Jeg skulle mene, at det du efterspørger kan laves i langt de fleste større gratis cms'er. Du har flere gange nævnt Joomla som en løsning. Jeg har lavet et online videokursus i Joomla CMS, der pt. består af lidt over 60 danske videoguides til Joomla CMS. Jeg har produceret og lavet det hele selv og har allerede ret mange 'studerende' tilmeldt. Jeg skulle mene, at du igennem mit onlinekursus vil få redskaberne til at lave alt det du efterspørger. Da jeg har lagt rigtig meget energi i produktet er det naturligvis ikke gratis. Jeg er dog så sikker på mit produkt, at jeg tilbyder alle en 3mdrs fuld tilfredshedsgaranti: Hvis du ikke mener produktet er pengene værd, så får du dine penge tilbage. Det er altså helt risikofrit for dig, at tilmelde dig. Du kan læse meget mere om indholdet af kurset her: http://joomla-universitetet.dk/ - jeg håber du vil tilmelde dig. Og hvis ikke, så ønsker jeg dig alligevel alt de bedste held og lykke med at få din hjemmeside op at køre :) |
Hej Morten
Det lyder som et spændende projekt. Jeg vil gerne byde mig til i tilfælde af du mangler en skribent til indholdet på din hjemmeside. Er det tilfældet kan du fange mig på sund@sundnu.com.
Under alle omstændigheder vil jeg ønske dig held og lykke med din nye kommende hjemmeside :-)
med venlig hilsen
Anja Nielsen