

Generelt mener jeg ikke man kan tabe så mange penge på at starte MLM, så det overrasker mig lidt. Jeg har set enkelte tilfælde hvor folk har købt "idiotiske" varelagre og givet op, og derefter vurderet varelageret til tabte penge, som en kær kollega siger til mig i Oslo, hvis man gerne vil sælge produkter, så vil det være idiotisk at starte i vores forretning, da kunderne kan købe produkterne til samme pris som vi kan. Derfor kalder jeg det idiotisk at købe varelager.

Martin

Fra Fredericia
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 278
Skrevet kl. 10:07

Tjek kontant på dr.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 10:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

pyramidespil i moderne form på nettet

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 10:27

Martin Slot:

Har du mulighed for at komme med forklaringerne på pengene der tales om? 

Er det muligt for folk at tabe 30-100.000,- og hvad er det disse penge bruges på? Vil en person der har været i DubLi forretningen 6 måneder for at tjene penge blive kaldt en kunde?

Han havde slavisk fulgt en plan fra Villads Vest Hansen, der ifølge Villads Vest Hansen med garanti ville forvandle gavekortene til overskud.

Villads Vest Hansen havde desuden argumenteret med at omsætningen i Dubli var 3 gange større end Facebooks, hvilket er en lodret løgn.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:44
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Nicolaj Thomasen:

Martin Slot:

Har du mulighed for at komme med forklaringerne på pengene der tales om? 

Han havde slavisk fulgt en plan fra Villads Vest Hansen, der ifølge Villads Vest Hansen med garanti ville forvandle gavekortene til overskud.

Villads Vest Hansen havde desuden argumenteret med at omsætningen i Dubli var 3 gange større end Facebooks, hvilket er en lodret løgn.

Det er sjov du lige skriver dette Nicolai.
Jeg har aldrig lyttet til Villads. - Er det derfor jeg tjente penge?

Overordnet:

Vi tjente pengene på at købe varelageret, og omsætte det manuelt til kontanter. 
På det tidspunkt var systemet lavet sådan, at det i de fleste tilfælde kun var BA'ere, som tjente penge. Altså ikke kunderne.
De er lige nu i gang med at finpudse Xpress, så det bliver mere attraktivt for kunderne.
Det gør også at man kan starte ud med mindre indskud.

Grunden til der er så mange der har tabt penge, er simpelthen fordi Villads' udregninger er forkerte.
Det har jeg flere gange fortalt min Upline, dog lyttede de ikke. Derfor tog jeg skeen i egen hånd, og tjente nogle penge på disse omtalte gavekort.

Og vi stopper ikke dér. Jeg er nu nået til det punkt hvor min rang er høj nok til at jeg kan tjene penge på at gøre dette nonstop.

De folk som har mistet penge, har for det første ikke haft kerneværdierne som der skal til for at kunne købe gavekort, og så har de heller ikke kunne regne.

Jeg håber det er nok uddybning, ellers må du lige sige til Martin :)

Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 10:49

Hej Martin,

ved ikke om det er mig eller Chr. H du vil have fat i, men nu du alligevel "spilder" tiden, (hehe) så kan du jo læse mit "input".

Du spilder ikke tiden. Du vil sætte dig mere ind i det, og det er en fin holdning at have, der bekræfter, at du er et indlæg værd.

Det var noget værre noget , som kontant havde skruet sammen. 

Hvordan kan anonyme" peter " føle sig truet på livet ? jeg kan gå med til at være ilde set i Dubli-kredse, men så er den da heller ikke længere...da er min verden skruet anderledes dér.

Martin Slot:
Er det muligt for folk at tabe 30-100.000,- og hvad er det disse penge bruges på?

det er også muligt, at drukne i havnen fordi jeg har sagt der ligger en skat på bunden...er man så naiv ? blåøjet? det er oldgammelt materiale som de har fat i, og jeg tror da det er muligt...men igen, så er man heller ikke for spids..

disse penge er nok omsat til "credits" der er en Valuta indenfor dubli. du kan sammenligne dem med poletter til spillemaskiner, for at have en éns valuta over hele verden.

