Hej Martin,
ved ikke om det er mig eller Chr. H du vil have fat i, men nu du alligevel "spilder" tiden, (hehe) så kan du jo læse mit "input".
Du spilder ikke tiden. Du vil sætte dig mere ind i det, og det er en fin holdning at have, der bekræfter, at du er et indlæg værd.
Det var noget værre noget , som kontant havde skruet sammen.
Hvordan kan anonyme" peter " føle sig truet på livet ? jeg kan gå med til at være ilde set i Dubli-kredse, men så er den da heller ikke længere...da er min verden skruet anderledes dér.
Er det muligt for folk at tabe 30-100.000,- og hvad er det disse penge bruges på?
det er også muligt, at drukne i havnen fordi jeg har sagt der ligger en skat på bunden...er man så naiv ? blåøjet? det er oldgammelt materiale som de har fat i, og jeg tror da det er muligt...men igen, så er man heller ikke for spids..
disse penge er nok omsat til "credits" der er en Valuta indenfor dubli. du kan sammenligne dem med poletter til spillemaskiner, for at have en éns valuta over hele verden.
Essensen er, at bruge dem til køb af gavekort (med rabat), hvergang du vil se hvad den aktuelle pris er, så skal du betale med en credit, og når prisen er rigtig, så trykker man køb nu. nu kan man jo nemt bruge en del penge, hvis strategien er forkert, for det er jo muligt at bare trykke vis pris, og så aldrig købe noget, så bliver beholdningen jo tom på et tidspunkt.
strategien går ud på, at bruge en credit for at se prisen, og så vente til andre byder med, men det kan ikke ses, derfor venter man lidt og bruger nu en credit mere, har andre trykket "vis pris" 18 gange, så er det med at slå til og købe det. (nu er prisen faldet med 18*20 cents =3,60euro)
du har selv brugt (som guld) 2*30cent = 60 cent, ..3,60 minus 60 cent er 3 euro tjent.herfra trækkes håndteringsgebyr på 50 cent og resten er fortjeneste. (gør dette hundrede gange, og du har nu min. 250 Euro, lyder af mange kort, men det er det ikke for der sidder folk og køber tusinde af disse kort)
nu kan der midlertidig dukke en rabat op ved selve købet som trækkes fra din købspris der kan være op til 70 %, og så tjener man ekstrem meget mere, det er ideen med kortene.
dette var det relle regnestykke.
...(som guld).. vil sige at creditspakken indeholder 7500 stk og koster 2250Euro = 0,3 cent stykket. (2250 Euro = små 17.000 kroner, de sidst penge op til 19.200 er for markedsføringsværktøjet (et tilbud ) og licensen.)
kan dette ikke findes ud af, så er der tab på vej, klart.
Vil en person der har været i DubLi forretningen 6 måneder for at tjene penge blive kaldt en kunde?
kan jeg ikke svare da jeg ikke forstår det ??. Men der skal skelnes meget mellem kunde og partner.
partneren er den der arbejder med at vise siden til kunderne. kunderne er dem der handler på shopping siden og bruger alt det andet der er gratis på siden.
har man abo. følger der flere fordele.
Nu kan en reel kunde godt tjene lidt ved siden af fordi der er kundebelønningsprogrammet der starter med:" skaf en ny kunde, og du får 2 euro hver måned". (gælder for dem med vip. abo.) der er også belønninger på vej til gratis kunder (dem der ikke har et abo. men som handler der gratis)
Generelt mener jeg ikke man kan tabe så mange penge på at starte MLM, så det overrasker mig lidt
også mig, men tror det er naivitet der er synderen. Ved ikke om du bed mærke i Lone Ilveds udtale, hun har for over et år siden betalt 20.000 og så har hun ikke lyst til at arbejde...det hænger jo ikke sammen med, at det skal man altså, for at få noget ud af forretningen. (hendes veninde har nok ikke gjort sit arbejde godt nok, ved ikke at følge sit ansvar som sponsor.)
Jeg har set enkelte tilfælde hvor folk har købt "idiotiske" varelagre og givet op, og derefter vurderet varelageret til tabte penge,
Hos Dubli er det et tilbud til sine partnere om at købe en beholdning af credits, ikke krav. (men "idiotisme" ikke at gøre det) fordi disse credits (du ved nu hvad de skal bruges til) bliver solgt til dine vip kunder. og derved tjener du også lidt fordi du som partner giver mindre for dem, end kunderne gør. Du sælger ikke selv, det gør dubli for dig.
Andet du gerne vil vide så kom glad igen..
venlig hilsen Kedde.
Var det den anden Christian du ville have svar fra, så tror jeg nok det skal komme.