Hej Christian Om det er tyndbetonet kan jeg ikke forholde mig til. Udfra det man ser er det jo et firma der bruger alle bad tricks for at tjene penge. DUMT at man overhovet skal investere så mange penge. Men synes nu meget godt om programmet. |
Hej Seref,
Eftersom jeg sad i 2.række fik jeg det hele serveret og har derved (mener jeg) mere viden end de seere, der intet aner andet end det der blev vist.
Seref Dogan:Udfra det man ser er det jo et firma der bruger alle bad tricks for at tjene penge. DUMT at man overhovet skal investere så mange penge.
kan sagtens følge dig, hvis du ikke har nærmere information om, hvad dubli egentlig er for en størrelse. (vil jeg kun komme ind på hvis du er interesseret ellers er det jo ligemeget og kedeligt)
men jeg kan ikke se de "BAD" tricks du nævner. Jeg har betalt min Licens på 1050.- og ellers benyttet mig af forskellige tilbud for at komme hurtig fra start. Indtil videre har jeg ikke fortrudt noget som helst, og er en glad mand i min egen lille forretning. Som de fleste MLMére nok er.
konceptet er simpel: jeg viser duplis shopping portal og forklarer hvordan den virker, hvis kunden synes om det, kan vedkommende registrere sig med navn og e-mail adresse og så derefter gå i gang med at handle i de webshops, som kunden kender i forvejen og derved få (i snit) 5% tilbage af købsbeløbet. thats it.
bid mærke i, at det ikke har kostet en krone for kunden.
det var kundedelen.
partnerdelen er ligeså simpel. køb en licens (1050) og kom i gang, nu tjener du 5% af dublis indtægter på den kunde du har vist siden (når han handler, ellers ikke)
nu kan der vælges om vil investere mere eller ej.
Dersom nogen "skælder ud" i MLM verdenen, er nok fordi, ja her er mange årsager, manglende træning af partner, utålmodighed, utilstrækkelighed osv osv. det er sjældent produktet det er galt med..
Det hvad Kontant har vist er jo baseret på oplysninger, der er oldgamle, og så undrer det mig, hvorfor folk ikke stopper hvis de synes det ikke er noget for dem.
Tænk på, at der er sket en rivende udvikling, temmelig hurtig. DubLi er ikke hvad det har været.
Det som Kontant også kørte på, var gavekort auktionerne men det er altså ikke noget man lige fatter på fem minutter, og mere tid tror jeg ikke Kaare har brugt på det.
Så har de været omkring ulovlig vennehvervning. Jeg kan ikke finde det ulovlige da det er Webbutikken der betaler en kommission til dubli efter salget, som er med til at dække min løn.
og det mest uforstående jeg har mødt, var da Jurist Tina Dhanda fraråder folk konceptet...hun er skyld i, at du kan betale fuld pris på en vare du køber, og ikke får muligheden for at få nogle penge af dit køb hjem igen..forstår det ikke..
har også syntes om programmet, men da jeg nu ved, at det er sensationsjournalistik, er jeg ikke fast seer af kontanten længere, for de garanteret ødelagt noget for nogen som der ikke er hold i. Bevares der skal nok være nogle "rigtige" udsendelser, men så skal alt atså også på bordet. ikke kun det negative. Folk har jo ikke en jordisk chance for at se begge sider af en sag, når den kun dækkes af én part.
Michael var tilbød et live interview, men det afslog de...hvorfor?
hilsen Christian K.