Essensen er, at bruge dem til køb af gavekort (med rabat), hvergang du vil se hvad den aktuelle pris er, så skal du betale med en credit, og når prisen er rigtig, så trykker man køb nu. nu kan man jo nemt bruge en del penge, hvis strategien er forkert, for det er jo muligt at bare trykke vis pris, og så aldrig købe noget, så bliver beholdningen jo tom på et tidspunkt.

strategien går ud på, at bruge en credit for at se prisen, og så vente til andre byder med, men det kan ikke ses, derfor venter man lidt og bruger nu en credit mere, har andre trykket "vis pris" 18 gange, så er det med at slå til og købe det. (nu er prisen faldet med 18*20 cents =3,60euro)

du har selv brugt (som guld) 2*30cent = 60 cent, ..3,60 minus 60 cent er 3 euro tjent.herfra trækkes håndteringsgebyr på 50 cent og resten er fortjeneste. (gør dette hundrede gange, og du har nu min. 250 Euro, lyder af mange kort, men det er det ikke for der sidder folk og køber tusinde af disse kort)

nu kan der midlertidig dukke en rabat op ved selve købet som trækkes fra din købspris der kan være op til 70 %, og så tjener man ekstrem meget mere, det er ideen med kortene.

dette var det relle regnestykke.

...(som guld).. vil sige at creditspakken indeholder 7500 stk og koster 2250Euro = 0,3 cent stykket. (2250 Euro = små 17.000 kroner, de sidst penge op til 19.200 er for markedsføringsværktøjet (et tilbud ) og licensen.)

kan dette ikke findes ud af, så er der tab på vej, klart.

Martin Slot:
Vil en person der har været i DubLi forretningen 6 måneder for at tjene penge blive kaldt en kunde?

kan jeg ikke svare da jeg ikke forstår det ??. Men der skal skelnes meget mellem kunde og partner.

partneren er den der arbejder med at vise siden til kunderne. kunderne er dem der handler på shopping siden og bruger alt det andet der er gratis på siden.

har man abo. følger der flere fordele.

Nu kan en reel kunde godt tjene lidt ved siden af fordi der er kundebelønningsprogrammet der starter med:" skaf en ny kunde, og du får 2 euro hver måned". (gælder for dem med vip. abo.) der er også belønninger på vej til gratis kunder (dem der ikke har et abo. men som handler der gratis)

Martin Slot:
Generelt mener jeg ikke man kan tabe så mange penge på at starte MLM, så det overrasker mig lidt

også mig, men tror det er naivitet der er synderen. Ved ikke om du bed mærke i Lone Ilveds udtale, hun har for over et år siden betalt 20.000 og så har hun ikke lyst til at arbejde...det hænger jo ikke sammen med, at det skal man altså, for at få noget ud af forretningen. (hendes veninde har nok ikke gjort sit arbejde godt nok, ved ikke at følge sit ansvar som sponsor.)

Martin Slot:
Jeg har set enkelte tilfælde hvor folk har købt "idiotiske" varelagre og givet op, og derefter vurderet varelageret til tabte penge,

Hos Dubli er det et tilbud til sine partnere om at købe en beholdning af credits, ikke krav. (men "idiotisme" ikke at gøre det) fordi disse credits (du ved nu hvad de skal bruges til) bliver solgt til dine vip kunder. og derved tjener du også lidt fordi du som partner giver mindre for dem, end kunderne gør. Du sælger ikke selv, det gør dubli for dig.

Andet du gerne vil vide så kom glad igen..

venlig hilsen Kedde.

Var det den anden Christian du ville have svar fra, så tror jeg nok det skal komme.

