Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amerikansk webhotel

Side 1 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er med servere i USA!

Jeg håber på lidt hjælp fra jer.

Jeg er nu langt om længe nået dertil, hvor jeg skal vælge et amerikansk webhotel. Jeg har tidligere læst tråde om dette emne, men det er efterhånden længe siden (måske der er sket en del siden da?) - så jeg vil gerne høre om jeres erfaringer med nedenstående amerikanske webhoteller:

1)  Bluehost.com

2)  Dreamhost.com

3)  Justhost.com

4)  Linode.com  (Ifølge min programmør er der her tale om virtuelle Linux servere, som ikke er helt almindelige webhoteller - men webhoteller for nørder. Aner ikke hvad det vil sige, men det er der muligvis nogen af jer Amino'er, der gør? :-).

Mange tak for al input!

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:54

4)  Linode.com 

Linode er ok... Ellers er det bedste billige alternativ jeg kender nok HostGator.. :-)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:00

Tak for svar, Jannik :-)

Det behøver ikke være det billigste. Det vigtigste er, at det virkelig fungerer (support, etc.).

Benytter du selv Linode.com? Hvis ja, har du så haft brug for deres support - og hvor hurtigt vendte de tilbage?

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 20:39

TT Tekstforfatter:
1)  Bluehost.com

Bluehost.com fungerer rigtigt godt

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:22

@Henrik: Tak for svar :-)  Bluehost.com er umiddelbart dem, jeg hælder mest til, da jeg mindes at have læst en del udtalelser fra tilfredse Amino'er.

Kunne dog godt tænke mig at vide lidt mere om folks erfaringer med Linode.com...

Fra København Ø
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 215
Fra  Europanet.dk Skrevet kl. 21:41
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:49

Henrik Frydenborg Hansen:

Uanset hvad du vælger, tror jeg du bliver glad for at vælge amerikansk. Man får ganske enkelt meget mere for pengene. Jeg har ingen erfaring med ovennævnt, men er ganske glad for www.asmallorange.com

De har netop lanceret et nyt koncept, proactive support. http://blog.asmallorange.com/all-about-proactive-support/

Tak, Henrik :-) Læser lige lidt mere om asmallorange.com...

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 22:06

Uanset hvad du vælger, tror jeg du bliver glad for at vælge amerikansk. Man får ganske enkelt meget mere for pengene.

Hvis du vil markedsføre en dansk hjemmeside på et .dk domæne og det skal målrettes mod Danmark på Google, så har jeg læst at du skal vælge en server, der geografisk ligger i Danmark, 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:17

Gita Street:

Uanset hvad du vælger, tror jeg du bliver glad for at vælge amerikansk. Man får ganske enkelt meget mere for pengene.

Hvis du vil markedsføre en dansk hjemmeside på et .dk domæne og det skal målrettes mod Danmark på Google, så har jeg læst at du skal vælge en server, der geografisk ligger i Danmark, 

Det er helt korrekt! Men må gå ud fra, at Henrik Frydenborg Hansen hentyder til sider, der netop skal findes af amerikanere Smile. Ligesom mit kommende website! Wink

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 22:18

Nogen der ved hvor man kan finde bedømmelser af de forskellige hosts?

Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Side 1 ud af 5 (45 indlæg)