Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dubli Network - Argumenter imod og for..

Side 13 ud af 33 (329 indlæg)
Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

get-staked.com:
Jeg fik oplyst at det skulle være betalende vip kunder før jeg ville få procenter af deres køb - sikker på at jeg tjener 5% på gratiskunder?

HELT sikkert.

get-staked.com:

Hvad er de 5% af? Dublis avance er vel ikke mere end 10% så lad os sige at en af mine gratis kunder køber noget for 1000 kr

Så får gratiskunden 2% rabat, altså 20 kr

Glem kundens andel.

hvis din kunde køber for 1000kr. skal butikken (i snit) betale 100.- til dubli, heraf tjener du en femmer.ja.

er du med på broncepakken hedder det en tier.

er du på guld hedder den 25 kroner.

OG SÅ TIL DET SJOVE...hehe

Via kundepoint avancerer du AUTOMATISK til enten det ene eller det andet.

4 vipkunder udløser fortjeneste som om du havde broncepakken (10 %)

18 vipkunder udløser fortjeneste som om du havde guldpakken (25 %)

selv om du ikke har købt disse pakker.

det er lønnen for en stor indsats.

DubLi.com/4820665 for en sjovere shopping oplevelse ... cjkley@gmail.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:59

Niveauerne ligger sådan her:

Licens - 5 %

Bronze - 10%

Sølv - 15%

Guld - 25% 

Starter man ud på en licens, kan man følge systemet til at bygge sit indtjeningsniveau op, uden at skulle investere et større beløb. Det kræver at man er tålmodig indtil man har opnået de højere niveauer.

HELDIGVIS er der en fordel i det her system:

"Beløbet, som en Ambassadør kan tjene på personlige kunder, varierer fra 5 % til 25 %. Den procentuelle kommission, som Ambassadøren tjener, afhænger af Ambassadørens personlige Credits køb, som han/hun har akkumuleret over en periode på 12 sammenhængende måneder."

US$20 / 15€ / AUD 22.50 -- US$574 / 425€ / AUD 647 5%
US$575 / 426€ / AUD 648 -- US$1.349 / 1.000€ / AUD 1.530 10%
US$1.350 / 1.001€ / AUD 1531 -- US$2.994 / 2.220€ / AUD 3.375 15%
US$2.995 / 2.221€  / AUD 3.376 and over 25%

Det vil altså sige, at hvis du starter med, i din første måned, at købe en Licens, og 105 Credits til en samlet pris på 200 euro i alt.
Så har du 105 Credits, eller 4 VIP abonnementer. Dit mål for første måned er, at tegne 3 nye VIP kunder op, på din egen kundeprofil.

Næste måned får du udbetalt 60 Euro for de 4 VIP abonnementer.
Dit samlede credits køb lå før på 60 Euro, og nu køber du 105 credits igen.
Så er det samlede køb på 120 Euro, og samtidig er der også blevet sat nogle penge ind fra dine kunders varekøb.
Når du rammer et totalt credits køb på 426 Euro, så opnår du 10% i komission - Altså en fordobling af din tidligere komission.
sådan kan man køre det i ring. Langsom men sikker opbygning.
Imens sørger du selvfølgelig for at præsentere muligheden for så mange som muligt, og får startet en masse op til at gøre det samme.
På den måde er omkostningerne for at starte op sat helt i bund, så længe man er tålmodig. 

Tilmeldt 2. Feb 12
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 17:06

Det var bestemt ikke den presentation jeg har fået.

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 17:18

Hej Get Staked

Det er desværre det som er problemet i de fleste network marketings firmaer. At det er den enkelte distributør som er ansvarlig for at give de rigtige oplysninger. det er desværre også fjolser i denne branche, som virkelig er dårlige sælgere.. Problemet er bare de gør det nederen for alle os andre, der forstår at håndtere en mlm butik, at vi skal diskutere med dem, som en gang har fået en dårlig behandling.. 