DubLi.com/4820665 for en sjovere shopping oplevelse ... cjkley@gmail.com

Tilmeldt 10. Sep 12
Skrevet kl. 10:51
Gennemsnit 1,8 stjerner givet af 5 person

Seref Dogan:
Tjek kontant på dr.dk

er tjekket, tyndbenet journalistik der baserer på gamle ting. ikke værd at spilde tiden med.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:54

Martin Slot:

Ja, det er muligt at tabe den mængde penge, det er heldigvis ikke sket hos os, simpelthen fordi vi satte os ned og gik tallene igennem hele tiden.
At folk har mistet penge, er simpelthen fordi de har gjort det, i blinde, uden at regne efter, eller tjekke op på om man tjener penge.

Så for lige at opsummere - Ja, du kan tabe den mængde penge, men du skal være mere end ualmindeligt snotdum for at det kan lade sig gøre :)

Martin Slot:
Generelt mener jeg ikke man kan tabe så mange penge på at starte MLM, så det overrasker mig lidt. Jeg har set enkelte tilfælde hvor folk har købt "idiotiske" varelagre og givet op, og derefter vurderet varelageret til tabte penge, som en kær kollega siger til mig i Oslo, hvis man gerne vil sælge produkter, så vil det være idiotisk at starte i vores forretning, da kunderne kan købe produkterne til samme pris som vi kan. Derfor kalder jeg det idiotisk at købe varelager.

DubLi lavede systemet om utallige gange i løbet af de sidste par måneder, for som sagt at flytte 'klikkeriet' til kunderne, frem for BA'ere.

- De er stadig ikke helt færdige, og jeg og mit hold af folk går selvfølgelig og afventer opdateringerne.
Så snart systemet bliver lavet om så vi kan tjene penge på det, uden det store besvær, så gør vi selvfølgelig det. 
- Lige nu fokuserer vi dog på andre lande - Skal nok holde dig opdateret når vi knækker algoritmerne næste gang :) 

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 11:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kedde, jo jeg spilder tiden, for jeg har i bund og grund ingen interesse i DubLi. Har set programmet nu og er overrasket over hvor tåbeligt Villads har opført sig. Burde være smid ud grundlag eller at han selv måtte betale en del af de penge folk er blevet snydt for.

Jaja det er muligt at drukne, men derfor er der jo ikke nogen grund til at opfordre folk til at hoppe i vandet 200 km fra kysten. Hvis jeg tager forretningsbrillerne på, så kigger jeg jo på investerings beløb, og derfor spørger jeg som jeg gør. Hvis folk har brugt 50-100.000 på auktioner hvor de forsøgte at vinde gavekort, så lyder det som om der er noget galt, både med systemet og folk der hopper på.

Aktie detaljerne er fuldstændig latterlige. 

Kedde, man skal jo også kunne stå ved det man arbejder med, så jeg syntes din kommentar om Lone Ilved er forkert. Hvis hun føler at hun skal lokke folk, så syntes jeg hun gør det helt rigtige. Hun siger absolut ikke at hun ikke gider arbejde, men at hun føler sig bundefanget - her burde der have været en alarmklokke der ringende hos hendes sponsor og andre opad.

/Martin

Tilmeldt 10. Sep 12
Skrevet kl. 11:36

Martin, hvis du spilder tiden, så skynd dig at finde på noget andet for tid er det eneste der "limited" af vorherre, du har kundet du har fået, nå, sidespring.

Martin Slot:
Aktie detaljerne er fuldstændig latterlige. 

...øh..?? fra kontant ellerhvad ? ikke forstået.

Martin Slot:
Kedde, man skal jo også kunne stå ved det man arbejder med, så jeg syntes din kommentar om Lone Ilved er forkert. Hvis hun føler at hun skal lokke folk, så syntes jeg hun gør det helt rigtige.

der må klart ligge en forkert presentation til grund for der bliver man altså gjort opmærksom på, hvordan det virker, og så burde hun have stået af dér!. hvorfor gjorde hun det ikke ? hvad er det der gør, at folk (ja et generelt ? ) ikke selv tænker lidt ? årsag søges

Martin Slot:
her burde der have været en alarmklokke der ringende hos hendes sponsor og andre opad.

helt klart ja!.

Side 16 ud af 33 (329 indlæg)