Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sager med Way2Web?

Side 6 ud af 9 (81 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Petsupply.dk:

Mener at de har noget kundeservice over messenger, er der ikke en der har en konto og kan spørge dem?  mail: kundeservice@w-2-w.dk mener jeg

Den er offline....

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Ringkøbing
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:59

:-) HA HA TIL DET!!!!!

Jeg har skrevet 10 emails til dem på begge deres kundeservice adresser kundeservice@e-cart.dk og kundeservice@w-2-w.dk uden svar.

Første email sendte jeg kl. 16.10 igår da shoppen gik ned.

Jeg har også før spurgt dem om ikke man kunne tage en backup af databasen, men de har kun mulighed for at lave en backup som .txt fil.

Det er mig bare ubegribeligt at de ikke har sendt en varsel ud til deres kunder om server nednbrud eller i værste fald hvis de er ved at lukke firmaet ned.

Vi betalte for 1 uge siden for de næste 3 måneder, så de har da 1500 kr. på deres konto :-)

Jeg kan kun ærge mig gul og grøn over ikke at have set advarselslamperne og fundet en seriøs shopudbyder tidligere. Nu er flytningen sat igang og vores nye shop kører fra imorgen, men 2 dages omsætning tabt samt en forfærdelig masse bøvl og utilfredse kunder til følge æv.æv 

Hvis nogen skulle møde Jacob, så hils ham endelig fra mig.....

Mvh Kristian - Netcentret.dk

Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:04

ja man skulle have vist det var sådan et fuskerfirma..

dags dato er alt nede ved dem, og ingen responds..

Så nu ser det ud til man skal ud og sætte en helt ny shop op igen..

Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:06

og nu er de gået helt i sort..

Skulle man desværre havde vist dengang man opretted sig..

Ingen svar på deres mail, og ens side har været nede i flere dage..

Nogen der ved om firmaet er lukket?

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 14:24

Jeg vil i hvert fald gerne vide hvad de har gang i, og de lukker eller går konkurs.

Tror iøvrigt at der var rigtig mange der havde betalingsfrist i slutningen af januar, så mon ikke der er rigtig mange der har noget i klemme.

Jeg har ikke den fjerneste ide om hvad jeg skal nu. Jeg har ikke så meget erfaring indenfor webshops, så er der nogen der kan anbefale nogen? (valgte først W2W fordi de var billige).

Og nogen der ved hvor lang tid det tager at flyrtte sit domæne? (de er nok ikke lige til at komme ud af kløerne på)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:28

Catt:

Og nogen der ved hvor lang tid det tager at flyrtte sit domæne? (de er nok ikke lige til at komme ud af kløerne på)

Selve flytningen af et .dk domæne tager max 24 timer. I mellemtiden kan der så sættes en osCommerce shop op (den samme slags som du brugte).

Der er mange andre udbydere på markedet, men Dandomain og Scannet er nogle af de rigtigt store... jeg tror næppe at de lukker i morgen.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 14:28

Petsupply.dk:

Mener at de har noget kundeservice over messenger, er der ikke en der har en konto og kan spørge dem?  mail: kundeservice@w-2-w.dk mener jeg

Det har de også, men den er de skam ikke online på ...

Webshop med kvalitet i børnehøjde - www.vildbasser.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 14:30

Men vil w2w så slippe det så hurtigt?

Jeg tænker de ikke kan give noget fra sig som de ikke kan få adgang til?

Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 14:32

Kristian Bjerregaard:

:-) HA HA TIL DET!!!!!

Jeg har skrevet 10 emails til dem på begge deres kundeservice adresser kundeservice@e-cart.dk og kundeservice@w-2-w.dk uden svar.

Første email sendte jeg kl. 16.10 igår da shoppen gik ned.

Jeg har også før spurgt dem om ikke man kunne tage en backup af databasen, men de har kun mulighed for at lave en backup som .txt fil.

Det er mig bare ubegribeligt at de ikke har sendt en varsel ud til deres kunder om server nednbrud eller i værste fald hvis de er ved at lukke firmaet ned.

Vi betalte for 1 uge siden for de næste 3 måneder, så de har da 1500 kr. på deres konto :-)

Jeg kan kun ærge mig gul og grøn over ikke at have set advarselslamperne og fundet en seriøs shopudbyder tidligere. Nu er flytningen sat igang og vores nye shop kører fra imorgen, men 2 dages omsætning tabt samt en forfærdelig masse bøvl og utilfredse kunder til følge æv.æv 

Hvis nogen skulle møde Jacob, så hils ham endelig fra mig.....

Mvh Kristian - Netcentret.dk

Hvad har du så valgt? Jeg har allerede en på beding, men det skal lige laves færdigt først... og egentlig kan jeg på ingen måde overskue hvordan jeg skal få banket alle varer ind igen, har jo intet at se efter så det er 100% forfra og det er ikke lige der tiden er i øjeblikket.

Webshop med kvalitet i børnehøjde - www.vildbasser.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:33

Catt:

Men vil w2w så slippe det så hurtigt?

Jeg tænker de ikke kan give noget fra sig som de ikke kan få adgang til?

Dit domæne kan flyttes uden deres indblanding.... hvis du står som ejer af det og det er et dk-domæne.

Side 6 ud af 9 (81 indlæg)