God søndag

mvh

Jacob

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:30

Jacob Marquez:

Hej Get Staked

Det er desværre det som er problemet i de fleste network marketings firmaer. At det er den enkelte distributør som er ansvarlig for at give de rigtige oplysninger. det er desværre også fjolser i denne branche, som virkelig er dårlige sælgere.. Problemet er bare de gør det nederen for alle os andre, der forstår at håndtere en mlm butik, at vi skal diskutere med dem, som en gang har fået en dårlig behandling.. 

God søndag

mvh

Jacob

Elsker dig og dine kommentarer Jacob. :D Genialt.

Er helt enig med ovenstående. 
Men Staked, opsøg de mennesker der ønsker at du får succes. Det er mit bedste råd. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:32

Jacob Marquez:

Hej Get Staked

God søndag

mvh

Jacob

det fordi man kan starte så let op med et lille beløb I mlm  , vis en webshops startes op er det ens eget navn og image man står for

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 17:35

get-staked.com:

Jeg forstår ikke hvad du mener her?

Er det 150 brugere man får hvis man køber reklamefilm, koster den $1000, eller hvordan er det?

Ja.

her er specificeringer.:

Licens 1050.- (een gang)

broncepakke 3240.- (een gang og valgfrit, hvis du tager den med tjener du 10 % på kunders handel og kan bygge forretning og hvis ikke tjener du 5% og går glip af credits indtjæningen) men der kan sagtens bygges en fornuftig indtægt på det, kræver bare man gider lave noget arbejde. og når den første indtægt viser sig, kan man jo opgradere med denne indtjening (deudover som nævnt bliver dine kundepoints talt sammen og har du det der skal til, bliver du aflønnet tilsvarende (måned for måned)

derfor kræves det at man laver noget.

markedsføringværktøj : 1200.- (valgfrit men god at have hvis du arbejder med nettet, ikke nødvendig hvis du arbejder i felten)

1. måneds eget vip abo.:149.- (også valgfrit men god hvis du handler selv meget og samtidig et værktøj når man er forhandler, for det er ligesom slutresultatet)

saldo.: 5600.- (ca.)

Det allerbilligste er :

licens: 1050.- og så arbejd, arbejd, arbejd. så kommer slutresultatet til at være det samme. (igen fordi du kvalificerer dig via kundepoints)

informercials: (tv kampagnen som er garanteret 150 kunder) 1000 USD. (ca 6000.-)

desværre kan denne ikke købes længere fordi den 1. og nr. 2 er gået i luften. men den kommer igen.

og der frit for hvor mange af disse andele man vil have.

mere ??

DubLi.com/4820665 for en sjovere shopping oplevelse ... cjkley@gmail.com

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Skrevet kl. 17:35

Ja men er seriøst.. Jeg frygter det selv nu, jeg er jo som du ved, i gang med at starte nyt mlm koncept op i DK, og frygter at der kommer en eller anden spadser, der slet ikke kan repræsentere min forretning.. Det er jo desværre meget svært at håndtere for det enkelte mlm firma hvem der bliver signet op.. Derfor synes jeg der skal være meget klare regler og politikker i hvert enkelt mlm firma..

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Skrevet kl. 17:36

mit indlæg var til Christian Høegh

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:
det fordi man kan starte så let op med et lille beløb I mlm  , vis en webshops startes op er det ens eget navn og image man står for

På ingen måde. Det handler om at der findes lederere, som ikke kan finde ud af at præsentere forretningen ordenligt, fordi de ikke er blevet lært ordenligt op.
Det er meget normalt fejl i MLM netværk, som de seriøse mennesker i branchen ignorerer fuldstændig.
Jeg ved, at uanset hvad, så er konceptet i DubLi fordelsagtigt og banebrydende.
Det er MIN forretning, og MIN succes, afhænger af succesen på de folk jeg starter op.
Hos mig bliver man ikke sluppet af syne før man kan klare sig selv. Og det tager lang tid, men når man er klar, så har man også en bunke erfaring der vil noget.  

Side 13 ud af 33 (329 indlæg)