Den er offline.... |
:-) HA HA TIL DET!!!!!
Jeg har skrevet 10 emails til dem på begge deres kundeservice adresser kundeservice@e-cart.dk og kundeservice@w-2-w.dk uden svar.
Første email sendte jeg kl. 16.10 igår da shoppen gik ned.
Jeg har også før spurgt dem om ikke man kunne tage en backup af databasen, men de har kun mulighed for at lave en backup som .txt fil.
Det er mig bare ubegribeligt at de ikke har sendt en varsel ud til deres kunder om server nednbrud eller i værste fald hvis de er ved at lukke firmaet ned.
Vi betalte for 1 uge siden for de næste 3 måneder, så de har da 1500 kr. på deres konto :-)
Jeg kan kun ærge mig gul og grøn over ikke at have set advarselslamperne og fundet en seriøs shopudbyder tidligere. Nu er flytningen sat igang og vores nye shop kører fra imorgen, men 2 dages omsætning tabt samt en forfærdelig masse bøvl og utilfredse kunder til følge æv.æv
Hvis nogen skulle møde Jacob, så hils ham endelig fra mig.....
Mvh Kristian - Netcentret.dk