Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amerikansk webhotel

Side 2 ud af 5 (45 indlæg)
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er helt korrekt! Men må gå ud fra, at Henrik Frydenborg Hansen hentyder til sider, der netop skal findes af amerikanere Smile. Ligesom mit kommende website!

Det er tydeligt at du vidste det, men udfra hans formulering ville jeg gætte at han ikke gjorde. Held og lykke med den amerikanske host. Håber du måske deler dine fremtidige erfaringer. Jeg ved jeg har gjort en del fejlkøb igennem tiderne mht danske webhosts :-)

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:41

Gita Street:

TT Tekstforfatter:
Det er helt korrekt! Men må gå ud fra, at Henrik Frydenborg Hansen hentyder til sider, der netop skal findes af amerikanere Smile. Ligesom mit kommende website!

Det er tydeligt at du vidste det, men udfra hans formulering ville jeg gætte at han ikke gjorde. Held og lykke med den amerikanske host. Håber du måske deler dine fremtidige erfaringer. Jeg ved jeg har gjort en del fejlkøb igennem tiderne mht danske webhosts :-)

Tak. Og det skal jeg nok :-) Du har godt nok også en hel del sider undervejs, kan jeg se! Bliver spændende at følge. YesSmile

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København Ø
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 215
Fra  Europanet.dk Skrevet kl. 22:48

Gita Street:
TT Tekstforfatter:

Nej, jeg tænkte nu på danske sider også. Jeg er ikke ekspert på dette, men jeg mener at server location har stort betydning, såfremt man IKKE anvender lande-specifik domæne som fx .dk eller .de og man
IKKE i webmaster tools har fortalt google, hvilket land/sprog siden er rettet imod.

Det kan have en betydning, men jeg har OGSÅ læst, at sidehastighed mv. også har effekt på google-ranking. Jo hurtigere din side loader, jo bedre ranking. Og god og hurtigt hosting er dyr i Danmark, synes jeg. Man kan måske få support man-fre 8-16 og så måske få et flabet svar. Jeg foretrækker lightening fast 24/7-365 kompetent e-mail support.

Jeg vil tro, at aktiv opsætning og diagnostering af googles meddelser i webmaster tools er mindst ligeså vigtigt som server location.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 23:03

TT, Tak, bliver også spændende at følge dit SmileYes

Henrik, Supergod pointe. Det med hastighed har jeg også læst. Jeg kender ikke til hvordan de vægter. Har ikke de store erfaringer med SEO, men er i gang med at læse om det Smile

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:11

TT Tekstforfatter:

Tak for svar, Jannik :-)

Det behøver ikke være det billigste. Det vigtigste er, at det virkelig fungerer (support, etc.).

Benytter du selv Linode.com? Hvis ja, har du så haft brug for deres support - og hvor hurtigt vendte de tilbage?

Jeg har haft brugt Linode - men det er vel ved at være 1,5 år siden jeg flyttede det sidste jeg havde hos dem.. Jeg forelskede mig lidt i SliceHost VPS løsninger - tror jeg har haft fat i deres support 2 gange.. Den ene gang, fordi jeg skulle have en ekstra IP-adresse, og den anden gang, fordi deres opdatering af mit VISA kort ikke fungerede. Begge gange med svar indenfor 5 min.. Men SliceHost er jo en server, og leveres kun med Linux, dvs du driver sådanset selv webhotel - via din egen server. Hvis du er klar til det, så er SliceHost de bedste i min optik.. Har 4 forskellige VPS'er hos dem, to af dem siden 2008 - med hele (hold nu fast) - 0 min nedetid :-) Det kan jeg lige leve med :)

Fra København Ø
Tilmeldt 7. Sep 08
Fra  Europanet.dk Skrevet kl. 23:21
Fra Taastrup
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 422
Fra  arendtsen.dk Skrevet kl. 23:21

Jannik Hansen:
Jeg har haft brugt Linode - men det er vel ved at være 1,5 år siden jeg flyttede det sidste jeg havde hos dem.. Jeg forelskede mig lidt i SliceHost VPS løsninger - tror jeg har haft fat i deres support 2 gange.. Den ene gang, fordi jeg skulle have en ekstra IP-adresse, og den anden gang, fordi deres opdatering af mit VISA kort ikke fungerede. Begge gange med svar indenfor 5 min.. Men SliceHost er jo en server, og leveres kun med Linux, dvs du driver sådanset selv webhotel - via din egen server. Hvis du er klar til det, så er SliceHost de bedste i min optik.. Har 4 forskellige VPS'er hos dem, to af dem siden 2008 - med hele (hold nu fast) - 0 min nedetid :-) Det kan jeg lige leve med :)

Men kun linux ikke?

Fra København Ø
Tilmeldt 7. Sep 08
Fra  Europanet.dk Skrevet kl. 23:22
Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 23:23

Bluehost.com er superprof. Jeg valgte dem som min første host fordi wordpress.org anbefaler dem til wordpress og fordi de er så store så let at finde hjælp på google hvis man støder ind i et problem.

Jeg sidder også med fornemmelsen af der virkelig er styr på tingene hos dem og den lave pris skyldtes stordrift.

Simon

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:25

Martin Arendtsen:

Jannik Hansen:

Men kun linux ikke?

Jo da :) 0 min nedetid og windows? Det ville da være løgn, hvis jeg havde påstået det kan lade sig gøre på en 3 års periode ;)

Så jo de tilbyde absolut kun Linux :)

Men de er jo ejet af RackSpace, som vidst kan levere præcis det du peger på.. Men det koster også derefter ;)

Side 2 ud af 5 (45 indlæg)