Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sager med Way2Web?

Side 7 ud af 9 (81 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

ja, det største problem er alle de vare man har lagt ind. tror for mit vedkommende, sådan ca. 4800 varenumre..

Det tager godt nok sin tid at ligge ind på ny, da man som det eneste kun har billederne, og vare nummer..

Min shop er så betalt indtil 1/5-09 da jeg betalte 1 år af gangen..

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 14:47

Niels Henriksen

Tuuuusind tak for svar - man føler sig lidt magtesløs når man ikke ved så meget om det.
Jeg tror jeg vil afvente et par dage og se om der sker noget. Hvis de slet ikke gør noget som helst for at informere deres kunder, så tror jeg også at jeg er smuttet.

Men hvordan er det md at få penge tilbage? Jeg har lige ebtalt for et kvartal, og med en opsigelsesfrist på 30 dage, så er der nok ikke meget tilbage, men lidt har vel også ret :P 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:50

Catt:

Tuuuusind tak for svar - man føler sig lidt magtesløs når man ikke ved så meget om det. 

Jeg tror jeg vil afvente et par dage og se om der sker noget. Hvis de slet ikke gør noget som helst for at informere deres kunder, så tror jeg også at jeg er smuttet.

Men hvordan er det md at få penge tilbage? Jeg har lige ebtalt for et kvartal, og med en opsigelsesfrist på 30 dage, så er der nok ikke meget tilbage, men lidt har vel også ret :P 

Du skal nok få hjælp herinde..

Hvis de er gået konkurs, så er der ikke noget at hente for at få penge tilbage fra dem.... det tror jeg ikke at du kan.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 3. Feb 09
Skrevet kl. 14:51

Ja det bliver vist svært at få dem tilbage.

Er også selv igang med at finde en anden host, men det er godt nok ikke nemt at finde noget i samme stil. Og til rimelig penge..

Fra Ringkøbing
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det kan de ikke og det gør de ikke. Jeg lavede en redelegering kl. 12 og venter nu blot på dk-hostmaster. Det skulle køre om ca. ½ time.

Jeg har oprettet ny FTP, Database og emails, og programmørerne er i fuld gang med siden, så alt skulle virke i løbet af natten.

Men FØJ hvor skulle de skamme sig, dette koster mig en formue, og jeg kan udmærket forstå at man er helt på rø... hvis man slet ikke ved hvad man skal gøre for at flytte. Og føj at skulle oprette 5000 varer forfra :-(

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 15:08

Hej Kristian og I andre i denne ulykkelige situation.

Husk nu at få opsat viderestilling via en 301 redirect, hvis I ændrer shopsystem eller URL'er i jeres nye shop.

Tjek med Google webmaster tools eller backlinktjekkere, hvilke af jeres sider i den døde shop, der blev linket til, og få omstillet fra de adresser til de relevante adresser i den nye shop.

Held og lykke med det.

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 15:11

Det ser ud som om alle 4 servere, jeg har kunne grave frem står i tyskland på følgende ip-adresser :

85.114.132.12

85.114.133.152

85.114.130.66

82.103.136.11

Årsagen til at de ikke besvarer emails på @w-2-w.dk er at den ligger på denne server :

85.114.132.12

De er hostet hos firmaet Fast-it.

Fra Dianalund
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:16

Hej Aminoer

Vi har lige bestilt et unikt design + betalt for betalingmodul og proshop for et helt år??????????  [:'(]

Kedelig oplevelse, når det er første gang man skal have en shop.........

"Hvem står nu lige tilbage med et par ordentlige æselører"

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:18

Mine kilder siger at serverne skulle være på vej op snart... Dette er info jeg har direkte fra hostingfirmaet i tyskland.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 2. Jun 07
Skrevet kl. 15:21

Velkommen i klubben Sad

Tror nu jeg vil kigge mig om efter en anden host, det her duer bare ikke...

Side 7 ud af 9 (81 indlæg)