Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amerikansk webhotel

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Taastrup
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 422
Fra  arendtsen.dk Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik Hansen:

Jo da :) 0 min nedetid og windows? Det ville da være løgn, hvis jeg havde påstået det kan lade sig gøre på en 3 års periode ;)

Så jo de tilbyde absolut kun Linux :)

Men de er jo ejet af RackSpace, som vidst kan levere præcis det du peger på.. Men det koster også derefter ;)

Nu tænkte jeg faktisk mere på en FreeBSD. Ikke Windows. Jeg fortrækker en shell. ;-)
Men kunne da være man skulle tage et lille kig. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:27

Martin Arendtsen:
Nu tænkte jeg faktisk mere på en FreeBSD. Ikke Windows. Jeg fortrækker en shell. ;-)

BSD kører bare ikke godt som virtual.. Jeg har set mange prøve, men jeg har aldrig set nogle kører drift på det - på seriøs basis.. Det skulle kunne kører under BSDJail - men selv det stinker vist..

Hvis du skal bruge FreeBSD, så skal du have fat i en dedikeret server :)

Men btw! Det er et feedt operativ system, vi bruger det selv til hovedparten af vores webservere på MaxiWeb... Det er så møg stabilt, og fedt at arbejde under.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:30

Martin Arendtsen:

Her kan du se deres image-sortiment.

Fra Taastrup
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 422
Fra  arendtsen.dk Skrevet kl. 10:33

Jannik Hansen:

BSD kører bare ikke godt som virtual.. Jeg har set mange prøve, men jeg har aldrig set nogle kører drift på det - på seriøs basis.. Det skulle kunne kører under BSDJail - men selv det stinker vist..

Hvis du skal bruge FreeBSD, så skal du have fat i en dedikeret server :)

Men btw! Det er et feedt operativ system, vi bruger det selv til hovedparten af vores webservere på MaxiWeb... Det er så møg stabilt, og fedt at arbejde under.

Njae... jeg ved nu ikke... jeg syntes de er kommet efter det.
rootbsd.net samt arpnetworks kører ganske fint med deres bsd vps'er. (Og jeg har en hos hver så jeg burde vide det. ;-) )

Det er nemlig lige det, det er. :-)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:52

prøv lige at kigge på Godaddy inden du vælger noget

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 11:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

H∑nning:
prøv lige at kigge på Godaddy inden du vælger noget

Nej, lad være. Jeg har godt nok haft meget besvær med de bævere, siden jeg gik igang med at opbygge engelske MFA-sider. Ud af de meget få ting, jeg gerne ville have gjort anderledes, er et webhotel fra GoDaddy en af dem. Stick out tongue

Fra Aarhus
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:03

Hej Thomas,

Det lyder ikke som om du skal rode dig ud i VPS line nu (Mere administration).

Tag et kig på http://www.inmotionhosting.com. Jeg har hørt godt om dem flere steder og de virker seriøse.

Mht. SEO diskusionen så det rigtigt at geografi indvirker på din rank. Dvs. er dit site placeret i DK vil din ranking være højere på google i danmark og så fremdeles.

Held og lykke med projektet.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 12:02

Simon Thougaard Frandsen:

Bluehost.com er superprof. Jeg valgte dem som min første host fordi wordpress.org anbefaler dem til wordpress og fordi de er så store så let at finde hjælp på google hvis man støder ind i et problem.

Jeg sidder også med fornemmelsen af der virkelig er styr på tingene hos dem og den lave pris skyldtes stordrift.

Simon

Super! Yes Min side er også bygget op i Wordpress.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 12:19

Niels Reinau Harrestrup:

Hej Thomas,

Det lyder ikke som om du skal rode dig ud i VPS line nu (Mere administration).

Tag et kig på http://www.inmotionhosting.com. Jeg har hørt godt om dem flere steder og de virker seriøse.

Mht. SEO diskusionen så det rigtigt at geografi indvirker på din rank. Dvs. er dit site placeret i DK vil din ranking være højere på google i danmark og så fremdeles.

Held og lykke med projektet.

Hej Niels!

Tak for input. Jeg kigger også lige nærmere på inmotionhosting.com :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Nørresundby
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 148
Fra  NemTilmeld.dk Skrevet kl. 12:59

Du skriver ikke så meget om hvilke krav du har til den host du leder efter.

Der er mange forskellige muligheder.

Shared hosting, virtual dedicated VDS/VPS og dedicated.

Alle kan fåes med og uden management i forskellige niveauer. Vi bruger kun managed da vores tid er bedre brugt på butikken end at drifte webservere.

Umiddelbart lyder det som om du skal bruge noget shared hosting til en wordpress installation hvilket er en beskeden opgave for en server - forudsat trafikken er moderat.

Så det du skal kigge efter er hvor god en host's support er og at de sørger for deres shared hosts ikke får lov at komme i nærheden af at bruge alle resourcer.

Vi har i 9 år brugt amerikanske webhoteller. Primært dedicated servere.

Vores nuværende hoteller er:

www.mojohost.com (Miami)

www.nationalnet.com (Atlanta)

www.advancedhosters.com (Ashburn og Fremont)

www.isprime.com (New York) og (Amsterdam)

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)